Yhteinen asiakaspalvelu

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Isännöinnin uusi rooli taloyhtiön viestinnässä
Advertisements

Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
Projektipäällikkö Heli Sillanmikko
Valtionhallinnon suunnitelmat, tavoitteet ja odotukset kuluttajan e-laskulle Kuluttajan e-lasku tiedotustilaisuus Jere Reinikainen.
Kokemuksia etäpalvelupilotista Etelä-Pohjanmaalla Marko Rossinen Etelä-Pohjanmaan liitto.
Virtukampus C2 –ryhmä, miten muutos tapahtuu. C2 ETENEMINEN • Eteneminen piloteissa monitasoisesti (toimintatavat, osaaminen, teknologia….) • Toimintakulttuurien.
Yhteispalvelupisteet vapaaehtoistoiminnan tiedottamisen ja vapaaehtoisten tukemisen paikkoina? Sirpa Sulku & Anu Kari
Etäpalvelu osana julkisen hallinnon asiakaspalvelun kehittämistä Etäpalvelupilottien päätösseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen.
Hyväksytty jatkovalmisteluryhmässä
ASPA2014 Pilottikunta Anna-Marja Tamminen
KAINUUN MAAKUNNAN sähköiset palvelut Kainuun maakunta suunnittelija Paula Karppinen
Mitä tulevaisuudessa? Miten eteenpäin?. Avustajakeskuksen palkallisen puolen toiminta keskittyy toimintaa tukevien kuntien alueille Tiedotusta ja markkinointia.
Hyvää asiakaspalvelua!
Pilotoinnin tilannekatsaus Projektiasiantuntija Lotta Engdahl
Pilotointiseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen
Mitä, miksi ja miten Asiantuntija Leni Haavisto
Kirjastojen muuttuva toimintaympäristö Kirjasto 10 ja Lasipalatsin Kohtaamispaikka: uudet yhteistyömallit.
Etäpalvelun pilotointi: mitä, miksi ja miten? Etäpalvelupilottien päätösseminaari Finanssineuvos Teemu Eriksson.
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Laki muuttuu – miten se eroaa yhteispalvelulaista? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi – seminaari Lainsäädäntöneuvos Sami Kouki.
2012 Mitä, miksi, milloin? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi –seminaari Ylitarkastaja Jaana Salmi.
Seminaarin tavoitteet Murmanskissa joulukuu 2010 Mare Rantaniemi ja Natalia Strelskaja Projektipäälliköt.
A SIAKASPALVELUKOULUTUS Antin kalvot M ITEN KEHITTÄÄ ASIAKASPALVELUA ? Kehittämistä voi lähestyä kahdesta suunnasta 1. Organisaation Miten luomme.
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Kansalaisen asiointitili asiakkaan näkökulmasta Sähköisen asioinnin tietoturvallinen viestintäkanava kansalaisen ja viranomaisen välillä. Osa Suomi.fi-portaalia.
Hyrrä-verkkopalvelu Hanketukien infotilaisuus
Etäpalvelupilotti. Etäpalvelukunnat ja palvelut Keski-Suomessa Joutsa Säynätsalo, Korpilahti Kannonkoski Karstula Keuruu Kinnula Kivijärvi Kyyjärvi Multia.
Yhteispalvelulaki ja yhteispalvelusopimus pilotoinnin perustana
Etäpalveluhanke osa SADe-ohjelmaa – tyydyttävätkö aikaansaannokset? Etäpalvelupilottien päätösseminaari – Etäpalvelusta lähipalveluksi Ohjelmapäällikkö.
Eija Leppäjärvi - Kajaani YHTEISÖLLISYYS TOIMINTATAPANA KYLÄTOIMINNASSA TAATUSTI TURVASSA – huolehtiva kyläyhteisö.
Yleistä tutkimuksesta
Sähköisen asioinnin visio, toiminta- ja tietoarkkitehtuuri
PILOTOINNIN VALMISTELUAIKATAULU 2014 PILOTOINTI- SUUNNI- TELMAN HYVÄKSY- MINEN KOULUTUS- SUUNNITELMAN TEKEMINEN KOULUTUKSEN TOTEUTTAMINEN PISTEIDEN.
Tarja Alamattila LIIKUNTANEUVONTA KOUVOLASSA.
Leader-yritystuet Marskin Maja, Loppi Ihmisten kokoisille ideoille!
Laatumittauksen 2011 tuloksia. Tiedättekö Kuinka hyviä olette? Miten pärjäätte suhteessa parhaaseen? Missä laadun vaihtelu on suurta? Mihin suuntaan laatunne.
AIKUISSOSIAALITYÖ OSALLISUUTTA TUKEMASSA Marja Paananen kehittäjäsosiaalityöntekijä.
Aselupakäytäntöjen helpottaminen ja keventäminen Ampumaharrastusfoorumin 10- vuotisseminaari Poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen, Poliisihallitus.
Asiakaspalvelu 2014 Asiakaspalvelujärjestelmä (Tiivistetty kuvaus)
Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta
Nuorisotakuu nuorisotoimen näkökulmasta Nuorisotoimen ylitarkastaja Kirsi-Marja Stewart, Opetus- ja kulttuuritoimi.
Palvelutarjotin – välineitä aktiiviasiakkuuteen * Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä / Terhi Kukkonen Terhi Kukkonen Aktiiviasiakashanke.
RAAHEN SEUDUN HYVINVOINTIKUNTAYHTYMÄ
Marja Laine-Asikainen
SOTE-organisaatioihin liittyviä käsitteitä keskustelun pohjaksi
Ristiinopiskelun kehittäminen -hanke
Kokonaisuuden ja palveluiden esittely lyhyesti Versio 1.0
Seutuverkot syysseminaari
Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelu- ja organisaatiotiedot
Ohjaamot ja etsivä nuorisotyö
Hankinnoilla työllistämisen malli
Kokonaisuuden ja palveluiden esittely lyhyesti Versio 1.0
Tilinpäätösten toimittaminen rakenteellisessa muodossa
PILOTOINTIRYHMÄN TEHTÄVIEN VALMISTELUVASTUUT
Kotimaanliikenteen matkustaja-alusyrittäjien turvallisuuspäivä
ATOMI-hankkeen karkea tiekartta
Elämässä mukana – muutoksissa tukena
Tietojen automaattinen ja luotettava kulku järjestelmien välillä notkeuttaa yhteistyötä – Suomi.fi-palveluväylä on turvallinen ratkaisu Kuntamarkkinat.
Opinnoista töihin: FOKUS – opinnoista tuetusti työllistymiseen
Luovan toimintamalli-, asiakaspalvelu- ja arkkitehtuurityö
Asiointipalveluiden laatu
Verohallinnon palveluista yhteispalvelussa Yhteispalveluseminaari Ylitarkastaja Jarmo Salminen, Verohallitus.
koko aineisto löytyy myös Innokylän verstaalta
YHTEISPALVELUN TEHOSTAMISHANKE ETENEE
Asiointipalveluiden laatu
Digitiekartta
Digitiekartta
Kelan palvelukanavat Neuvontapalvelupäivät, Paasitorni
Yhteispalvelun tehostamishanke - miten on edetty
Asiointipisteessä kaikki käy!
Esityksen transkriptio:

Yhteinen asiakaspalvelu Poliisin odotukset ja tuki palveluneuvojille Ylitarkastaja Tarja Ranta Poliisihallitus

Poliisin lupahallinnon strateginen tavoite Poliisin lupahallinto on asiantuntijaorganisaatio, joka keskittyy poliisille säädettyihin ydintehtäviin ja jossa rutiinitehtävät on ulkoistettu. ellei tehtävää ole lainsäädännössä määrätty nimenomaisesti poliisille, sen voi hoitaa toinen taho Tehtävien hoitamista voidaan ulkoistaa kaupallisille palveluntuottajille, toisille viranomaisille tai asiakkaille asiakirjoja ei noudeta poliisilaitokselta asiointi mahdollista yhteistä asiakaspalvelua hyödyntämällä sähköistä asiointia kehitetään voimakkaasti Henkilökohtainen asiointi pääsääntöisesti ajanvarauksella Ylitarkastaja Tarja Ranta, Poliisihallitus

Yhteinen asiakaspalvelu tavoitteeseen pääsyn tukena Paikoin olemassa jo erinomaisesti toimivia yhteispalvelupisteitä ja toimintamalleja erittäin ammattitaitoiset ja motivoituneet palveluneuvojat Yhteiset palvelupisteet poliisin oman palveluverkoston tukena Sähköisen asioinnin osuuden lisäämisen edellytyksenä mahdollisimman matala kynnys palvelujen käyttämiseen järjestelmien hyvä käytettävyys sähköisen asioinnin vaihtoehdosta tiedottaminen tarvittavat laitteet neuvonta käytön opastus asiakkaan puolesta toimiminen (ajanvaraus) Ylitarkastaja Tarja Ranta, Poliisihallitus

Odotuksia pilotoinnilta, tuki palveluneuvojille Palautetta palvelukorteista ovatko ohjeet riittävät asiakkaan palvelemiseksi onko rakenne toimiva Yhteydenpito poliisilaitoksen ja palvelupisteen välillä onnistuneen asiakaspalvelun edellytys lakimuutokset muutokset poliisin prosesseissa ja käytänteissä toimivat yhteistyökäytännöt ja –kanavat pilotin aikana paikallinen toimintaympäristö huomioon ottaen Aktiivinen keskusteluyhteys ja palautteenanto onnistunut palvelu ei synny itsestään, laadusta ei tule tinkiä kiireestä huolimatta Ylitarkastaja Tarja Ranta, Poliisihallitus

Ylitarkastaja Tarja Ranta, Poliisihallitus