Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMaija Elsa Järvenpää Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Espoo on avoin kaupunki, jossa kaikki espoolaiset, nuorista ikäihmisiin, voivat osallistua ja vaikuttaa kotikaupunkinsa kehittämiseen. Satu Tyry-Salo
2
Kutsumme alueen toimijat yhteen, vahvistamme yhteistyötä ja
yhteisöllisyyttä
3
Hyvään hallintoon kuuluu, että valmistelusta
ja päätöksenteosta viestitään avoimesti ja osallistaen. Leppävaara illalla Kuva: Heidi-Hanna Karhu. Kuva: Heidi-Hanna Karhu
4
Viestintä 2015, tyytyväisten osuus kasvaa Miten hyvin tiedottaminen kunnan palveluista on hoidettu asuinkunnassa Tyytyväisten osuus kantaa ottaneista, % sivu 27, kuvio 21b 1) "En osaa sanoa” –vastanneet ei sis.
5
Tyytyväisyys vaikutusmahdollisuuksiin Tyytyväisten osuus kantaa ottaneista, %
sivu 30, kuvio 24b 1) "En osaa sanoa” –vastanneet ei sis.
6
Verkko on kaupungin tärkein viestintäkanava
7
Kuinka usein käyttänyt Espoo.fi –sivustoa 1/2
Vastaajat, jotka käyttävät internetiä vähintään kuukausittain %
8
Puhelintutkimus espoo.fi:stä 1/4
9
Espoon kaupungin internetsivuja koskevat väittämät
TOP2 = Täysin tai melko samaa mieltä olevien %-osuus Espoon kaupungin internetsivuja koskevat väittämät Vastaajat, jotka ovat käyneet espoo.fi –sivustolla, n=352 Keskiarvo TOP2 4,23 3,82 3,72 3,63 3,50 3,38 3,24 2,30 84 68 60 51 54 45 43 38 13 %
10
Espoo.fi –sivustoa koskevat toiveet
TOP2 = Täysin tai melko samaa mieltä olevien %-osuus Espoo.fi –sivustoa koskevat toiveet Vastaajat, jotka käyttävät internetiä vähintään kuukausittain, n=394 Keskiarvo TOP2 3,79 3,46 3,11 2,92 65 56 39 30 %
11
Espoo.fi –sivun mobiilikäyttäjien osuus yli tuplaantunut
Onko käyttänyt espoo.fi –sivuja mobiililaitteella Vastaajat, jotka ovat käyneet espoo.fi –sivustolla Espoo.fi –sivun mobiilikäyttäjien osuus yli tuplaantunut %
12
Espoo.fi-ilme uudistuu lokakuussa 2016
Kyseessä visuaalinen uudistus. Löydettävyys paranee Esteettömyys huomioitu Kohderyhmät ja kaupunginosat paremmin esiin Sosiaalinen media näkyväksi Kuva: malli syksyltä 2015, johon tullut jo muutoksia
13
Espoo ja some
14
Miten tärkeää kaupungin läsnäolo on sosiaalisessa mediassa 1/2
TOP2 = Täysin tai melko samaa mieltä olevien %-osuus Miten tärkeää kaupungin läsnäolo on sosiaalisessa mediassa 1/2 Vastaajat, jotka ovat seuraavat kaupunkia sosiaalisessa mediassa; v n=50 Keskiarvo TOP2 3,16 1,77 3,54 2,84 2,86 2,47 44 12 56 35 34 21 %
15
Kaupunkimarkkinointi yhä tärkeämpää
“Metro mahdollistajana”
17
Elämysten ja innovaatioiden puutarha Espoo Innovation Garden
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.