Kirjasto, kyläkeskus myös verkossa Janne Palander (ja kysymyspossu) tapahtumat | markkinointi & viestintä Kallion kirjasto janne.palander@hel.fi Kirjastopäivät 2015
#JanneMeSottaa bit.ly/JanneMeSottaa #KP15 #kirjastopäivät
HELMET.FI/KALLIONSOME 3 3
FACEBOOK, ryhmästä (2007) sivuksi 4 4
FACEBOOK, ryhmä 5 5
FACEBOOK, muut 6 6
TWITTER (2011) 7 7
INSTAGRAM (2013) 8 8
SEURANTA, ollaanko onnistuttu ja miksi? Eri palveluissa tietty eri seurantavälineet (ikävä Snoobin Face-osaa). Käytössä: - Facebookin oma tilastointityökalu - Twitterillä myös oma, melko tuore työkalu: analytics.twitter.com - Instagramiin Iconosquare - yleisarvioon Klout & Likealyzer 9 9
MEISTÄ PUHUTAAN, missä ja kuka puhuu? Tärkeää somessa, mutta varsinkin yhteisöllisyyden tavoittelussa on tiedostaa koska , missä ja mitä sinusta puhutaan. Mukavien asioiden kommentointi ja epäselvyyksien selvittäminen on parasta asiakaspalvelua! Käytössä: - Google alerts - TweetDeck - Mention.com (real-time media monitoring application) 10 10
TEEMAT Kallio Yhteisöllisyys Alastomuus Lukeminen | Kirjallisuus | Kirjastot Arvot Tuoreus | Nopeus Ajankohtaiset aiheet ja virtaukset Persoonallisuus 11 11
KIITOS! 12 12