Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan"— Esityksen transkriptio:

1 Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Espoo on avoin kaupunki, jossa kaikki espoolaiset, nuorista ikäihmisiin, voivat osallistua ja vaikuttaa kotikaupunkinsa kehittämiseen. Satu Tyry-Salo

2 Kutsumme alueen toimijat yhteen, vahvistamme yhteistyötä ja
yhteisöllisyyttä

3 Hyvään hallintoon kuuluu, että valmistelusta
ja päätöksenteosta viestitään avoimesti ja osallistaen. Leppävaara illalla Kuva: Heidi-Hanna Karhu. Kuva: Heidi-Hanna Karhu

4 Viestintä 2015, tyytyväisten osuus kasvaa Miten hyvin tiedottaminen kunnan palveluista on hoidettu asuinkunnassa Tyytyväisten osuus kantaa ottaneista, % sivu 27, kuvio 21b 1) "En osaa sanoa” –vastanneet ei sis.

5 Tyytyväisyys vaikutusmahdollisuuksiin Tyytyväisten osuus kantaa ottaneista, %
sivu 30, kuvio 24b 1) "En osaa sanoa” –vastanneet ei sis.

6 Verkko on kaupungin tärkein viestintäkanava

7 Kuinka usein käyttänyt Espoo.fi –sivustoa 1/2
Vastaajat, jotka käyttävät internetiä vähintään kuukausittain %

8 Puhelintutkimus espoo.fi:stä 1/4

9 Espoon kaupungin internetsivuja koskevat väittämät
TOP2 = Täysin tai melko samaa mieltä olevien %-osuus Espoon kaupungin internetsivuja koskevat väittämät Vastaajat, jotka ovat käyneet espoo.fi –sivustolla, n=352 Keskiarvo TOP2 4,23 3,82 3,72 3,63 3,50 3,38 3,24 2,30 84 68 60 51 54 45 43 38 13 %

10 Espoo.fi –sivustoa koskevat toiveet
TOP2 = Täysin tai melko samaa mieltä olevien %-osuus Espoo.fi –sivustoa koskevat toiveet Vastaajat, jotka käyttävät internetiä vähintään kuukausittain, n=394 Keskiarvo TOP2 3,79 3,46 3,11 2,92 65 56 39 30 %

11 Espoo.fi –sivun mobiilikäyttäjien osuus yli tuplaantunut
Onko käyttänyt espoo.fi –sivuja mobiililaitteella Vastaajat, jotka ovat käyneet espoo.fi –sivustolla Espoo.fi –sivun mobiilikäyttäjien osuus yli tuplaantunut %

12 Espoo.fi-ilme uudistuu lokakuussa 2016
Kyseessä visuaalinen uudistus. Löydettävyys paranee Esteettömyys huomioitu Kohderyhmät ja kaupunginosat paremmin esiin Sosiaalinen media näkyväksi Kuva: malli syksyltä 2015, johon tullut jo muutoksia

13 Espoo ja some

14 Miten tärkeää kaupungin läsnäolo on sosiaalisessa mediassa 1/2
TOP2 = Täysin tai melko samaa mieltä olevien %-osuus Miten tärkeää kaupungin läsnäolo on sosiaalisessa mediassa 1/2 Vastaajat, jotka ovat seuraavat kaupunkia sosiaalisessa mediassa; v n=50 Keskiarvo TOP2 3,16 1,77 3,54 2,84 2,86 2,47 44 12 56 35 34 21 %

15 Kaupunkimarkkinointi yhä tärkeämpää
“Metro mahdollistajana”

16

17 Elämysten ja innovaatioiden puutarha Espoo Innovation Garden


Lataa ppt "Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google