Viestintä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
{ OPPARIAIKATAULU Ville Mustonen & Kalle Tahkolahti.
Advertisements

OSAAMISEN OSOITTAMINEN
Otamme kantaa! Tavoitteena on saada nuoret aktiivisesti itse ottamaan kantaa tupakanpolttoa vastaan. Kannanotoissa voi hyödyntää laajempien aihekokonaisuuksien.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Mediapedagogi kouluissa (1) havaintoja kentältä ja kentän laidalta havaintoja kentältä ja kentän laidalta.
Tekstilajeja Pääkirjoitus, kolumni, kommentti, pakina, yleisönosastokirjoitus, vastine, arvostelu, haastattelu.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalinen media ja kieltenopetus
SUULLINEN HARJOITTELU
ARJEN HISTORIA HI08.
MAANMITTAUSLAITOS – TIETOA MAASTA 2009 Kokemuksia sosiaalisen median käytöstä Luonnonvaraviestintätapaaminen Mikko Laine.
Anu Mustonen Mediakasvatus ja sen merkitys. Mediakasvatus 1.Mediataitojen kartuttaminen 2.Median käyttö oppimisympäristönä 3.Media tiedonkäsittelyn välineenä.
Anu Mustonen Mediakasvatus ja sen merkitys.
KIELIKONSULTTIEN TYÖELÄMÄTAIDOT Työelämää ja opintoja -iltapäivä Anu Karrimaa.
Medioiden historia ja nykykehitys ma 10. ja : 10-12, F133; ti 11. ja : 11-14, F416 viikko 41 ma-ti Medioiden historia viikko 42.
Aikakauslehtien Ylivoimapankki Vesa Väisänen IROResearch Oy.
Kuvaus – Kamera - Käy. Ideoidaan. Suunnitellaan. Käsikirjoitetaan. Kuvataan. Näytellään. Editoidaan. Esitetään. Arvioidaan.
Kirjallisuuden lajeja
Draaman käyttö peruskoulun 5. ja 6. luokilla
Terveysosaaminen ja media
DRAAMA Se on elävää esiintyvää taidetta, joka sisältää vakavaa leikillisyyttä. Se on valinnaisaine, jossa opitaan itsestä ja muista.
Tupakka mediassa Tupakkamainonta *Keskustelunaiheita *Tehtävät.
Kalevankankaan koulun mainosprojekti Mediavaikuttamisen parhaat eurooppalaiset käytännöt.
Media joukkoviestinn ä n sanomien erittely ä niiden taustan ja v ä lineen ominaislaadun kannalta sek ä sanomien omaa tuottamista.
VIESTINTÄ Piia Kvist. 7. LUOKAN VALINNAINEN VIESTINTÄ  Kurssit 1 - 2: Mediakurssi ja videokurssi  Mediakurssi: Katsellaan ja arvostellaan elokuvia,
Vaikuttaminen ja vakuuttaminen
Noodi yhteisöllinen käsikirjoitustyökalu osana Helsingin Kaupunginteatterin yleisötyötä yleisötyövastaava Mirja Neuvonen/ HKT dramaturgi-opettaja Emma.
MONILUKUTAITO Monilukutaito on kyky hankkia, muokata, tuottaa, esittää ja arvioida tietoa erilaisissa oppimisympäristöissä ja -tilanteissa. Myös hahmottaa,
Mediataito 8lk 1.Viestintä ja mediataito (velvoite)velvoite 2.Mediakasvatus Oulun normaalikoulussa (laadukas ohjelma)laadukas ohjelma 3.Kuvataide: Kuvaviestintä.
 Yleistavoite (valtakunnallinen): musiikin käyttö ja vaikutusmahdollisuudet eri taidemuodoissa ja mediassa  Kurssi rakentuu Lontooseen suuntautuvan opintomatkan.
TERVEYSKASVATUS * Valistus * Opetus * Neuvonta >< ei tavoita kaikkia >< opetus ei laadukasta, monipuolista, innostavaa >< kaikki eivät pääse terveysneuvontaan.
Haluaisitko kokeilla olla joku muu?. Esiinnytkö mielelläsi yksin tai ryhmässä … kavereille tai isommallekin yleisölle?
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Pataluodon koulu Draamaluokka Klikkaa lisätietoja:
Aihe? Käyttötarkoitus? Julkaisuyhteydet ja –tiedot? Tekniikka?
Mainonnan vaikutuskeinoja
Englannin valinnainen lisäkurssi
Kaakkurin koulun valinnaisaineet
Pataluodon koulu Draamaluokka
Tavoitteet ja arviointi
Median aikajana some TV v.1934 Älypuhelin (1993)
Median aikajana TV v. 1. radio-lähetys some älypuhelin
Median aikajana TV v. älypuhelin some Mitä, missä, milloin maailmalla?
YHDISTYKSEN PIKKUJOULUT PUOLISOINEEN KLO alkaen
VIESTINTÄ.
Pataluodon koulu Draamaluokka
Elokuvakurssin kurssisuunnitelma
Äidinkielen yo-koetyyppi keväästä 2007 alkaen
AI 4 Tekstit ja vaikuttaminen Opiskelija
(Työ)elämän esiintymistilanteet
Tekijänoikeudet opetuksessa Ylöjärvellä
Median aikajana TV v.1926 some
Median aikajana TV v.1926 Mitä, missä, milloin maailmalla?
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Äidinkielen yo-koetyyppi keväästä 2007 alkaen
Sähköisen filosofian yo-kokeen arvostelu
Median aikajana Älypuhelin 1993 TV v.1926 some
29. TERVEYS NÄKYY MEDIASSA
Median aikajana älypuhelin TV 1. radio-lähetys TV v.
Musiikki Valinnaiset
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Viestintä Piia Kvist.
Sosiaalinen media -tulevaisuuden lupaus?
Haluaisitko kokeilla olla joku muu?
Kalvosarja on laadittu Global Meal –hankkeessa
Yhden tunnin soveltava valinnainen 8. lk. (AI ja HI)
Tehhään esityksiä ja muutakin ilimasua
Yläkoulun psykologia - Sinä olet ja minä olen
Kouvolan Yhteislyseon
Madetojan musiikkilukion Veso-päivä
Esityksen transkriptio:

Viestintä

8. Luokan valinnainen viestintÄ: MEDIA JA MINÄ ELOKUVAKOKONAISUUS Elokuvien katsomista, arvostelua ja esittelyä Elokuvan ilmaisukeinojen tarkastelua Omien videoiden kuvaamista MUSIIKKIVIDEOT Musiikkivideon ilmaisukeinoja, historiaa ja nykypäivää: katsotaan ja arvostellaan sekä kotimaisia että ulkomaisia musiikkivideoita

8. LUOKAN VALINNAINEN VIESTINTÄ: MEDIA JA MINÄ MAINOS Analysoidaan lehti-, radio- ja TV-mainoksia ja tutustutaan niiden ilmaisukeinoihin Mainosten laatiminen ja arviointi ILMAISUTAITO yksittäisiä harjoituksia ja draamallisia kokonaisuuksia Itsetuntemusta, toisen ymmärtämistä ja kuuntelua sekä tilanteen arvioimista roolihahmoina ja omana itsenään Sanattomasta viestinnästä edetään sanalliseen viestintään Pienoisesityksen valmistaminen, esimerkiksi näytelmä tai pienoisnäytelmä

9. Luokan valinnainen viestintÄ: ELÄVÄT TEKSTIT Kirjoitetaan runsaasti erilaisia kaunokirjallisia tekstejä Tuotettujen tekstien dramatisointi Harjoitellaan antamaan palautetta itselle ja toiselle sekä muokkaamaan tekstiä palautteen perusteella Mahdollisuus julkaista tekstejä eri foorumeilla sekä tehdä yhteistyötä sanoma- tai aikakauslehtien kanssa Tutustutaan sosiaalisen median teksteihin ja arvioidaan niitä yksin ja ryhmässä Harjoitellaan erilaisia esiintymistilanteita draaman keinoin Teatterintekoa: näyttämö, lavastus, puvustus ja maskeeraus Tutustumista teatterin historiaan ja teatterilajeihin Mahdollisesti teatterissa käynti, esityksen seuraaminen sekä arviointi