OEH ja todellinen tuote OEH ja tuotemielikuva ? OEH-Analyysi (ominaisuudet, yleiset edut kaikille, erityinen hyöty yksilölle) OEH ja todellinen tuote OEH ja tuotemielikuva ? Todellinen tuotelaatu ja laatumielikuva Laadun tuottaminen ja laadun kuluttaminen ? ismo.koponen@...
O, E ja H – mihin laatu perustuu ? O, E ja H – mihin hinta perustuu ? Hinta / Hyöty –suhde? Hinta / Laatu –suhde ? O, E ja H – mihin laatu perustuu ? ismo.koponen@...
Hinnoittelusta hintaan Hinnoittelun perustana voi olla kustannukset – mitkä kustannukset ? Kysynnän ja tarjonnan –laki; mikä se on ? Tuotteen arvo; absoluuttinen, vai suhteellinen käsite ? ismo.koponen@...
(hinnoittelun hinta, onko sitä?) viestinnän hinnoittelu tuotteen hinnoittelu (hinnoittelun hinta, onko sitä?) viestinnän hinnoittelu jakelun hinnoittelu todellisuus ja mielikuvat ismo.koponen@...
markkinoinnin 2D –ajattelu: tuote ja hinta ovat ”insinöörien hommia” viestintä ja jakelu ovat ”tradenomien…” ismo.koponen@...