K1091LI Tiedottaminen 3 op Oulun ammattikorkeakoulu

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Advertisements

Markku Salakka KTK 258 ALAKOULUN USKONTO Markku Salakka KTK 258.
Biologian ja maantieteen pedagogiikka, 5 op
Yritysviestintä 5 ov Käsikirjoittaminen –Muutos 1 ov  2 ov –verkkokurssi Yritysviestinnän rakentaminen –2 ov –Verkkokurssi Multimaker –Muutos 2 ov  1.
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Sisäinen viestintä Eelis Aaltonen.
Työnimi työpaikkakouluttajan verkkoalustalle Tredun toiminnassa olevan verkkoalustan jatkojalostaminen ja avaaminen valtakunnalliseen käyttöön. Toteutetaan.
Turvallisuustekniikan neuvottelukunta (TENK), Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) ja Kemianteollisuus ry Kirsi Levä I Turvallisuusosaamisen kehittäminen.
Yleiset kompetenssit (Generic competences) Osaamisen kuvaus (description of the competence) Oppimisen taidot (Learning competence) Tradenomi  osaa arvioida.
K1292LI MARKKINOINTIVIESTINNÄN SUUNNITTELU 3 OP Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Kevät 2014.
Y RITYSESITTELYT JA SUHDETOIMINTA Pertti Strandman ja Samuli Viitala.
Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Työhuone A129 Syksy 2014 K1007LI Markkinoinnin perusteet 6 op.
Yritystapaus osa I – tervetuloa! KTT Christa Uusi-Rauva puh Kurssin vastuuopettaja.
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Kaikki yhden puolesta ja yksi kaikkien puolesta!
Arviointi Arviointiasteikko ja -merkinnät Tutkinnon osan arviointi
Filosofian ja elämänkatsomustiedon didaktiikka: AD-perusteet kurssin suoritus Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
Sihteerin ammattitutkinto on uudistettu
o7318so Seniori- ja vanhustyö 6 op
Arjen sujumisen tukeminen
Perehdy, Opi ja Kehitä - Arvioi! (POKA)
TE1 Terveyden perusteet
Vanhempainilta -15 Keuruun lukio internetissä
Oulun normaalikoulun lukio
Liikesaksan perusteet I
15ytov Äidinkieli, suomi, Kaiken maailman mediat 1 osp
Kanit-ja jyrsijät opintojakso
Jatkumo TIES465 – TVT:n pedagogisen tuen kurssi ->
1. Blogin pitäminen ja hallinta
Laadullisten tutkimusmenetelmien seminaari
Web-sovellusten kehittäminen - Aloitusluento
Verkostotapaaminen Tampere
PIENI PEREHDYTYSHARJOITUS
Luennot : Esa Muurinen Harjoitukset : Tiina Pääkkönen ja Ari Vuokila
Datan avaamisen ohjeistus
Ristiinopiskelun kehittäminen -hanke
ARK-E Arkkitehtuurin teorian erikoistyö: suunnittelijaksi kasvamassa (3 op) 1 Ryhmätapaaminen: Suunnittelijan identiteetin rakennuspalikat Pe
Flamma - kehitystyö jatkuu Yliopistojen intrapäivä 25. 3
Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Yliopistojen intrapäivä
Oulun yliopiston intranetprojekti
Syventävien opintojen opinnäytetyö
KEUDAN ORIENTAATIOPÄIVÄT LUKUVUOSI
Opinnollistamisen pähkinät
Liiketalouden perustutkinto, merkonomi
Kirjoitusviestinnän opinnot yliopistossa
shine Strong human increases new energy
Muualla kuin Haaga-Helia:ssa hankittu osaaminen
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Helsinki Metropolia University of Applied Sciences
Työpöytäharjoitus 1.1. Kartanluku
Berliiniin! Euroopan korkeakoulutusalueen eteneminen
Toiminnallinen tilasuunnittelu, 2 ov
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
Viestintäsuunnitelma
PERHEEN AITO KOHTAAMINEN
Metallurgian seminaari
12 suositusta pelastustoimen viestinnästä
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
Erasmus kouluissa | Erasmus in Schools
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
NV:n uusi viestintästrategia työseminaari
Viestintäsuunnitelma
Hallintomenettely- ja hallintoprosessioikeus
VINKIT VAIKUTTAVAAN VIESTINTÄÄN
Markkinointisuunnitelma
IPPO työkalu uuden opetussuunnitelman mukaiseen toimintaan
CHEM-A1410 Materiaalitieteen perusteet, yleistä asiaa
Esityksen transkriptio:

K1091LI Tiedottaminen 3 op Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka sirpa.puolakka@oamk.fi Työhuone A129 Syksy 2014

Tavoite Opiskelija perehtyy tiedottamisen / yhteisöviestinnän / yritysviestinnän tavoitteisiin, kohderyhmiin ja keinoihin. Hän ymmärtää viestinnän merkityksen yrityksen / yhteisön toiminnassa Hän osaa suunnitella yrityksen / yhteisön viestintää ja toteuttaa viestinnän toimenpiteitä.

Sisältö miksi työyhteisössä viestitään; viestinnän tavoitteet ja kohderyhmät viestintäprosessi sisäinen viestintä, työyhteisöviestintä ulkoinen viestintä, sidosryhmäviestintä mediaviestintä verkkoviestintä, sosiaalinen media yrityskuvan rakentaminen, profilointi, maineen hallinta viestinnän suunnittelu ja organisointi

Toteutus Lähiopetus maanantaisin: luennot, keskustelu, harjoitus- ja oppimistehtävien käsittely, vierailija (jos toteutuu) ei lähiopetusta ma 29.9. tentti 13.10. Itsenäinen opiskelu: kirjallisuuteen perehtyminen, oppimistehtävien tekeminen ja tenttiin valmistautuminen. Oppimistehtävät Tietoiskun suunnittelu ja toteutus Mediatiedotteen laatiminen tai jutun kirjoittaminen Liikkeessä-blogiin

Arviointi Tentti (50 % arvosanasta) arvioidaan asteikolla 0 - 5 Oppimistehtävä 1 (50 % arvosanasta) arvioidaan asteikolla 0 – 5 Oppimistehtävä 2 arvioidaan asteikolla Hyväksytty suoritus / Täydennettävä suoritus Läsnäolo yritysvierailijan / vierailun aikana tai korvaava tehtävä

Kirjallisuus Vaadittava kirjallisuus Juholin, Elisa 2013. Communicare. Kasva viestinnän ammattilaiseksi (luvut 1 - 16) (tai vuoden 2009 painos). Oivassa olevat diasarjat ja omat luentomuistiinpanot Viestinnän eri osa-alueilta löytyy runsaasti kirjallisuutta. Tutustu myös Viestinnän ammattilaisten liiton sivuihin www.procom.fi ja Markkinointiviestinnän toimistojen liiton sivuihin www.mtl.fi