Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy"— Esityksen transkriptio:

1 Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy

2 Aineisto Trendiraportit Pirkanmaata koskevat tutkimukset 2007-2010
Strategiatyöt Esimerkkikaupungit Euroopasta Tapahtumat ja konsultaatiot

3 Yleisestä yksittäiseen TRENDIT
Näkökulma Yleisestä yksittäiseen TRENDIT EUROOPPA PIRKANMAA

4 Trendit Globalisaatio Digitalisoituminen Elämyksellisyys Yksilöllisyys
Kaupungistuminen Ekologisoituminen Liikkuvuus Verkostoituminen

5 Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow
Esimerkkikaupungit Yleinen brändityö: Liverpool Kööpenhamina ja Glasgow Elinkeinoelämän näkökulma: Rotterdam Matkailun näkökulma: Brighton, Göteborg

6 Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin
Esimerkkikaupungit Erottuminen vaikeaa Iso ja yksinkertainen kattobrändi toimivin Tampereen kokoluokan kaupungeista Rotterdam ja Glasgow erottuvat selkeydellään

7 Pirkanmaan tila nyt Elinkeinojen uusjako?
Metalli- ja konepajateollisuus, ICT, terveysteknologia ja palvelut kivijalkoina Suomalaisissa tutkimuksissa Tampere vetovoimaisin European Smart cities –tutkimuksessa kärkipaikoilla

8 → Hyvät lähtökohdat

9 KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely
Haasteet KV-tietoisuuden herättäminen Identiteetin määrittely Yksinkertaistaminen Rohkeus

10 Esiinnousseet teemat Sujuvuus ja toimivuus Panostukset elämänlaatuun
Kaupunkiluonto ja luonnollisuus Viihtyvyys Kasvuhakuisuus

11 Tässä ja nyt Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi
Visiot Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi on pohja, jonka päälle brändi-identiteetti rakennetaan. Ydinviestit Kohdennetut viestit Look & Feel

12 Osallistu!

13 Kiitos! Kysymyksiä? Katri Tanni, Differo Oy katri.tanni@differo.fi


Lataa ppt "Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google