Viestintäsuunnitelma

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tunnemmeko jäsenemme? Järjestöpäivät Etappi 1: Rekrytointi.
Advertisements

Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
NÄIN EROTUMME EDUKSEMME
Vinkkejä hankeviestintään
Sihteeri, viestintä ja liiketoiminta
Tavoitteisiin p ää seminen PDD-272.EN. Tavoitteisiin p ää seminen 1. Aseta tavoitteet 2. Laadi toimintasuunnitelma 3. Hallitse tavoitteitasi.
Osaamisen kehittämissuunnitelma Haminan kaupungin hallintopalvelut.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Keski-Uusimaa-lehden klubikortin esittelytilaisuuden projektisuunnitelma Rauli, Janne, Katja ja Heidi.
Suomen Rotary © Viestintä ja PR-seminaari Tietotekniikka viestinnässä Markku Kalliomäki.
Pienten järjestöjen viestit - Kyselyn tulokset Pienten järjestöjen tapaaminen Anne Ilvonen, OK-opintokeskus & Riitta Kittilä, SOSTE.
Ammatillisen kuuntelemisosaamisen vaikutus työhyvinvointiin organisaatiomuutoksessa FT Sanna Ala-Kortesmaa Yliopisto-opettaja Tampereen teknillinen yliopisto.
Y RITYSESITTELYT JA SUHDETOIMINTA Pertti Strandman ja Samuli Viitala.
Avoimen tiedon ohjelman viestintäsuunnitelma. Viestinnän periaatteet  Toimintasuunnitelmasta nostetaan tärkeimmät viestintää vaativat toimenpiteet viestintäsuunnitelmaan.
Kirsi Verkka POL Peruskoulujen ympäristöjärjestelmä Ympäristökartoitus 2005 > 2009 Ympäristöohjelma Toimenpiteet Seuranta ja arviointi.
Hallinnonalakohtaisten hankkeiden nimeäminen ( mennessä)
HAALARIMERKKI- KOKEILU
Sihteerin ammattitutkinto on uudistettu
Suoraviivainen viestintä julkishallinnon asiakkaille
Tapahtuman järjestäminen ammattiin
Hyvinvointiraportti-hanke
Organisaatiomalli, ve A
K1091LI Tiedottaminen 3 op Oulun ammattikorkeakoulu
Lukemisesteiset lapset ja nuoret kirjaston asiakkaina
Finnan viestintäkatsaus
Kv-toiminnan skenaariot
Prosessi- ja ympäristötekniikan perusta
Osallisuuden jälkiarviointi: case __________________________________
Finna.fi:n somemarkkinointi
UUTINEN TEKSTILAJINA.
Mielipiteen, kannanoton, vastineen kirjoittamisesta
Palautetaidot ja opponointi
Messages valinta avaa sinun viestilaatikkosi.
TYÖMARKKINAJÄRJESTÖT
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
Think global act local Tavoitteet projektille yhteistyötaidot
SISÄINEN Hanke- optimointi
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Ehdotus: sote-viestinnän strategiset painotukset 2017
Kärkihankkeiden YHTEINEN arviointi
SPPL Arvotyöpaja Kuopio
MTK-järjestön toimintasuunnitelma 2012
Yhteinen keittiö -hanke
Veripalvelu kouluttaa
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Ystävänpäivän kampanja 2019 Info vapaaehtoisille
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
Yhteinen keittiö ohjausryhmä
Osallistumisen suunnittelun vaiheet ja tehtävät
Viestintäsuunnitelma
Perhe- ja sosiaalipalvelut
Nimesi | Opettajasi | Luokkasi
[Projektin nimi]: Jälkianalyysi
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
Yhteinen keittiö -hanke Marttaliitto
Arvokas-aloitusseminaarin pienryhmät Jaana Joutsiluoma
Myyntikoulutuksen jatko
Innokylän innovaatiokatsaus
Oma osaston käyttöön! Esityksen tavoitteena:
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
Oulun kaupungin vuorovaikutussuunnitelma
VINKIT VAIKUTTAVAAN VIESTINTÄÄN
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Palokuntatoiminnan viestintästrategia
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
Kentän uudet nettisivut Kentän
Järjestö 2.0 hankkeiden jatkosuunnitelma
Tommi Mattila Valmiuspäällikkö Suomen Punainen Risti Hämeen piiri
Hankeviestintää - miksi ja miten?
Esityksen transkriptio:

Viestintäsuunnitelma • Viestinnälle tavoitteet: a) tuotokset = mitä viestintätoimenpiteitä b) vaikutukset = mitä reaktioita • Viestintäkulut budjettiin • Vertaa tuloksia tavoitteisiin • Viestintäsuunnitelma toimintasuunnitelman rinnalle: vuosi/kampanja/projekti/tapahtuma • Omille ensin! Viestit (Mitä kerrottavaa, eli tapahtumat, asiat) Kohderyhmät (Ketkä haluat tavoittaa?) Keinot, kanavat (Miten tavoitat kohderyhmät?) Ajoitus (Milloin: ajankohdat, aikataulut) Vastuut (Kuka hoitaa?) Sisäinen viestintä (osaston sisällä, järjestön sisällä Ulkoinen viestintä (osastosta ulospäin, järjestöstä ulospäin) PUNAINEN RISTI VIESTII