Järjestelyerät TVA-lisään 220 euroa ja henkilökohtaiseen lisään 330 euroa. Lisäksi on sovittu, että koulunjohtajien palkkausta tarkastellaan erikseen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tekninen sopimus – ( ) JHL:n HALLITUS Hannu Salminen / Dan Koivulaakso.
Advertisements

ATK- POHJAINEN ARVIOINTI PAKOLLINEN GE2 (YHTEINEN MAAILMA – kulttuurimaantieteen kurssi) KEVÄT 2012.
Vapaaehtoistoiminnan johtaminen
Terveyspalvelualan uusi palkkausjärjestelmä alkaen
4. Opiskelijan osaamisen arviointi työpaikoilla
Carpe Diem – suuntaa huomiseen Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Blogit ja RSS - verkko-oppimisen uusia mahdollisuuksiako? Juha Lång, Mindcom.
Opiskelijan arviointi työpaikalla
Lausteen koulun TVT-STRATEGIA
4. Opiskelijan oppimisen arviointi työpaikoilla
Yhteenveto Pardian raamisopimusneuvotteluista
Esimerkki hekojärjestelmästä Piirin koulutusristeily
Laaja-alaista ja systemaattista vaarojen tunnistamista ja niiden aiheuttamien riskien suuruuden sekä merkityksen arvioimista. Ennakoivaa työsuojelua -
Täydennyskoulutus Yhdessä tekemällä – hanke 2010
Heinolan kaupungin opetussuunnitelma
Tukioikeuksien siirrot
Antero Leppänen Alueelliset neuvottelupäivät Palkkaratkaisusta
ARVIOINTI Vanhempainilta
Nuoren itsetunto ja sen vahvistaminen
Laki muuttuu – miten se eroaa yhteispalvelulaista? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi – seminaari Lainsäädäntöneuvos Sami Kouki.
1 Piirihallitus Järjestelyvaraerä Koko potti eli 0,8 prosenttia jaetaan paikallisesti. Laskennallisesti käytössä n. 25 euroa/ope/kk. Tulee.
TULOKSELLISUUS lukien varataan 0,7% suuruinen tuloksellisuuden paranemiseen perustuva paikallinen järjestelyerä.
Siivikkala, Metsäkylä, Viljakkala Opetuspäällikkö Leena Pöntynen
Verkko-opetuksen laadun tekijät – Kansallisen VOPLA-laatuverkosto- ja –palveluhankkeen esiselvityksen tuloksia Kristiina Karjalainen Annikka Nurkka Virtuaaliyliopistohanke.
TYÖSSÄOPPIMINEN.
Opettajatuutori (Laurea/ Leppävaara /marata)
UPJ Koulutus esimiehille ja henkilöstöasioiden hoitajille Henkilöstö- ja lakiasiain osasto Emmi Tammiluoma.
OPISKELIJAN ITSEARVIOINNIN OHJAUS. ITSEARVIOINTI PERUSTUU SÄÄDÖKSIIN  opiskelijan itsearviointia säätelee laki ammatillisesta koulutuksesta (2005) 
Saku Ylä-Soininmäki Psykologi, Lahden ammattikorkeakoulu
Viestintäsuunnitelma
Laatuseminaari Laadulla tulosta Case – opiskelijapalautteen kerääminen ja käsittely.
Vammaispalvelulaki Vammaispalvelulain tarkoituksena on edistää vammaisen henkilön edellytyksiä elää ja toimia muiden kanssa yhdenvertaisena yhteiskunnan.
KUNTAMARKKINAT ” MITEN EDISTÄÄ KUNTIEN POLIITTISEN JA AMMATILLISEN JOHDON VUOROVAIKUTUSTA JA YHTEISTYÖTÄ” JOHTAJASOPIMUS Suomen kuntajohtajat.
Työpaikkakouluttajan ABC
Ohjausryhmä , liite 2 Kuntien loppuraporttilausunnot.
 Ilmoittautuminen uusintakuulusteluun wilmassa ”Tentit”-osiossa  Uusintapäivät: ja klo alkaen. Uusintakokeesi sijoitetaan.
Juhani Kettunen Yrityksen kilpailukykytekijät Yrityssuunnittelu ja johtaminen  yrityskulttuuri Asiakaslähtöinen toiminta – sisältää mm. tuotekehityksen,
Käyttäjäkysely osana Lahden kaupunginkirjaston palautejärjestelmää Jari Tyrväinen Kirjastotoimen apulaisjohtaja Kansallisen käyttäjäkyselyn keskustelu-
Palautteen antaminen ja saaminen
OPPILASHUOLLON ja OPPIMISEN KOULUNKÄYNNIN TUEN MUKAISET MUKAISET RYHMÄT PIHKAINMÄEN KOULUSSA LV Yhteisöllinen oppilashuoltoryhmä Yksilökohtainen.
Ops 2016 ja arviointi.
Verkko-oppiminen, ohjaus ja tuki Kata Hyvärinen, Tampereen Aikuiskoulutuskeskus.
KOLMIPORTAINEN TUKI Esi- ja peruskoulussa Hankasalmen kunta/Kuuhankaveden koulu.
Tiedonhaku Käänteinen Inkvisitio 11. (toiminta) 11 ● Itsearviointi ● Opiskelija pohtii mitä uusia asioita on oppinut kurssin aikana? ● Opiskelija pohtii.
Arviointi osana oppimisprosessia
LUKION OPETUSSUUNNITELMAUUDISTUS LOPS 2016
Ops-iltapäivä
Uuden opetussuunnitelman mukainen arviointi Mukkulan koulussa
sanallisen arvioinnin todistuspohjat:
SOVITTU MIKÄ SOVITTU JOHTAMISSOPIMUSTEN UUDISTAMINEN 2017
PARIKKALAN ESIOPETUSSUUNNITELMA
KOLMIPORTAINEN TUKI Yleinen tuki: Siirtyminen tuen portailla
Opetussuunnitelma uudistui- mikä muuttuu?
KYRÖSKOSKEN KOULUN PIENLUOKKA
LUKIO OVTES TSA Työsuorituksen arvioinnin perusteet ja menettelyt arvioinnissa Työryhmä: Elomaa Ari-Pekka Heikkonen Esko Jensén Annika Kauppinen Jouko.
Miten oppilaiden vertaisarviointitaitoja tullaan kehittämään Mäntsälässä luokilla 1-9?
Oppimisen tuki, pedagogiset asiakirjat ja muuta ajankohtaista
ERITYISLUOKKA 7-9J Elokuu 2016 MIKSI Yhteystiedot MITEN OHJAUS
7lk:n arviointi.
Henkilökohtaisen ohjaajan / avustajan kriteerit
Liiketalouden perustutkinto, merkonomi
Laaja-alainen arviointi
Valtion virka- ja työehtosopimus 2014–2017
Syksyn 2016 vanhempainiltoihin
Palkkainfo Koulutusristeily 2015.
Tulospalkkiojärjestelmä PKKY:ssä
Arvioinnin linjaukset perusopetuksessa
Tiedote yhteysopettajille
Koulutus- ja perehdyttämisaineisto
Järjestelyerä alkaen. Järjestelyerä alkaen.
HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYSTÄ
Esityksen transkriptio:

Järjestelyerät TVA-lisään 220 euroa ja henkilökohtaiseen lisään 330 euroa. Lisäksi on sovittu, että koulunjohtajien palkkausta tarkastellaan erikseen.

TVA 3 X 55 euroa aineenopettajille kolmiportaisen tuen tuoman lisävaativuuden perusteella. 1 X 55 euroa yhdelle erityis(luokan)opettajalle o Sivistystoimenjohtaja päättää selvityksen perusteella mihin tehtävään lisä osoitetaan.

TSA Työsuoritukseen perustuva henkilökohtainen lisä on osa kannustavaa palkkausta, jolla pyritään parantamaan toiminnan tuloksellisuutta ja tukemaan johtamista. Kannustavuus perustuu siihen, että jokainen voi työsuorituksellaan vaikuttaa palkkaukseensa, eli henkilökohtainen lisä on aktiivinen ja jatkuvasti maksettavissa oleva palkanosa.

Keskeistä on palautteen antaminen ja saaminen sekä tavoitteiden asettaminen. Vuosittaisissa kehityskeskusteluissa asetettavien tavoitteiden tulee olla sellaisia, että opettaja voi omalla toiminnallaan niihin vaikuttaa. Arvioinnin ja palautteen antamisen tulee olla jatkuvaa ja kannustavaa.

Henkilökohtaisen lisä perustuu opettajan henkilökohtaisiin työtuloksiin: ammatin hallintaan, yhteistyökykyyn, kehittämishalukkuuteen ja oma- aloitteisuuteen. Henkilökohtaisen työsuorituksen arvioinnissa käytetään omaa arviointilomaketta (liite 2). Opettajalle annetaan palaute arvioinnin tuloksista, ja opettajalla on oikeus tietää myös arvioinnin perustelut.

Henkilökohtainen lisä myönnetään pääsääntöisesti toistaiseksi. Keväällä 2013 määritetään raja-arvo(t), joiden ylittyessä henkilökohtaista lisää maksetaan. Samalla määritetään lisien suuruus. Jatkossa tsa-palkkausjärjestelmää voidaan kehittää ohjaamalla siihen rahaa mahdollisista tulevista järjestelyvaraeristä. Palkkausjärjestelmän toimivuutta arvioidaan yhdessä paikallisyhdistyksen kanssa vuosittain.