Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuLiisa Virtanen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy
2
Aineisto Trendiraportit Pirkanmaata koskevat tutkimukset 2007-2010
Strategiatyöt Esimerkkikaupungit Euroopasta Tapahtumat ja konsultaatiot
3
Yleisestä yksittäiseen TRENDIT
Näkökulma Yleisestä yksittäiseen TRENDIT EUROOPPA PIRKANMAA
4
Trendit Globalisaatio Digitalisoituminen Elämyksellisyys Yksilöllisyys
Kaupungistuminen Ekologisoituminen Liikkuvuus Verkostoituminen
5
Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow
Esimerkkikaupungit Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow Elinkeinoelämän näkökulma: Rotterdam Matkailun näkökulma: Brighton, Göteborg
6
Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin
Esimerkkikaupungit Erottuminen vaikeaa Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin Tampereen kokoluokan kaupungeista Rotterdam ja Glasgow erottuvat selkeydellään
7
Pirkanmaan tila nyt Elinkeinojen uusjako?
Metalli- ja konepajateollisuus, ICT, terveysteknologia ja palvelut kivijalkoina Suomalaisissa tutkimuksissa Tampere vetovoimaisin European Smart cities –tutkimuksessa kärkipaikoilla
8
→ Hyvät lähtökohdat
9
KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely
Haasteet KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely Yksinkertaistaminen Rohkeus
10
Esiinnousseet teemat Sujuvuus ja toimivuus Panostukset elämänlaatuun
Kaupunkiluonto ja luonnollisuus Viihtyvyys Kasvuhakuisuus
11
Tässä ja nyt Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi
Visiot Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi on pohja, jonka päälle brändi-identiteetti rakennetaan. Ydinviestit Kohdennetut viestit Look & Feel
12
Osallistu!
13
Kiitos! Kysymyksiä? Katri Tanni, Differo Oy katri.tanni@differo.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.