Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
People make it work!. Mistä johtuu se, että... • vain 10% strategioista toteutuu? • henkilöstöstä noin 5% on.
Advertisements

Verkkoasioinnin uudistaminen – suuntaviivoja
Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy
Onni Orava 10 vuotta Sokos Hotelleissa Perhematkailuseminaari
Tiedotustilaisuus Rakennustoimisto Pohjola Oy •Vuonna 1989 perustettu perheyritys •Toiminta-alue Pirkanmaa ja Etelä-Suomi •Liikevaihto n. 35,5.
konsernin johtamisjärjestelmä
Työ- ja elinkeinokeskus HÄMEEN TE-KESKUS APUNA YRITYKSESI OMISTAJANVAIHDOKSESSA Loppi Hannele Heikkinen Sukupolvenvaihdosten edistäminen ja.
EUREGIO KARELIAN KARELIA EXPERT MATKAILUPALVELU OY Karelia Expert Matkailupalvelu Oy on Pohjois- Karjalan matkailun.
Hyvinkään-Riihimäen Seudun Ammattikoulutussäätiö
Ilkka Larsio, Tero Mankinen, Ropi Saari, Joona Tiinus
Finanssialan Keskusliitto
Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymä 2007 / RA-M TAMPEREEN KAUPUNKISEUDUN ALUEKESKUSOHJELMA ”Kasvun haasteita, kilpailukyvyn perustaa: sujuvaa.
Elinvoiman edistäminen kunnan toiminnan keskiössä
Mitä? Valtakunnallinen pk-yritysten liiketoimintasuunnitelman laatimisohjelma Yritysjohdon apuväline liiketoiminnan johtamiseen ja kehittämiseen Työkalu.
Asiakkuudet luovalla alalla
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Raimo Tölli Yritysneuvoja
Vastustaja vai kilpakumppani? Ringeten Reilu Peli –periaatteet Suomen Ringetteliiton syyskokous.
RUOKAKOUVOLA VIESTINNÄN PROSESSI VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT.
Ek:n yrittäjävaltuuskunta
Metropolian tietoturvapolitiikka Tai miltä se voisi näyttää.
Maunulan keskustan kehittäminen Mitä suunnittussa pitäisi huomioida? Maunula-Seura Strategiset Mau- nulaan liittyvät tavoitteet Asiat jotka voidaan.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Maija Pirvola Yrityssalo Oy alk. Salon kaupungin omistama elinkeinoyhtiö.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
TEAM työsuojeluviikko
MENESTYVÄ YRITYSTOIMINTA Etelä-Savon avaintoimialat toimivat kannattavasti ja ekotehokkaasti OSAAVA TYÖVOIMA JA HYVÄ INNOVAATIOYMPÄRISTÖ Koulutus ja tutkimus.
Projekti: Iso rinkeli.
Projektin nimi: Iso rinkeli
Kauniaisten tietohallintostrategia
Ryhmä 4 Työ muuttuu, miten oppisopimustoimijat siinä mukana.
Nokian kaupungin strategia
1. Hankintojen volyymi 2. Palveluiden ostot 3. Materiaalien ostot 4. Muut hankinnat 5. Hankintamenettelyt 6. Näköpiirissä Hyvinkään kaupungin hankinnat.
KAUKOLÄMPÖ NYT JUUASSA TUOTANTOVÄLINEET KUNNOSSA TUOTANTOVÄLINEET KUNNOSSA PAITSI VARAVOIMA, UUSINTA 2011 ALK. PAITSI VARAVOIMA, UUSINTA 2011 ALK. VERKOSTO.
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Kuinka Suomi pidetään vetovoimaisena sekä omille että ulkomaisille yrityksille? I Suomalainen kasvu- ja sivistysprojekti on menestystarina Friedell: kaikki.
MANNER-SUOMEN MAASEUTURAHASTO
Voiko terveydenhuolto tuottaa terveyttä ja tulosta?
Henkilöstöjohtaja Lasse Lintilä Valio Oy
Työelämän kehittämishanke ”Taitopuisto III”. Hankkeen keskeinen tavoite Seudulla ja laajemminkin tunnettu ja arvostettu, asiakaslähtöinen, joustavasti.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Sosiaalialan Työnantajat ry Sosiaalialan Työnantajat ry on yksityisen sosiaalialan etujärjestö työmarkkina- ja elinkeinoasioissa. Liiton jäsenenä on 1.
HSL-kuntayhtymän perustaminen Strategiaperusta Ohjausryhmä
ME OLEMME KREATIVO. Tulostimet ja tarvikkeet Koulutus Konsultointi Tulostimemme Suomessa Asiakaslupaus.
Stratpääm060509ar.ppt 1 KMO 2015 VISIO STRATEGISET PÄÄMÄÄRÄT Marja Kokkonen LIITE 2.
Uudistuva kylä kaupungissa –hanke Uudistuva kylä kaupungissa –hankkeessa etsitään uusia ja konkreettisia tapoja lasten ja nuorten palveluiden kehittämiseen.
TYÖELÄMÄN LAATU Menesty-hanke
Tampereen Tietotekniikkakeskus
Lauri Lamminmäki Uuden Kouvolan terveydenhuolto Asiantuntijaseminaari Uudistuksen lähtökohdat Lauri Lamminmäki kaupunginjohtaja.
Liikeidean esittelyohje
Henkilökunnan Ekokompassi- koulutus Tapahtuman nimi, pvm Kouluttaja.
Investointi strategisena päätöksenä. ”PÖYTÄKIRJAOTE” Investointi on kannattava, Ei vaaranna yrityksen maksuvalmiutta ja Tukee yrityksen valitsemaa strategiaa.
Hyvinvointialan näkymiä Lapissa OSUVA –klusterin kertomana Sirkka Saranki-Rantakokko THM, HTT.
Saimaan Charmantit Kartanoita, kulttuuria, historiaa ja nautintoja… Saimaan Charmantit tarjoavat Mikkelin ja Savonlinnan seudun vetovoimaisimpia ja laadukkaimpia.
Miten tästä eteenpäin? Teemme yhdessä Pohjois-Karjalan tulevaisuutta POKETTI-hankkeen loppuseminaari, Joensuu Jarno Turunen Pohjois-Karjalan.
Esityksen otsikko Alaotsikko, ja/tai otsikkoa tarkentavaa tekstiä.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
ABC – Askeleet nuorten tieto- ja neuvontapalvelun
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Vertaisoppiminen I Mirja Määttä.
Henkilöstö ja johtaminen asiakaskokemuksen tekijänä
Yhteinen tavoitteemme
Janakkalan kunnan strategia vuoteen 2025
MISSION POSSIBLE Kouvola Innovation Oy | Strategiakärkien päivitys.
Työllistämispalveluiden tarjonnasta monimuotoisen osaamisen kysyntään
Tampereen kaupunkiseudun TVT-suunnitelma, Treduka
ODA – Omat digiajan hyvinvointipalvelut
Matkailuyrityksen tämän hetken haasteet ja menestys-tekijät Lapissa
HJK Ry:n iltapäivätoiminta ja futiskerhot
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Esityksen transkriptio:

Tykkimäki -brändi

Brändisisältö Tykkimäk i

Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila

Brändisisältö Tykkimäk i Toiminta- ympäristö Omistajien tahtotila

Brändisisältö Tykkimäk i Toiminta- ympäristö Asiakkaat / sidosryhmät Omistajien tahtotila

tavoitteet … visio … arvot viestintä ihmiset sidosryhmät tuotteet/palvelut toimintatapa Tykkimäki

Brändiarvot • Helppous • Turvallisuus • Kaikilla kivaa • Hyvä hinta/laatusuhde • Toimiva ja hyvä palvelu • Kouvolan matkailun veturi

Strategiat • Brändiarvot –Helppous •Tykkimäen palvelukokonaisuus rakennetaan asiakkaalle helpoksi käyttää •Asiakaspalautteen systemaattinen kerääminen ja käsittely •Vuorovaikutteisuus ja asiakasnäkökulma viestinnässä

Strategiat • Brändiarvot –Turvallisuus •Tykkimäellä on turvallista olla myös pienten lasten kanssa •Laitteiden teknisestä turvallisuudesta ei tingitä missään tilanteessa •Henkilökunnan jatkuva koulutus •Riskien ennakointi •Ongelmatilanteiden nopea käsittely •Avoimuus kaikessa toiminnassa

Strategiat • Brändiarvot –Kaikilla kivaa •Palvelujen tarjonnassa kannustetaan perheitä osallistumaan hauskanpitoon yhdessä •Palvelukokonaisuudesta löytyy kaikille perheenjäsenille mieluista toimintaa

Strategiat • Brändiarvot –Hyvä hinta/laatusuhde •Palveluiden hinnat pidetään kilpailukykyisinä suhteessa tärkeimpiin kilpailijoihin •Viestinnässä nostetaan esille aluemaksuun ja rannekkeeseen sisältyviä palveluja •Rakennetaan synergiaetuja yhteistyökumppaneiden kanssa •Kehitetään edullisia hankintakanavia •Pidetään oma toiminta kustannustehokkaana

Strategiat • Brändiarvot - Hyvä palvelu •Kuunnellaan asiakasta •Henkilöstön koulutus ja motivointi •Vastuullinen toimintatapa •Sähköisten palvelukanavien kehittäminen

Strategiat • Brändiarvot - Kouvolan matkailun veturi •Vahva sitoutuminen paikkakuntaan •Kaupungin ykköskohde ja vetovoiman tekijä •Lisäarvon tuottaminen omistajille ja toimialan muille yrityksille paikkakunnalla

Brändilupaus Rennosti hauskaa ! Tykkimäki on Suomen rennoin huvipaikka. Kaikilla on kivaa, yhdessä vietetty huvittelupäivä on elämys, joka antaa polttoainetta arkeen

Sanomat kohderyhmittäin • Kuluttaja-asiakkaat –Tykkimäellä kaikilla on kivaa –Tänne on helppo tulla, turvallista olla ja huvittelupäivän jälkeen mukava fiilis –Laitteista ja palveluista löytyy koko perheelle mieluisia, paras huvipuisto/vesipuisto Suomessa pienten lasten huvitteluun –Tykkimäki kehittää aktiivisesti toimintaansa, uusia laitteita ja palveluja tulee jatkuvasti –Sijoitetulle rahalle saa reilusti vastinetta

Sanomat kohderyhmittäin • Tiedotusvälineet –Tykkimäki on iso kokonaisuus, huvipuisto jossa yli 40 huvipuistolaitetta ja peliä, vesipuisto, camping –Kehittyy aktiivisesti, vuosittain uusia investointeja laitteisiin tai palvelujen kehittämiseen –n kävijää vuodessa –Kouvolan matkailun ykköskohde

Sanomat kohderyhmittäin • Sidosryhmät –Tykkimäen vetovoima tuo matkailijoita, jotka hyödyttävät koko alueen elinkeinoelämää –Tykkimäki haluaa kehittää vetovoimaisia palveluja yhdessä sidosryhmiensä kanssa –Jatkuvat investoinnit ja toiminnan kehittäminen pitävät yrityksen elinvoimaisena –Tykkimäki on merkittävä työllistäjä, erityisesti nuorten kesätyöpaikkojen tarjoajana