#CMAX.gg Messuprojekti. Strategia #CMAX.gg ja strategia: toimii internet pelipalvelinten kauppapaikkana johtava pelipalvelinpörssi, josta asiakkaat haluavat.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Median kohtaaminen EuroSkills-kilpailijana edustatte:
Advertisements

Varainhankinnan uusi aikakausi!
Voimisteluliiton ilmeen uudistus
Kymen Sanomien mobiilipalvelu m.kymensanomat.fi. Mobiilin käyttö •Internetin käyttö matkapuhelimella on yleistynyt tuntuvasti viimeisten parin vuoden.
Sosiaalisen median platform 24 Onlinella RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa 24 Onlinen tyytyväisten asiakkaiden antaman.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
ILO ELÄÄ JÄRJESTÖISSÄ – Pohjois-Karjalan järjestöpäivät , Kitee PALAUTTEEN PURKU Hanna Kääriäinen 2013.
© 1999 Stakes / Hannele Hyppönen TKK sivu 1 (9) Esteettömyys teknologian kehittämisessä ja hyödyntämisessä Hannele Hyppönen Stakes.
Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Markkinoinnin perusteet
Screen on Wheels™ on vastaus tapahtumajärjestäjien haasteisiin tarjota yleisölle ikimuistoisia tapahtumia ja elämyksiä.
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
ROAD-SHOW SOTŠI ”SOCHI 2014” VALTAVA HANKE ALUEEN MATKAILU- JA PALVELUTARJONNAN KEHITTÄMISEKSI UUDELLE TASOLLE 2.
1. varapresidenttien koulutus
PALVELUT MAINOSTAJILLE Rakentaja.net – johtava yhteysasema.
LinkedIn yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Viestintää ja tiedonhallintaa helposti ja tehokkaasti Olli Aro Kehittämiskonsultti – Business Development Consultant.
Saatavuus kilpailukeinona
Suomen Lions-liitto ry
Verkkotaitokoulutus Aloitus. Koulutuksen sisältö Verkonkäytön perustaitoja (3.11.) Tiedonhaku verkossa (10.11.) Työnhaku verkossa (17.11.) Asiointi ja.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
ISO 9000 –sarjan uudistus – Mikä muuttuu?
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Satakunnan ammattikorkeakoulun Liiketalous Rauman henkilöstön ja Rauman talousalueen yritysten yhteistyön selvittäminen ja kehittäminen Enni Karvinen.
Chaîne des Rôtisseurs Accosiation Mondiale de la Gastronomie Seminaari Presseille ja voudeille Yhteinen ilme viestintään 23/03/2012 Chargée de.
Ohjelmistotekniikka - Tenttiin valmistautumisesta Kevät 2003 Hanna-Kaisa Lammi LTY/Tite.
*HARRASTUS, JOKA KOKOAA PERHEEN* Suomen Islanninhevosyhdistys ja yhteistyökumppanit.
Havainnollisuus matematiikan opetuksessa käsitekartat Luennot klo
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
MONIALAINEN LIIKKUVA TUKI HAJAUTETTUUN ASUMISEEN Arviointityöskentely
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
WWW-oppimisympäristöjen tuotteistamisesta
Muuttuva viestintä yhdistyskentän tukena
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Uudistuva intranet Henkilöstötoimikunta Riitta Lehtonen Juhani Lassander.
Miten verkko-opetuksen laatua mitataan? VOPLA-työpaja VVYOP´
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
SAK:n ja liittojen sähköinen viestintä SAK Jäsenpalveluosasto Heli Nykänen.
UusiKunta-selvityksen viestintä Henkilöstöryhmä Tiedottaja Sini Saares.
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Liikeidean esittelyohje
Henkilökunnan Ekokompassi- koulutus Tapahtuman nimi, pvm Kouluttaja.
SF 2007 (T.Hopeavuoren materiaali & Tekniikan viestintä) TYÖELÄMÄN ARKIVIESTINTÄ Vastaanottaja- ja tilanneanalyysi.
Liiketoimintaprosessit ja MS Visio 2010
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
USUKO - Uuden Sukupolven Koulu ( ) Monikanavainen oppimateriaalikeskus Integroi erityyppisiä oppimisratkaisuja ja –resursseja Laiteriippumaton.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut “Missä arki kohtaa Finnan?” Katsaus Finnan viestintään ja markkinointiin 2015 Konsortioryhmän kokous
Tuotteen dokumentointi
Työpaja 2: Uudistunut Finna.fi viestintäkanavana
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Työelämän tekstejä sähköposti.
Yritys ja markkinointi mediassa
CHEM-A1100 Teollisuuden toimintaympäristö ja prosessit I Harjoitustyö
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
Asiakaspalvelu ja vuorovaikutus
Käyttäjäkysely ja glögi -iltapäivä
Aineettoman pääoman merkitys organisaation menestymiselle - Antti Lönnqvist
Tuotanto workshop, vaihe II
Näin ostan mainostoimistopalveluja
Yrityskuva ja viestintä
Viestintäsuunnitelma
HENKILÖSTÖKÄYTÄNTÖJEN VALMISTELU
NV:n uusi viestintästrategia työseminaari
Myyntikanavien… …kaivelua.
Esityksen transkriptio:

#CMAX.gg Messuprojekti

Strategia

#CMAX.gg ja strategia: toimii internet pelipalvelinten kauppapaikkana johtava pelipalvelinpörssi, josta asiakkaat haluavat ostaa palvelunsa toimia kaikkien tunnetuimpien pelipalvelintoimittajien sivuilla –toiminnan edullisuus, enemmän asiakkaita & tunnettuus referenssitoiminta (hyvä yrityskuva kaikille)

Tavoite Saksassa: ratsastaa tunnettujen pelipalvelintoimittajien maineella saada aktiivista pelaajaa Saksassa suurimmat pelimarkkinat

Viestintä lehdistölle

VIESTINTÄ LEHDISTÖLLE Symboleihin vaikuttava markkinointi ”WIN MORE” saatava digitaalisiin medioihin ennen, aikana -jälkeen messukampanjan –Huomion herättäminen –Toiminnan aikaansaaminen

VIESTINTÄ LEHDISTÖLLE Ennen LAN- tapahtumaa –Markkinointikeino Suoramainonta –Markkinoinnin tarkoitus Tietoisuuden lisääminen, yrityskuvan parantaminen –Viestintäkanava Massamediat, suora kontakti lehdistöön, lehdistötiedote

VIESTINTÄ LEHDISTÖLLE LAN- tapahtuman aikana –Messujen aikana on varmistettava lehdistön saama informaatio –Uusien ja vanhojen kontaktien hoitamiseen kiinnitettävä huomioita

VIESTINTÄ LEHDISTÖLLE LAN- tapahtuman jälkeen –Suhdetoiminta saadaan media vaikuttamaan sidosryhmien, kuten pelaajien ja pelitoimittajien käsityksiin, tietoihin ja miellekuviin yrityksestä Messuilla kerätty tieto hyödynnetään yrityksen toimintojen kehittämisessä

Messuosasto

Messuseinä, kevyt-teline ja ”pönttö”/pöytä Kevyt-teline banner flash-materiaalia (loistaa pimeässä) Messuseinä + taso 1680€ + alv (tarjous) Kevyt-teline 80€ + alv (tarjous) Flash-materiaali nostaa hiukan hintaa, jos valitaan (n.10€)

Hyödyt Koko messuosaston paino n. 30 kg Mahtuu yhteen kuljetuslaatikkoon Kuljetuslaatikko muuttuu pöydäksi Erittäin toimiva kokonaisuus, jota voidaan myöhemmin muuttaa/laajentaa

Messuseinä Kaareva esittelyseinä: –malli: 3x3 –leveys: 2535mm –korkeus: 2240mm –paino: 24kg –Kasausaika 15 min

Pöytä Muodostuu messuseinän kuljetuslaatikosta Kevyt liikutella Saadaan näyttäväksi omalla ympäri menevällä julisteella

Kevyt-teline Erittäin kevyt ja helposti kasattava (n.2-3kg) Mahdollisuus tehdä useampia bannereita, jotka sopivat telineeseen Mahdollistaa flash- bannerin käytön, joka loistaa pimeässä

Messusuunnitelma

Viestintä pelaajille Ennen tapahtumaa –Viestintä kanavat Pelilehdet, edellinen LAN- tapahtuma, keskustelupalstat jne. –Viestin sisältö Aika, paikka, kellonajat, yrityksen arvot, slogan, messuteema, lisäpalvelut jne.

Viestintä pelaajille Tapahtuman aikana –Ständi ”Win more” Skill, teamplay, feedback, fairplay Lisäpalvelut –Henkilöstö #cmax-tytöt ”Sponsoroitu tyttöjoukkue” Asiantuntijat

Viestintä pelaajille Tapahtuman jälkeen –Sähköposti –Raportointi internetissä –Lehdistötiedote

Jälkitoimenpiteet

jälkitoimenpiteet ja raportointi yhtä tärkeätä kuin messuja ennen ja niiden jälkeen Asiakaskontaktit, jälkimarkkinointi, muu materiaalin käsittely Arviointilomake täytettävä: arvioidaan messujen onnistumista, mitä parannettavaa, mikä hyvää ym.

jälkitoimenpiteet Jokaiseen uuteen asiakkaaseen ottaa yhteyttä messujen jälkeen Kiittää olemassa olevia asiakkaita Mittarit (kuinka paljon ihmisiä ständillä) Messujen yleiset tiedot messujen järjestäjiltä: kävijämäärät Kysytään asiakkaiden mielipiteitä messuista Asiakaskontaktien ryhmittely: klaanit, public players ja uudet pelaajat