OPISKELIJAKUNNAN SISÄINEN JA ULKOINEN VIESTINTÄ Mediatekniikan seminaari 2.3.2006 Janne Isopahkala.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
VIESTINTÄKOULUTUS Haukiputaan Heitto klo 9-16 Tinja Repo.
Advertisements

TOIMINNAN SUUNNITTELU
Korkeakoulujen laatujärjestelmien seuranta- ja kehittämisseminaari Saimaan ammattikorkeakoulun laadun ja laatujärjestelmän kehittäminen Terttu.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Osavuosikatsaus Lännen Tehtaat Osavuosikatsaus
Viestintä, tiedottaminen ja vuorovaikutus
©Tampereen kaupunki Tampereen kaupunki, tietohallinto Business with Public Information Oct 2, 2007, Tampere Tampereen kaupunki julkisen tiedon jakelijana.
TAUSTAA – mitä tapahtuu? – lajien kilpailu: miten pidetään harrastajat – olympialaji ja olympiakomitean tuki 2012 Lontoo – perinteet → kasvatus: kurinalaisuus,
Lahden museoiden tiedotustoiminta
Ykkönen Yhteistyössä 1Y
Nokia 6630 puhelimen musiikkiominaisuudet
Lapset näkyviin – alkuarviointi ja lasten osallisuus lastensuojelussa
VETURI II Vertaistuutoritapaaminen Kuopio
11/20061 Erasmus Uusi Erasmus-ohjelma – osa Elinikäisen oppimisen ohjelmaa (LLP)
Markkinoiden kilpailukeinot
TEKNILLINEN KORKEAKOULU / VAASAN YLIOPISTO Diplomityöesitelmä Web-sovelluksen kehittäminen sähkönjakeluverkon suojareleisiin Timo Ahola 2006.
Laadukkaan asukasviestinnän mahdollisuudet
Liiketoimintasuunnitelma
Skål International Helsinki ry Hallitus Hallitus Skål International Helsinki ry:n hallitus -Kokoontuu vähintään kuusi kertaa vuodessa -Kevätkokous.
Yhdistyksen markkinointi
Info-TV Projekti.
Taulukot Jukka Juslin © Jukka Juslin 2006.
eSavonia ”Verkko-opetuksen hyvät käytänteet
Vastuullisen varainhankinnan ammatilliset arvot ja periaatteet Pääsihteeri Pia Tornikoski
Sosiaalinen media opetuksen ja oppimisen tukena - projekti.
Savonia-ammattikorkeakoulu on maakunnan aktiivinen kehittäjä, joka palvelee yhteistyökumppaneitaan kouluttamalla monitaitoisia ja oma-aloitteisia osaajia.
TAMPEREEN AMMATTIKORKEAKOULU TAMK TAMKIN RESURSSIT opiskelijaa 187,29 milj. mk 31,5 milj. euro 18 koulutus- ohjelmaa henkilöstö opetushenkilöstö.
Sihteeri, viestintä ja liiketoiminta
METATEKSTI, METADISKURSSI = tekstiä tekstistä (Minna-Riitta Luukka 1992 ja 1995) Tieteellisetkään tekstit eivät ole pelkkiä faktakokoelmia, vaan niissä.
Info-TV Projekti.
Miten energiankulutus käännetään laskuun? Seminaari Sirkka Vilkamo Työ- ja elinkeinoministeriö.
Yhdessä tehokkaampaa palvelua – yhteistyöllä uusia mahdollisuuksia Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus,
Erikoistumisopintolautakunta Ilkka Virtanen KKA Korkeakoulujen erikoistumisopintojen arviointitoiminta Raportti Korkeakoulujen arviointineuvostolle.
Hallinnonalan VATU-hankkeen tavoitteet  2015  2020 Valtion toimintaan/Hankkeen kohdealueeseen kohdistuvat vaikuttavuustavoitteet: Valtion.
Sykettä Savilahdella - Kuopion korkeakoululiikunnan yhdistämis- ja kehittämishanke Sykettä Savilahdella Hakijoina: Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunta.
Lännen Tehtaat Osavuosikatsaus
SOME Case: Avance Johtamiskoulutus Pasi Aaltola JYU SOME-seminaari
S UOMEN P AINILIITTO RY Suomen Painiliiton tiedotusstrategia tiedotus- ja huomionosoitusvaliokunta.
2. Markkinoiden käyttäytyminen
Yhteinen viesti on vahva viesti Pirjo Tiippana JÄRJESTÖTIETOPÄIVÄT , Rovaniemi.
AMMATTI: TEATTERITUOTTAJA
Ahdistaako avoimuus? - sosiaalinen media projekti/hankeviestinnässä
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Motivointi, sitouttaminen, yhteisöllisyys
MINNO® Innovaatioprojekti 2014 Loppukatselmus Team UNITT a Yksilölliset istuimet
Lännen Tehtaat Vuosi Tulos/osake , euroa IFRS.
T&K-hankkeiden viestinnästä Satu Orkola.
Vuoden 2011 toiminta alkaa tammikuussa Joensuussa yhteistapaaminen Esitellään mestariluokat Keskustellaan toiminnasta Työpajatoimintaa.
Julkaisu ja viestintä -vahvuusalue Tavoitteet Tavoitteena on edistää koulutustutkimuksen ja sen tulosten tunnetuksi tekemistä sekä laitoksen.
Opossum-projekti ja tiedotus
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Tietoliikenne sähköposti WWW-sivut posti, puhelin, telefax...
Oulun seudun ammattikorkeakoulu Kulttuurialan yksikkö Yksikkö perustettu vuonna 1999 –Opiskelijoita 507 –Päätoimista henkilökuntaa 38 Koulutusohjelmat:
KyAMK:n yhteinen sisäinen viestintä Vastuut, prosessit, ohjeet, seuranta ja ajankohtaista Viestintätiimin työpaja Riitta Leviäkangas.
OPISKELIJOIDEN LAATURYHMÄT HUMAKISSA Hannu Sirkkilä Yliopettaja, laatuvastaava.
Yhdestä kolme Suunnitelmia Jyväskylän yliopiston verkkosivuston uudistamiseksi Katri Lehtovaara & Tarja Vänskä-Kauhanen
K1292LI MARKKINOINTIVIESTINNÄN SUUNNITTELU 3 OP Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Kevät 2014.
Viestintäkoulutus PDG Maija-Liisa Heikkilä.
VIESTINTÄ Tarja Tapaninen … on sanomien välitystä ja vaihdantaa lähettäjän ja vastaanottajan välillä.
Viestintä ja tiedottaminen Kuinka viestinnästä saadaan vaikuttavaa? Kuinka muut nuoret tavoitetaan tehokkaasti? Miten tiedotteemme lyö läpi mediassa?
Jäsenfoorum palautekooste Sanna Mustonen.
K1091LI Tiedottaminen 3 op Oulun ammattikorkeakoulu
Klubin brändin markkinointi
Etelä-Savon maakunta- ja soteuudistus
Tiedotustilaisuus
Yrityskuva ja viestintä
Metropolia Ammattikorkeakoulu
Selvityksen viestinnän -ja tiedotussuunnitelman
Osallistumisen suunnittelun vaiheet ja tehtävät
SNL:N VIESTINTÄ LIITON HYVÄKSYMÄT PAINOTUKSET: 1) Naisten Äänen jatkuvuus ja 2) tasa-arvon toteuttaminen MITÄ MITEN MISSÄ ULKOINEN VIESTINTÄ SISÄINEN.
Esityksen transkriptio:

OPISKELIJAKUNNAN SISÄINEN JA ULKOINEN VIESTINTÄ Mediatekniikan seminaari Janne Isopahkala

Opiskelijakunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä Janne Isopahkala OPISKELIJAKUNNAN SISÄINEN JA ULKOINEN VIESTINTÄ Opiskelijakunta ja ammattikorkeakoulu Opku ja yhteistyö Sisäinen tiedotus Ulkoinen tiedotus Markkinointi osana tiedotusta Keinot ja välineet

Opiskelijakunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä Janne Isopahkala Koulutusala- järjestöt Opiskelijakunta ja ammattikorkeakoulu Oma organisaationsa osana ammattikorkeakoulua? OPKU AMK SAMOK ja muut OPKUT Muut yhteis- työkummpanit

Opiskelijakunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä Janne Isopahkala Opku ja yhteistyö Oma ammattikorkeakoulu Koulutusalajärjestöt Muut opkut ja SAMOK Kunnat ja valtio Yhteistyöyritykset

Opiskelijakunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä Janne Isopahkala Sisäinen tiedotus Mihin rajaviiva? - Jäsenet – kaikki opiskelijat - AMK:n hallinto – koko henkilökunta Erikoistunutta, ei tarvetta mainospuheisiin Asiapitoista ja hyödyllistä, sisältää uutta tietoa Säännöllistä, vältä turhaa tietoa Helppokäyttöistä, esim. portaalin tiedottteet.

Opiskelijakunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä Janne Isopahkala Ulkoinen tiedotus Selkeä raja sisäiseen tiedottamiseen Antaa tuntemattomallekin kuvan organisaatiosta Antaa uutta tietoa taustoineen Täytyy olla vastaanottajalle hyödyllistä, personoi jos mahdollista Sähköposti, postitus, lehti Laajan levikin ongelmat

Opiskelijakunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä Janne Isopahkala Markkinointi osana tiedotusta Sisäinen ja ulkoinen markkinointi Sisäisen markkinoinnin tarkoituksena jäsenrekrytointi/tunnettavuus Ulkoinen markkinointi yleensä varainhankintakeinona

Opiskelijakunnan sisäinen ja ulkoinen viestintä Janne Isopahkala Keinot ja välineet Web-sivut Sähköposti AMK:n viestintä Lehti Media Muut keinot