Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuTeuvo Lattu Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
ATK- POHJAINEN ARVIOINTI PAKOLLINEN GE2 (YHTEINEN MAAILMA – kulttuurimaantieteen kurssi) KEVÄT 2012
2
TAVOITTEITA JA KYSYMYKSIÄ ATK:n ja teknologian hyödyntäminen koetilanteessa Pöytäkoneet, kannettavat, puhelimet, iPadit Kamerat, videot (katsominen ja teko) Internet-sivustot: Fronter, GoogleDocs, GoogleSites, Youtube, äänennauhoitus, mindmap-sivut etc. Skype Autenttiseen tilanteeseen pyrkiminen (oppiminen koetilanteessa) Uutta vanhan kautta Jatkossa selkeästi verkkopohjainen ja vuorovaikutukseen perustuva malli (esim. verkkokurssilla, pidempi aika ”koetilanteella” useamman osan kautta?)
3
E NSIMMÄINEN T OTEUTUS Parityöskentely ATK-luokassa ja kirjastossa 1 h aikaa, työ (PowerPoint) palautetaan Fronteriin Laajat kysymykset kurssin sisältä ja kokonaisuuksien hallinta ja soveltaminen Suullinen työskentely, ei parien välillä ”Tulosten” esitys ja videointi eri tiloissa Heti kirjallisen osan jälkeen (2 paria) Videokameroiden käyttö Palautteen anto henkilökohtaisesti Keskinäisen työn arviointi Eri osien arvostelu Kirjallinen, suullinen, soveltaminen
4
P ALAUTETTA & H AASTEITA Oppilaat Positiivista Erilaista Motivoivaa Toimintaa Opettaja Erot edelleen selviä Uusia näkökulmia ”Aitoa” oppimista Oppilaat tekevät Oppilaat Tekniset taidot Ujous Tiedonhaku Soveltaminen Opettaja Arviointi ja aika Arvioinnin perusteet Kysymykset ja haaste Järjestelyt MUU ARVIOINTI?
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.