© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari 21.1.2011 Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lillbacka – alustava tarjous Arjen Sankareita Finlandiatalolla.
Advertisements

VisitKarelia.fi & VisitKarelia.ru sähköiset mahdollisuudet Case: Museot.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Selkeän kirjoittamisen huoneentaulu
Reeta Rönkkö, Maaseudun Sivistysliitto. • Laajakaista kaikille 2015 – mutta miten? • Pohjois-Karjalan maakuntaliiton hallinnoima • Maaseudun Sivistysliiton.
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Jukka Ollila | Novago Yrityskehitys Oy Yritystalo BusinessLohjan ensimmäinen vuosi.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Ovatko klubini IT-asiat kunnossa Sivujen ajantasaisuus Uudet mahdollisuudet.
Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
KALASTUSMATKAILUN KEHITTÄMINEN POHJANMAALLA KVARKEN FISHING.
Espoon matkailustrategia v Julkinen
Vaasan Ammattikorkeakoulu
Suomen latu ry Marina Tuura.
Blogit osana strategista markkinointia
Asiakkuudet luovalla alalla
Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.
Maaseutumatkailuyritystoiminta Suomessa Mikko Lindell Puheenjohtaja Suomen Maaseutumatkailuyrittäjät ry Helsinki.
Yhdistyksen markkinointi
Pikku-Diili Helena Vikstedt. Pikku-Diili = ongelmanratkaisukilpailu, jossa opiskelijatiimit ratkovat yritysten antamia kehitystehtäviä vuorokauden.
Saatavuus kilpailukeinona
Päätoimittaja – sähköiset mediat Coronaria Oy
Hakeminen Päivähoidon laatukriteerit
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Slideshare koonti Mervi Isola.
Pienet ja keskisuuret tavarantoimittajat kaupan yhteistyökumppaneina - HoReCa-tukkukaupan näkökulma Järjestöpäällikkö Ilkka Nieminen Päivittäistavarakauppa.
Verkkokaupan perustaminen
Millainen on pyöräilevä, vaeltava ja melova asiakkaamme?
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
1 AD – ryhmä ja johtoryhmä Asiantuntijana markkinoinnin professori Hannu Kuusela.
TURUN YLIOPISTON OSAORGANISAATIOPILOTTI Turun yliopiston kirjasto Leena Järveläinen
Kimmo Aalto Toiminnanjohtaja, Lomalaidun ry Miten tästä eteenpäin kylämatkailun kehittämisessä ?
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
* Miksi ja kenelle www-sivut halutaan tehdä? * Mitkä ovat tavoitteet? * Kohderyhmän käyttäjien määritely ! SUUNNITTELUN PERUSTEITA.
Hanke pähkinänkuoressa
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
#CMAX.gg Messuprojekti. Strategia #CMAX.gg ja strategia: toimii internet pelipalvelinten kauppapaikkana johtava pelipalvelinpörssi, josta asiakkaat haluavat.
Innova Länsi-Suomen akk
VERKKOKAUPAT T-TK-1-2 Sara Rocco, Jaana Malm, Miko Pukkinen.
Mitä on kulttuuri?.
Osmos-loppupuheenvuoro Riitta Vartio. mitä kuulin tänään?
Sosiaalisen median hyödyntämisestä laajennetun työssäoppimisen yhteydessä Minna Ström
Youth Against Drugs & Internet. Sisältää päihdetietoa YAD:n verkkokaupan Yhteystietoja SIVUT UUDISTUVAT VUODEN 2011 AIKANA.
Osaamisen tuotteistaminen Seinäjoen ammattikorkeakoulussa Irma Jaakkola
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020: NEUVONTA
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Merja Öhman Kielten lehtori Karelia ammattikorkeakoulu
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Följyssä-toiminnan prosessin kuvaaminen
Yritykseni pahimmat kilpailijat
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Lähipalvelukilpailu Ilmoituslaatikkoverkosto tuo arjen mahdollisuudet esille uudella tavalla, sekä toimii kehittymisen myötä infrastruktuurina yksilön,
Yhdessä sisältöä asiakkaiden käyttöön Käyttäjälähtöisyys
Merja Öhman Kielten lehtori Karelia ammattikorkeakoulu
Millainen on pyöräilevä, vaeltava ja melova asiakkaamme?
LR.
Talvimatkailun kehittämisstrategia Talvimatkailun kehittämisstrategia
ESIMERKKEJÄ REITTIEN KEHITTÄMISEN POLUISTA, KANTA-HÄME
SUOMEN SUURIN JA TEHOKKAIN
Yrityskuva ja viestintä
Heli Saari Outdoors Finland II Aktiviteettien kehittämisohjelman kansallinen koordinointi – hanke.
Strategia: Liikeidea?.
Hinnoittelun kuvaaminen…
Myyntikanavien… …kaivelua.
Markkinointisuunnitelma
Markkinointi - tuote/tuotevalikoima
Markkinointisuunnitelma
FIT – Finanssitietojen päivitys
Itsenäistymistä tukemassa asumisen haasteet
Esityksen transkriptio:

© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?

© Mimino Oy / VO Matkailijat tulevat Suomen maaseudulle, kun saavat toivomiaan palveluita saavat tietoa mahdollisuuksista (omalla kielellään) pääsevät tänne helposti viihtyvät kohteessa

© Mimino Oy / VO Sisältö tuotteen ominaisuudet markkinointi jakelukanavat

© Mimino Oy / VO Kun lähdet mökille, toivotko - rauhaa ja hiljaisuutta - puuhailua luonnossa - luksusta - irtautumista arjesta - rentoutumista - uuden ja erilaisen kokemista - jotakin muuta? > kaikilla on yksilölliset odotuksensa, eroja kansallisuuksien välillä

© Mimino Oy / VO Tuotteen ominaisuudet omat lähtökohdat, mm. mökin varustelutaso > oikea kohderyhmä kansainvälisten asiakkaiden tausta, heidän odotuksensa > valmiudet oikeanlaiseen palveluun (kielitaito, ohjeistus) omat mahdollisuudet > oikeat myyntikanavat palautetta asiakkailta > oman palvelun kehittäminen

© Mimino Oy / VO Markkinoinnissa sisältö kanavat kohderyhmä t

© Mimino Oy / VO Markkinoinnin sisältö: esiin asiakkaiden toiveet luonnonläheisyys: kauniit vesimaisemat ulkoilu luonnossa, metsästä nauttiminen turvallisuus, toimiva infrastruktuuri majoituksen edullinen hinta helppo matkustaa, matalat kustannukset matkustamiselle mahdollisuus viettää aikaa perheen kanssa aktiviteetit: välinevuokraus, retket mökillä: mahdollisuus laittaa itse ruokaa

© Mimino Oy / VO Tiedonvälityskanavat mainonta: paikallisesti – ulkomaille yhdessä! internet: oma sivu, yhteiset sivustot, blogit esitteet: omat (kieli), alueelliset lehdistö: tutustumismatkat, mainonta ulkomainonta (kadun varsilla) tyytyväiset asiakkaat: paras mainoskeino

© Mimino Oy / VO Jakelukanavat suorat asiakkaat, kuka löytää yrityksen omat kotisivut alueellinen yhteistyö: myynti paikallisten kumppaneiden kautta matkatoimistokumppanit Suomessa / ulkomailla oikea hinnoittelu eri jakelukanavissa

© Mimino Oy / VO Saamme ulkomaalaisia matkailijoita Suomeen, kun tarjoamme ainutlaatuisia kokemuksia luonnossa, maaseudulla – monien ulkomaalaisten oma elinympäristö aivan toisenlainen palvelemme asiakkaita tasokkaasti ja kielitaitoisesti markkinoimme Suomea yhteistyössä

© Mimino Oy / VO Virve Obolgogiani Kiitos mielenkiinnosta! Спасибо за интерес!