Tykkimäki -brändi
Brändisisältö Tykkimäk i
Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila
Brändisisältö Tykkimäk i Toiminta- ympäristö Omistajien tahtotila
Brändisisältö Tykkimäk i Toiminta- ympäristö Asiakkaat / sidosryhmät Omistajien tahtotila
tavoitteet … visio … arvot viestintä ihmiset sidosryhmät tuotteet/palvelut toimintatapa Tykkimäki
Brändiarvot • Helppous • Turvallisuus • Kaikilla kivaa • Hyvä hinta/laatusuhde • Toimiva ja hyvä palvelu • Kouvolan matkailun veturi
Strategiat • Brändiarvot –Helppous •Tykkimäen palvelukokonaisuus rakennetaan asiakkaalle helpoksi käyttää •Asiakaspalautteen systemaattinen kerääminen ja käsittely •Vuorovaikutteisuus ja asiakasnäkökulma viestinnässä
Strategiat • Brändiarvot –Turvallisuus •Tykkimäellä on turvallista olla myös pienten lasten kanssa •Laitteiden teknisestä turvallisuudesta ei tingitä missään tilanteessa •Henkilökunnan jatkuva koulutus •Riskien ennakointi •Ongelmatilanteiden nopea käsittely •Avoimuus kaikessa toiminnassa
Strategiat • Brändiarvot –Kaikilla kivaa •Palvelujen tarjonnassa kannustetaan perheitä osallistumaan hauskanpitoon yhdessä •Palvelukokonaisuudesta löytyy kaikille perheenjäsenille mieluista toimintaa
Strategiat • Brändiarvot –Hyvä hinta/laatusuhde •Palveluiden hinnat pidetään kilpailukykyisinä suhteessa tärkeimpiin kilpailijoihin •Viestinnässä nostetaan esille aluemaksuun ja rannekkeeseen sisältyviä palveluja •Rakennetaan synergiaetuja yhteistyökumppaneiden kanssa •Kehitetään edullisia hankintakanavia •Pidetään oma toiminta kustannustehokkaana
Strategiat • Brändiarvot - Hyvä palvelu •Kuunnellaan asiakasta •Henkilöstön koulutus ja motivointi •Vastuullinen toimintatapa •Sähköisten palvelukanavien kehittäminen
Strategiat • Brändiarvot - Kouvolan matkailun veturi •Vahva sitoutuminen paikkakuntaan •Kaupungin ykköskohde ja vetovoiman tekijä •Lisäarvon tuottaminen omistajille ja toimialan muille yrityksille paikkakunnalla
Brändilupaus Rennosti hauskaa ! Tykkimäki on Suomen rennoin huvipaikka. Kaikilla on kivaa, yhdessä vietetty huvittelupäivä on elämys, joka antaa polttoainetta arkeen
Sanomat kohderyhmittäin • Kuluttaja-asiakkaat –Tykkimäellä kaikilla on kivaa –Tänne on helppo tulla, turvallista olla ja huvittelupäivän jälkeen mukava fiilis –Laitteista ja palveluista löytyy koko perheelle mieluisia, paras huvipuisto/vesipuisto Suomessa pienten lasten huvitteluun –Tykkimäki kehittää aktiivisesti toimintaansa, uusia laitteita ja palveluja tulee jatkuvasti –Sijoitetulle rahalle saa reilusti vastinetta
Sanomat kohderyhmittäin • Tiedotusvälineet –Tykkimäki on iso kokonaisuus, huvipuisto jossa yli 40 huvipuistolaitetta ja peliä, vesipuisto, camping –Kehittyy aktiivisesti, vuosittain uusia investointeja laitteisiin tai palvelujen kehittämiseen –n kävijää vuodessa –Kouvolan matkailun ykköskohde
Sanomat kohderyhmittäin • Sidosryhmät –Tykkimäen vetovoima tuo matkailijoita, jotka hyödyttävät koko alueen elinkeinoelämää –Tykkimäki haluaa kehittää vetovoimaisia palveluja yhdessä sidosryhmiensä kanssa –Jatkuvat investoinnit ja toiminnan kehittäminen pitävät yrityksen elinvoimaisena –Tykkimäki on merkittävä työllistäjä, erityisesti nuorten kesätyöpaikkojen tarjoajana