RUOKAKOUVOLA VIESTINNÄN PROSESSI VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TOIMINNAN SUUNNITTELU
Advertisements

Seinäjoen Yrittäjät ry
Tämä on SUUNTA-työkalun käyttöön opastava diaesitys
Keskeisiä teemoja asiakaskohtaisissa esimiesvalmennuksissa
Myynnillä menestyvintä yritystä etsimässä Johanna Vuori
HAAGA-HELIAn laadunvarmistusjärjestelmä
Laatujärjestelmät organisaatioiden kehittämisen ja johtamisen näkökulmista Kaisa Sariola JTO.
Asiakkuudet luovalla alalla
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Maaseutuohjelma Väylä vaikuttamiseen, tie toteutukseen
Sosiaalinen media sosiaali- ja terveysalalla
TEOS - Ihmisten oma teatteri Q-Teatteri Helsingin Yrittäjät - Töölö ry Tuula Styrman Create amove Oy.
Elinkeinokalatalouden strategian ja toimintaohjelman valmistelu
Kuopion Seudun Pesäpalloilijat ry missio, visio ja arvot.
1 TERVEYSTOIMI Terveystoimen strategia Arvot, toiminta-ajatus ja visio Kriittiset menestystekijät Arviointikriteerit ja mittarit Terla
Paikkatietojen hyödyntäminen Turun sosiaali- ja terveystoimessa sekä kasvatus- ja opetustoimessa Katariina Hilke Turun kaupunki / Strategia ja viestintä.
STRATEGIAPROSESSI STRATEGIA Nykytilan analyysi, SWOT Skenaariot
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
V INKA Road Show &Meripohjolan uudistuva metalli- ja konepajateollisuus Risto Pietilä Nivala, Raahe, Oulu, Kemi
MTT:n teknologian ja tiedonsiirron strategia Luonnos / PJ Sovellus Markku Järvenpää.
Espoo-strategia, toimeenpano ja toteutuminen vuonna tarkastuslautakunta kaupunginjohtaja Jukka Mäkelä.
Toimintasuunnitelma & Vuosikertomus Alueelliset järjestöpäivät
− työkalu toiminnan suunnittelun ja suunnitelman arvioinnin tueksi
Elintarvikeyrittäjyyden kehittämisen hankeseminaari Joensuu Katsaus Ruoka-Suomen vuoden 2006 toimintaan Kirsi Viljanen, Ruoka-Suomi – teemaryhmä,
Huippuostajat Fiksu kysyntä luo markkinoita yritysten uusille ratkaisuille Tekes Asiantuntija Sampsa Nissinen.
Aikuiskoulutuksen kriittiset menestystekijät – käytännön toimenpiteet Merja Talkio- Vilanen Taustavaikuttajia: - julkisen sektorin muuttuvat.
Menestystä yrittäjälähtöisyydellä ja yhteistyöllä Kunnan elinkeinopoliittisen ohjelman työkirja Osa: Tausta-aineisto.
SJL Kymi-Saimaan Kilpailu- ja erotuomarivaliokunta Suomen Jääkiekkoliitto / Valiokuntapäivät.
Nuorten osallisuus Varkauden nuorisovaltuusto Wanuva.
Timo Kietäväinen varatoimitusjohtaja
Menestystä yrittäjälähtöisyydellä ja yhteistyöllä Kunnan elinkeinopoliittisen ohjelman työkirja Osa: Työkirja.
Pk-yrityksen rahoituskysely Lokakuu Lähde: Pk-yrityksen rahoituskysely, lokakuu 2001 Aineiston rakenne.
Leif Åberg: Viestinnän näkökulma kolmanteen sektoriin Opinto-ohjelma Viestintä ja yhteisöt 2001.
VISIO 2015 Metsät ja osaaminen- kasvavaa hyvinvointia uusiutuvasta luonnonvarasta Liite 6.
Markkinoinnin kilpailukeinot Jakelu, vai Saatavuus ? Asiakaslähtöisyys. Vaikuttaako ajattelu toimintaan, ja vaikuttaako muutos ajat- telussa.
Dipoli /Koivula S. ja Rantamäki J. LAADUN INDIKAATTORIT mitä, miksi, miten, milloin, kuka, kenelle?
Kalatalouden tulevaisuuden mahdollisuudet
Valtakunnallinen seminaari , Helsinki Insinöörikoulutuksen kehittäminen - Haasteet ja yrityselämä - Insinöörikoulutus ja opettajuus.
VISIO ARVOT KEHITTÄMIS- TOIMET MISSIO Naisten aseman, sukupuolten välisen tasa-arvon ja tyttöjen ja naisten ihmisoikeuksien edistäminen yhdessä jäsenjärjestöjen.
Ulkoisen hallituksen merkitys liiketoiminnassa Veli-Matti Nopanen Pohjois-Suomen Hallituspartnerit ry.
Aluetaloustilastojen käyttäjänäkökulma - Aluekehittämisen näkökulmasta Timo Aro, Satakunnan TE-keskus Porin yliopistokeskus Satakunta -Talousseminaari.
Julkiset tietoaineistot hyötykäyttöön 4VOITTO. I) Ongelman asettelu –Miten käyttäjäryhmien motiivit ja tarpeet saadaan tyydytettyä julkisen datan avulla?
Aurinko Golf Oy STRATEGIA Versio 0.4 /
Muutos projektina Valtion henkilöstöpalvelut. Muutoksen tarpeellisuuden perustelut ”Miksi tämä muutos?” -Tuottavuus, alueellistaminen, ulkoistaminen -Vaikka.
KANSANTALOUS 3 KYSYNTÄ JA TARJONTA 1© Timo Lindholm, Juhani Kettunen ja Edita Publishing Oy.
JOHTAMISEN OSA-ALUEET:  Strateginen johtaminen / johtoryhmä  Visio, missio ja strategia  Johtamismetodit / taktiikat  Tavoitejohtaminen, yrityksen.
HINTA MÄÄRÄYTYY MARKKINOILLA + VAPAA KILPAILU s
Puheenjohtajapäivät 2014, Kotka
Pienosuuskuntien johtamisen haasteet
Lehdistötilaisuus alkaen klo 9:00
STRATEGIA Aurinko Golf ry
Yhteinen tavoitteemme
Kysynnän ja tarjonnan laki
Strategia – tavoitteet tiedostettu
Klubin Strategia Työkalu
SUOMEN SOTILASURHEILULIITON
1. Strategiasta toiminnan kehittämiseen ja arvioimiseen
THL:n asiakkuustyön ja CRMn vaikuttamissuunnitelma
N-piirin johtajuusvalmennus 08-09
STRATEGIA Aurinko Golf Oy
Strategiatyö 2018 Jyväskylän yliopisto Yliopiston hallitus
Tiekartta hyviin lähiöihin
© Timo Lindholm, Juhani Kettunen ja Edita Publishing Oy
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
STRATEGIA Aurinko Golf ry
Suunnittelu Vain hyvällä suunnittelulla päästään vapaaehtoistoiminnassakin tuloksiin. Suunnittelun perustana on tilanteen analysointi. Analyysin jälkeen.
Suomella on erinomaiset mahdollisuudet saada osansa kasvavista metsäteollisuustuotteiden markkinoista Suomen mittava ja kasvava raaka-ainepotentiaali kestävästi.
Strategia: Liikeidea?.
Brändi sosiaalityössä
HINTA MÄÄRÄYTYY MARKKINOILLA + VAPAA KILPAILU s
Esityksen transkriptio:

RUOKAKOUVOLA

VIESTINNÄN PROSESSI

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT HYÖDYT

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT HYÖDYT TARJONTA

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT HYÖDYT TARJONTA MERKITYS

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT ALUETALOUS

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT ALUETALOUS TOIMENPITEET

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT ALUETALOUS TOIMENPITEET KEHITYS

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT YRITYKSET

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT YRITYKSET MAHDOLLISUUDET

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT YRITYKSET MAHDOLLISUUDET VERKOTTUMINEN

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT YRITYKSET MAHDOLLISUUDET VERKOTTUMINEN KYSYNTÄ

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET MAHDOLLISUUDET

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET MAHDOLLISUUDET UUDISTUMINEN

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET MAHDOLLISUUDET UUDISTUMINEN INNOSTAMINEN

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT

VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT ULKOISET SIDOSRYHMÄT

N N VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT ULKOISET SIDOSRYHMÄT TUTKIMUS NYKYTILANNE

N N VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT ULKOISET SIDOSRYHMÄT TUTKIMUS NYKYTILANNE STRATEGIA

positiivisten esimerkkien esilletuonti.. Hyvien käytäntöjen monistaminen, onnistumisien nostaminen arvoon… N N VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT ULKOISET SIDOSRYHMÄT TUTKIMUS NYKYTILANNE STRATEGIA

N N VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT ULKOISET SIDOSRYHMÄT TUTKIMUS NYKYTILANNE STRATEGIA OPERATIIVINEN TOIMINTA OPERATIIVINEN TOIMINTA

tiedotustoiminta…kilpailut….tapahtumat… kouluvierailut…nettipalvelut…some…ilmoittelu….suorapostitukset… N N VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT ULKOISET SIDOSRYHMÄT TUTKIMUS NYKYTILANNE STRATEGIA OPERATIIVINEN TOIMINTA OPERATIIVINEN TOIMINTA

N N VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT KULUTTAJAT PÄÄTTÄJÄT TUOTTAJAT YRITYKSET VAIKUTTAJAT ULKOISET SIDOSRYHMÄT TUTKIMUS NYKYTILANNE STRATEGIA OPERATIIVINEN TOIMINTA OPERATIIVINEN TOIMINTA SEURANTA