Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta 8.4.2014.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta 8.4.2014."— Esityksen transkriptio:

1 Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta 8.4.2014

2 14.11.2011 1.Ennakkovalmisteluvaiheen tehtävät Tehtävä 2. Viestintäkanavien määrittelyn aloitus 2/2014 3/2014 4/20145/20146/2014 7/2014 Tehtävä 1. Asiakaspalvelujärjestelmän hankinta asiakaspalvelupisteiden käyttöön Tehtävä 3. Ulkoisen ja sisäisen viestinnän suunnittelun aloitus Tehtävä 4. Tukimallin varmistaminen palveluntuottajan ja asiakaspalvelupisteen välillä Tehtävä 5. Etäpalvelukäytänteiden ja laitteiden olemassaolon tai saatavuuden varmistaminen Tehtävä 6. Palveluluettelon laatimisen käynnistäminen palveluntuottajien kanssa Tehtävä 7. Yhteispalvelusopimusluonnoksen laatiminen Tehtävä 8. Palvelukorttien laadinta palveluntuottajien kanssa Tehtävä 9. Arvioidaan kysyntä asiakaspalvelupisteissä

3 14.11.2011 Organisoitumisvaiheen tehtävät 2/2014 3/2014 4/20145/20146/2014 7/2014 Tehtävä 1. Organisoituminen rooleihin Tehtävä 2. Roolien mukaisten henkilöiden perehdytys

4 14.11.2011 2.Ennakkovalmisteluvaiheen tehtävät Tehtävä 2. Kunnan asiakaspalaute järjestelmän hyödynnettävyys pilotissa 2/2014 3/2014 4/20145/20146/2014 7/2014 Tehtävä 1. Kunnan tietojärjestelmien hyödyntäminen pilotissa Tehtävä 3. Tukimallin toimivuuden varmistus Tehtävä 4. Palveluiden tuottamisen varmistaminen Tehtävä 5. Suunnitelman mukaisen viestinnän aloittaminen

5 14.11.2011 Asiakaspalvelupisteen käynnistämisvaiheen tehtävät Tehtävä 2. Varmistetaan laitteet ja tietojärjestelmät 4/2014 5/2014 6/20147/20148/2014 9/2014 Tehtävä 1. Hankitaan tai varmistetaan asiakaspalvelupisteen toimitila Tehtävä 3. Hankitaan/varmistetaan asiakaspalveluhenkilöstö Tehtävä 4. Koulutetaan henkilöstö asiakaspalvelutyöhön, käytänteisiin sekä järjestelmiin Tehtävä 5. Varmistetaan valtion palveluntuottajien ja kunnan välinen sopimus Tehtävä 6. Suoritetaan palvelukohtaiset koulutukset palveluneuvojille Tehtävä 7. Suoritetaan suunnitelman mukainen ulkoinen ja sisäinen viestintä pilottikunnassa Tehtävä 8. Lähtötilanteen arvojen dokumentointi asiakaspalvelupisteissä

6 14.11.2011 Asiakaspalvelupisteen palvelutuotanto-vaiheen tehtävät Tehtävä 2. Asiakaspalautteen keruu 9/2014 10/2014 11/201412/20141/2015 2/2015 Tehtävä 1. Palvelutuotannon suorittaminen Tehtävä 3. Palvelutuotannon tukeminen Tehtävä 4. Palvelutuotannon määrien ja havaintojen dokumentointi

7 14.11.2011 Asiakaspalvelupisteen laajentamisen-vaiheen tehtävät 9/2014 10/2014 11/201412/20141/2015 2/2015 Tehtävä 1. Uuden palvelun sisäänotto


Lataa ppt "Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta 8.4.2014."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google