Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAarno Turunen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Yhdessä tehokkaampaa palvelua – yhteistyöllä uusia mahdollisuuksia Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus 20.5.2013 20.5.2013 Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus, Sami Moksunen
2
Kansalaisneuvonnan markkinointi Tavoitteena palvelun tunnettuuden asteittainen lisääntyminen. Markkinointi ja viestintä ei lopu palvelun aloittamiseen vaan tulee jatkumaan myös tulevaisuudessa. Palvelu tulee kehittymään => markkinointi ja viestintä sovitetaan kehityksen mukaan. Markkinoinnissa ja viestinnässä täytyy olla tilanneherkkyyttä ja joustavuutta 20.5.2013 Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus, Sami Moksunen
3
Kansalaisneuvonnan markkinointi Toimivat yhteydet ja verkostot eri palveluja tuottavien tahojen kesken myös jatkossa markkinoinnin ja viestinnän tekemisen kannalta keskeisiä. Palvelun perustamisen pohjatyö tehty huolellisesti helpottaa myös markkinoinnin ja viestinnän linjauksia. Valtiokonttorissa Kansalaisneuvonta ja Suomi.fi samassa yksikössä => molemminpuolinen hyöty => hyötyä myös markkinoinnissa ja viestinnässä. Valtiokonttorin puhelinnumerot muuttuvat syksyllä 0295- alkuisiksi => helpottaa tai ainakin yksinkertaistaa myös Kansalaisneuvonnan numeron 0295 000 viestintää. Hyvä ja positiivinen palvelu, jolle on selkeä tarve. 20.5.2013 Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus, Sami Moksunen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.