Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Klubin brändin markkinointi
- Esimerkki Lions Club Heinola Jyränkö
2
Lähtökohta Me kilpailemme ihmisten vapaa-ajan käytöstä
Sisäinen brändäys varmistaa, että jäsenten kesken vallitsee yhteinen ymmärrys klubin toiminnan tarkoituksesta, arvoista, tavoitteista ja sitoutumisesta klubin toimintaan Ulkoinen brändäys on työkalu, joka auttaa parantamaan klubin julkisuuskuvaa, herättää haluttuja tunteita ja houkuttelee uusia jäseniä klubiin Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
3
Klubin lähtökohta Klubikokoukset olivat virallisia kokouksia eivätkä ne kiinnostaneet jäseniä Aktiviteetteihin oli vaikea saada osallistujia Klubin toiminta oli ”paikalleen jämähtänyttä” Jäsenmäärä oli laskussa Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
4
Mistä kaikki alkoi? Kaudella perustettiin klubitoiminnan kehittämistyöryhmä Jäseniksi valittiin sekä pitkäaikaisia että uusimpia klubin jäseniä Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
5
Mitä tehtiin? Muutettiin klubikokoukset vapaamuotoiseksi klubi-illoiksi Otettiin uudestaan käyttöön klubisauna ennen klubi-iltaa Tehtiin klubikysely jäsenille Käytiin arvokeskustelu ja päätettiin yhdessä klubin arvot Päätettiin uusia klubin verkkosivut Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
6
Lions Club Heinola Jyrängön brändilupaus
> Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
7
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
8
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
9
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
10
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
11
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
12
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
13
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
14
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
15
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
16
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
17
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
18
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
19
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
20
Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
21
Kannattiko? Mitä tapahtui?
Klubin jäsenmäärä on kasvanut 41 > 48 Klubin tunnettuus on kasvanut Klubikokoukset ovat viihtyisämpiä ja niihin osallistutaan enemmän Helpompi saada osallistujia aktiviteetteihin Yhteishenki on parantunut Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
22
Jokaisella klubilla on jo brändi!
Etulyöntiasemassa ovat jatkossa ne järjestöt ja yhdistykset, jotka tuovat itsensä esille houkuttelevana ja mielenkiintoisena mahdollisuutena ”Tuossa toiminnassa minä haluan olla mukana!” Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
23
Rohkeasti brändäämään!
Kiitos! Yhteystiedot: Kari Koponen Puh Lions-liiton brändikiertue syksy 2014 Klubin brändin markkinointi Kari Koponen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.