Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Finna.fi:n somemarkkinointi
Finnan markkinointityöpaja
2
Suunnitelma syksylle 2016 ja keväälle 2017
Tavoitteena Finna.fi:n kävijämäärän kasvattaminen Kohderyhminä Peruskoulun ja lukion opettajat Historian ja kirjallisuuden harrastajat Kanavana Facebook, mahdollisesti Instagram Yhteistyökumppanina Grapevine Media Oy sekä freelancereitä Keskeiset tulokset: Markkinoinnin pitkän tähtäimen konsepti Keskeisten teemojen määrittely Finnan eri käyttäjäryhmille Kampanjoita: toistuvat kampanjat sekä suurempi yksittäinen kampanja Jatkuva sisältösuunnitelma toukokuuhun 2017 asti
3
Miten pääsen mukaan? 1. Riittävän avoimet aineistot, joita saa käyttää kaupalliseen tarkoitukseen Lisenssit: Saa muokata, myös kaupallinen: CC0 Public Domain Mark CC BY CC BY-SA Ei tunnettuja oikeudellisia rajoitteita Muutoksia tekemättä, myös kaupallinen: CC BY-ND
4
Miten pääsen mukaan? 2. Liity mukaan Facebook-ryhmään Finna.fi:n markkinointi: Kerro meille ryhmässä kiinnostavista aineistoista, uusista aineistoista sekä Finnaan liittyvistä tapahtumista Saat etukäteen tietoa somekampanjoiden etenemisestä
5
Muuta ajankohtaista Finna Street -sovelluksen julkistus 28.9.2016
Finna-päivä Educa-messut Messukeskuksessa Mediataitoviikko Suku tapahtuma Otaniemessä
6
Visuaalinen ilme ja markkinointimateriaalit käytössäsi
Tunnukset ja markkinointimateriaalit kootusti Finnan asiakaswikissä
7
Kiitos! Kiitos! heidi.mustajoki@helsinki.fi www.finna.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.