Markkinointisuunnitelma

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Menestykseen Turku Science Parkin hautomopalvelut – ideasta yritystoiminnaksi Olli Mankonen
Advertisements

Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Markkinointi KJT-Johtokunta Open
Tekesin innovaatiorahoitus
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Kohti suunnittelu- ja konsulttialan tulevaisuutta Toimenpide-ehdotuksia Ohjausryhmä TEKES MK.
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Vaalirahoituksen valvonta - tarkastusviraston tehtävät Ylijohtaja Marjatta Kimmonen
Kainuun digitaalinen tulevaisuus Mikko Setälä
Sami Savolainen & Juho-Matti Rautiainen
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA
Yritys asiakkaana, terveysalan yritysten verkostoituminen Härkönen Timo, Härkönen Jenni, Laine Annami ja Vehmas Mari.
Markkinointisuunnitelma
Seinäjoen kv-kevätpäivät Roundtable 5 Ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille Ira Leväaho, Helsinki Education and Research Area.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
TIETOHALLINTOSTRATEGIA
Diskurssi Oy VUOROVAIKUTUS YVA:SSA MÄÄRITELMÄ (YVAL 2 §)  Tavoite:... lisätä kansalaisten osallistumista ja tiedonsaantia  Osallistumisella vuorovaikutusta.
Viestintäsuunnitelma
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Mark Mehtonen Optimointiopin seminaari - Kevät 2005 / 1 Tarjontaketjun hallinta ja sähköinen kaupankäynti.
Markkinoinnin kilpailukeinot Jakelu, vai Saatavuus ? Asiakaslähtöisyys. Vaikuttaako ajattelu toimintaan, ja vaikuttaako muutos ajat- telussa.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Kotitehtävä – Jouni Pousi Optimointiopin seminaari - Syksy 2008 Kotitehtävän ratkaisu Jouni Pousi.
Liikeidean esittelyohje
Innovatiiviset kaupungit
Markkinoinnin perusteet
Graafinen suunnittelu Graafinen suunnittelu on ulkoasun suunnittelua. Se on sovellettu taidemuoto, joka auttaa katsojaa tulkitsemaan viestiä. Graafista.
F-Cons Oy / Pekka Bäckström METALLINSOPIMUSHANKINTAVERKOSTON KEHITTÄMINEN JA KANSAINVÄLISTYMINEN L-S verkostoPäähankkijanaToimitusverkoston kehittäminen.
Innovatiiviset julkiset hankinnat – yritysten mahdollisuudet uuteen liiketoimintaan Tuomas Lehtinen HSY Älykäs Vesi
Organisaatioiden muutosvalmius nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä Organisaatioiden muutosvalmius nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä Arna.
TURKU SCHOOL OF ECONOMICS Institute for Competition Policy Studies Muutostrendit ja palvelujen tuottamisen mallit Aki Koponen Johtaja Muutosta johtamassa.
TEKNISEN KONSULTOINNIN TOIMIALARAPORTTI Timo Metsä-Tokila.
MIKÄ ON PROJEKTI / HANKE?. Projekti  …. On joukko ihmisiä ja muita resursseja, jotka on tilapäisesti koottu yhteen suorittamaan tiettyä tehtävää,
Y RITYSESITTELYT JA SUHDETOIMINTA Samuli Hyvönen, Matias Meskanen ja Henri Jurvelin.
LIIKEKILPAILUN SÄÄNTELY KILPAILU- MENETTELY KILPAILUN- RAJOITUKSET
Seurastrategian lyhyt suunnittelutyökirja urheiluseuroille
Liiketoimintasuunnitelman esitys
VASU:n jalkauttaminen Raumalla
Työpaja 2: Uudistunut Finna.fi viestintäkanavana
Liiketoimintasuunnitelma
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä
NÄYTÖN TYÖSUUNNITELMA
Tuotteen tai palvelun myynti
”Hissipuhe” Esitysmateriaalin runko ja sallittu sivumäärä.
Liiketoimintasuunnitelma: Kold Reso Kult Oy
Maaseutuverkosto vartissa
Elämää yhteisöstä – kasvua yrityksistä Juupajoen kuntastrategia 2025
Team Finland – palvelutarjonta
LIIKEKILPAILUN SÄÄNTELY KILPAILU- MENETTELY KILPAILUN- RAJOITUKSET
LÄHTEEN ÄÄRELLÄ II Taide- ja taitokasvatuksen ideariihi 5. 9
Koulutuskeskus Salpauksen tavoitteet
Rautatiealan sääntelyelimen sidosryhmätilaisuus
Näin ostan mainostoimistopalveluja
Yrityskuva ja viestintä
Bibliometriikka ja tutkimuksen arviointi -seminaari
[Projektin nimi]: Jälkianalyysi
Innovaatio&tuotteistamisprosessi
Asiointipalveluiden laatu
Liiketoimintasuunnitelman esitys
Miten hankimme kilpailuetua? Miten keskeiset tavoitteemme toteutuvat?
Liiketoimintasuunnitelman esittely
Suunnittelu Vain hyvällä suunnittelulla päästään vapaaehtoistoiminnassakin tuloksiin. Suunnittelun perustana on tilanteen analysointi. Analyysin jälkeen.
Suomella on erinomaiset mahdollisuudet saada osansa kasvavista metsäteollisuustuotteiden markkinoista Suomen mittava ja kasvava raaka-ainepotentiaali kestävästi.
[Projektin nimi]: Jälkianalyysi
”Kuuleha sie, minnuu nii kovast kiinnostaa..
Viestintäsuunnitelma
Liiketoimintasuunnitelma
Asiointipalveluiden laatu
Markkinointisuunnitelma
…edellytykset yrityksen syntymiseen?
…miten kilpailu kehittyy?
Markkinointisuunnitelma
Esityksen transkriptio:

Markkinointisuunnitelma 2.1.2018 Markkinointisuunnitelma Nimi

Markkinayhteenveto Markkinat: menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus 2.1.2018 Markkinayhteenveto Markkinat: menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus Tarkastele markkinaosuuksien, markkinajohtajuuden, toimijoiden, markkinavaihtelun, kustannusten, hinnoittelun ja kilpailutilanteen muutoksia

2.1.2018 Tuotemääritys Kuvaa markkinoitavia tuotteita tai palveluja

Kilpailutilanne Kilpailutilanne 2.1.2018 Kilpailutilanne Kilpailutilanne Laadi yleiskatsaus kilpailevista tuotteista ja niiden vahvuuksista sekä heikkouksista Vertaa kunkin kilpailijan tuotetta uuteen tuotteeseen

Asemointi Tuotteen tai palvelun asemointi Tuotelupaus 2.1.2018 Asemointi Tuotteen tai palvelun asemointi Seikat, jotka erottavat tuotteen markkinoilla olevista kilpailijoiden tuotteista Tuotelupaus Palvelun tai tuotteen keskeiset hyödyt asiakkaalle tiivistetysti esitettynä

Viestintästrategiat Viestintä yleisön mukaan Kohdeasiakastilastot 2.1.2018 Viestintästrategiat Viestintä yleisön mukaan Kohdeasiakastilastot

Pakkaaminen ja toimittaminen 2.1.2018 Pakkaaminen ja toimittaminen Tuotepakkaukset Käsittele tuotteen muotoa, hinnoittelua, ulkoasua ja strategiaa Käsittele sellaisten nimikkeiden toimittamista, joita ei toimiteta suoraan tuotteen kanssa Myyntikustannukset Laadi yhteenveto myyntikustannuksista ja tuoterakenteista

Julkistusstrategiat Julkistussuunnitelma Myynninedistämisbudjetti 2.1.2018 Julkistusstrategiat Julkistussuunnitelma Jos tuote julkistetaan virallisesti Myynninedistämisbudjetti Esitä yksityiskohtaiset budjettitiedot sisältävä tukiaineisto

Suhdetoiminta Strategia ja toteutus Suhdetoimintastrategiat 2.1.2018 Suhdetoiminta Strategia ja toteutus Suhdetoimintastrategiat Suhdetoimintasuunnitelman keskeiset kohdat Laadi tukisuunnitelma, johon sisältyy muun muassa julkaisukalenteri, julkiset esiintymiset ja kokousaikataulu

Mainonta Strategia ja toteutus Yleistä strategiasta 2.1.2018 Mainonta Strategia ja toteutus Yleistä strategiasta Yleistä välineistä ja ajoituksesta Yleistä mainoskuluista

Muu myynninedistäminen 2.1.2018 Muu myynninedistäminen Suoramarkkinointi Yleistä strategiasta, välineistä ja ajoituksesta Yleistä kohdeyleisöstä, tavoitteista ja budjetista Kolmannen osapuolen tekemä markkinointi Yhteiset markkinointijärjestelyt muiden yritysten kanssa Markkinointiohjelmat Muut myynninedistämisohjelmat

Hinnoittelu Hinnoittelu Käytännöt 2.1.2018 Hinnoittelu Hinnoittelu Laadi yhteenveto hinnoittelusta tai hinnoittelustrategioista Vertaile samankaltaisia tuotteita Käytännöt Laadi yhteenveto käytännöistä, jotka auttavat ymmärtämään hinnoittelun perusongelmia

Jakelu Jakelustrategia Jakelukanavat Jakelu kanavakohtaisesti 2.1.2018 Jakelu Jakelustrategia Jakelukanavat Laadi yhteenveto jakelukanavista Jakelu kanavakohtaisesti Esitä suunnitelma, esimerkiksi ympyräkaavio, mikä on kunkin kanavan prosenttiosuus jakelusta

Toimiala Toimialan mahdollisuudet 2.1.2018 Toimiala Toimialan mahdollisuudet Pohdi eri markkina-alueiden mahdollisuuksia Keskity eri markkina-alueiden jakelustrategioihin Käsittele kolmansien osapuolten roolia jakelussa toimialan sisällä

Kansainväliset markkinat 2.1.2018 Kansainväliset markkinat Kansainvälinen jakelu Käsittele jakelustrategioita Käsittele kansainvälisen jakelun erityisongelmia Kansainvälinen hinnoittelustrategia Lokalisointiasiat Käsittele tuotteiden lokalisoimisen edellytyksiä

Myynninseuranta Ensimmäisen vuoden tavoitteet Muut vuositavoitteet 2.1.2018 Myynninseuranta Ensimmäisen vuoden tavoitteet Muut vuositavoitteet Onnistumisen tai epäonnistumisen mittaaminen Onnistumisen edellytykset

Aikataulut 18 kuukauden aikataulun merkkipaalut Ajoitus 2.1.2018 Aikataulut 18 kuukauden aikataulun merkkipaalut Ajoitus Erottele menestymisen kannalta tärkeät ajoituksen riippuvaisuudet