TPO- OHJAAJA KOULUTUS 3ov Markkinointi Ammatillinen koulutus ja työelämäyhteistyö Perehdytys Ohjaus Arviointi Palaute
MARKKINOINTI MENETELMÄ Henkilökohtaiset yhteydenotot työpaikoille Koulutus mahdollisuus voidaan esitellä työssäoppimisen valvonnan käynnin yhteydessä Hyödynnetään vanhoja asiakas suhteita Uusille asiakas suhteille korostetaan ohjaajan roolin tärkeyttä ’’ kokemukset’’ Esitteet, julkaisut Oppilaitoksen kotisivuilla olevat julkaisut Tilaisuudet Opettajan työelämäjaksot
OPETTAJAN TOIMINTAOHJEET Perehtyy koulutusmateriaaliin TPO- materiaali moodle alustalla Kirjallisuus Ammatillisen tutkinnon perusteet Toiminnan kirjaaminen, tunnit, tapahtumat Räätälöi alakohtaisen materiaalin
OPETTAJAN MUUT TEHTÄVÄT Koulutettavan tietojen ilmoittaminen opintosihteerille; Sirpa Snäkille Antaa moodlen ja wilman käyttäjätunnukset koulutettaville Dokumentointi ja opintokorttien laadinta
TYÖPAIKKAOHJAAJIEN KOULUTTAMINEN Osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen Koulutuksen suunnittelu, aikataulutus Ohjaaminen koulutuksen aikana Opastaminen koulutuksen aikana Arviointi Pyytää palautteet ja antaa palautetta
KOULUTUKSEN DOKUMENTOINTI Todistukset; ilmoitetaan opintosihteerille suoritukset, allekirjoittaa opintokortit Koulutettujen työpaikkaohjaajien rekisteröinti, Primus ja Wilma
PALAUTTEIDEN KÄSITTELY JA TOIMINNAN KEHITTÄMINEN Koulutuksesta saatujen palautteiden käsittely Toiminnan kehittäminen