T U L I M M E S U O M E E N
SUOMALAINEN KAUPPA TARVITSEE KILPAILUA kaupan kansainväliset toimijat pitävät huolen kilpailusta toimivat ja kilpaillut kotimarkkinat (esim. Saksa) pitävät huolen toimijoiden kansainvälisestä kilpailukyvystä kansainvälistyminen luo kuluttajille uusia mahdollisuuksia
PT-KAUPAN KILPAILUYMPÄRISTÖ SUOMESSA pt-kauppa erittäin keskittynyttä kaavoitusjärjestelmä rajaa hypermarket-luokan tulijat pullonpalautusjärjestelmä kilpailua rajoittava kunnallinen päätöksenteko ei aina tasapuolinen sunnuntaiaukiolo vääristää kilpailua Alkon jakelumonopoli vääristää kilpailua
LIDL SUOMI AKTIVOINUT KILPAILUA MERKITTÄVÄSTI ensimmäiset 10 myymälää avattiin nyt 91 myymälää, ensi viikolla kaksi lisää uusi, erilainen päivittäistavarakonsepti
LIDL SUOMEN VAIKUTUKSET SUOMALAISILLE hintataso on laskenut kaikilla niillä paikkakunnilla, joilla toimimme (tutkitusti) valikoimat ovat laajentuneet merkittävästi elintarviketeollisuus kehittää uusia konsepteja investoinnit ovat pysyviä suorat ja välilliset työpaikat
KANSAINVÄLISTYMINEN ON MAHDOLLISUUS YRITYKSELLE, MIKÄLI … konsepti on selkeä, eikä usko siihen horju konsepti saa kuluttajat innostumaan resurssit riittävät oikeat ihmiset oikeilla paikoilla
MIKSI LIDL KASVAA MUITA NOPEAMMIN? vahva konsepti ja konseptiuskollisuus yksinkertainen ja selkeä toimintamalli litteä organisaatio, pseudoliiketoiminnan minimointi laadukkaat tuotteet Lidl on halpa! Aidosti ja koko valikoimalla.
KIITOKSET MIELENKIINNOSTA!