Start Up Activities 2016-2017 Chisato Anttilainen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Hyvän ohjauksen kriteerit perusopetukseen, lukiokoulutukseen ja ammatilliseen koulutukseen Juhani Pirttiniemi Opetusneuvos Opetushallitus Turku
Advertisements

Verkkokiusaamisen ehkäiseminen
OPISKELUA JA OPINNÄYTETYÖTÄ. KIRJASTOALAN MEDIATAIDOT Kirjastopäivät , Seinäjoki Sara Lahtinen, Tradenomi, SeAmk.
Rehtori Tuula Tervonen. * Tervetuloa, rehtori Tuula Tervonen * Opiskeluasiaa, psyykkari Taina Härmä * Ajankohtaista, rehtori * Sähköinen opiskelu ja.
P ERHENEUVOLA LAPSEN JA PERHEEN TUKENA Perheiden hyvinvoinnin tukeminen, vanhempainilta Psykologi Saana Sievers.
Kouluterveydenhuolto Koulutulokkaan vanhempainaamu.
Vertaisryhmät vanhemmuuden tukena Kotipuu. VÄESTÖLIITON KOTIPUU TAVOITE Maahanmuuttajataustaisten perheiden psykososiaalinen hyvinvointi KOHDERYHMÄ -Julkisen.
KÄYTTÄJÄKOKEMUKSEN HYÖDYNTÄMINEN NEUVONTAPALVELUIDEN UUDISTAMISESSA Asiakaslähtöinen kunta, Heli Rantanen,
Nuorisotakuu nuorisotoimen näkökulmasta Nuorisotoimen ylitarkastaja Kirsi-Marja Stewart, Opetus- ja kulttuuritoimi.
TERVETULOA!.  Opettajat: - Marjo Miettinen, 1.luokka ja vararehtori - Erika Heikkilä, 2.luokka - Elisa Konttila, 3.luokka - Eemeli Räihä, 4.luokka -
2 Etsivän nuorisotyön ja Duunari-hankkeen yhteistyö
Miten tukea lukio- opiskelijaa? Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalvelut Oppilashuoltoyksikkö Lukion koulupsykologit ja –kuraattorit Kevät 2014.
Kodin ja koulun välinen yhteistyö
Johdanto Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Th, TtM, kehittämispäällikkö Ulla Korpilahti
Kuvioiden tekeminen excelillä
Ammatillinen kasvu M5216SAB
Onnistunut ammatinvalinnan ohjaus
Edustajiston kokous 10/2016 Council meeting 10/2016
Lukemisesteiset lapset ja nuoret kirjaston asiakkaina
Fyysisen aktiivisuuden lisääminen oppilaitosten arjessa
OPI-kuntoutuskurssien tutkimus
Norssin kerhot
KOTOUTTAMISPERHELUOKKA
Opintopsykologipalvelut Aalto-yliopistossa
Tervetuloa Innokylään
Oulun normaalikoulun lukio
Ryhmä h07 Töölö, sanni heinzmann
Oulun normaalikoulun lukio
Digitaalisuus opistojen strategiaan, pedagogiikkaan ja käytäntöön
Vaativan erityisopetuksen ja koulunkäynnin ohjaajien täydennyskoulutuskokonaisuus
Jämsän ammattiopiston opiskelijayhdistys on perustettu
Oppilaitoksen nimi Päivämäärä
LAPE kutsuu ja haastaa ”En usko, että milloinkaan aiemmin seurakuntien tekemä pitkän linjan työ lasten, nuorten ja perheiden parissa on nostettu näin.
Monialainen yhteispalvelu
Lukio.
Tampere: Linnainmaan kouluikäiset lapsiperheet
<Maakunnan nimi>
Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry
Huoltajakysely lukuvuoden opiskelijoille
Kouluissa tehtävä työ Hubu®-menetelmällä
TOP-info Lanu osaamisala
KANSILEHTI LUONTAISET TAIPUMUKSET™ KIIHDYTYSPÄIVÄN VALMENNUSMATERIAALI 1. Viestintätyylit/vuorovaikutusharjoitus 2. Palautteenanto 3. Ongelmanratkaisu.
– Kolmen sairaanhoitopiirin (ESSHP, PKSSK, PSSHP) ja alueiden kuntien yhteishanke.
Kotiväki Sompion koulu Keuda Salme Larvala Veli Perkkiö
Omalla painollaan – kielikahvila
Lukutaito ja syrjäytyminen
Ystävänpäivän kampanja 2019 Info vapaaehtoisille
Innopaja
OPPILASKUNNAN VAPPURIEHAPÄIVÄ PE !
LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN RYHMÄÄN – VERTAISUUDESSA ON VOIMAA!
Kehittämismatriisi Resurssit (miten resursoidaan?)
Kaksoistutkinto.
Palvelu- ja matkailualan kurssit
Kehittämisjohtaja Jussi Salminen ja
Opiskeluhuollon palvelut
ERO LAPSIPERHEESSÄ –KOULUTUS tiistaina klo 9-15
SOSIONOMI 210 OP Sosionomi osaa ratkaista sosiaalialan ongelmia, ennakoida tulevaisuuden muutoksia, tuottaa ja kehittää sosiaalipalveluja. Hän osaa ohjata.
Kirjoita omia muistiinpanoja tähän
Ryhmäyttäminen Lyhyt oppimäärä 0 op.
Osaamisen arvioinnin ja näyttöjen järjestämisen laadunvarmistus
LAPE-PÄHKINÄT vol Keino osallistua Pirkanmaan vanhemmuuden ja parisuhteen tuen palveluiden kehittämistyöhön - Tekstidia Dian voi valita.
Monikulttuurisuustyön avainhenkilöverkoston
Osallisuuden toimintamalli
Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus
Oppimisen tukeminen Metsokankaan koulussa
Innopaja
Osallisuutta ja yhteisöllisyyttä tukeva toimintakulttuuri 20. 3
Keitele, Pielavesi, Tervo, Vesanto
RAI Espoossa
Esityksen transkriptio:

Start Up Activities 2016-2017 Chisato Anttilainen

What? (products, services) Made by: Field of business: To whom? (customers) What? (products, services) Japanilaiset nuoret, joilla on/on ollut ongelmia koulussa kuten koulukiusaaminen ja kommunikaatio ongelma Vanhemmat , joiden lapsilla on ongelmia koulussa Ammattilaiset, opiskelijat ja muut, jotka ovat kiinnostuneet suomalaisten kasvatustieteestä, terveyden ja hyvinvoinnin edistämistä Pitkäkestoinen vaihto-opiskelu Lohjalla: :Homestay, jonka emäntä on erityispedagogiikan opettaja ja mies on lukion matematiikan opettaja :Kanneljärvenopisto, jossa nuoret opiskelevat perustutkintoa maahanmuuttajien kanssa :Nuori Lohja, jossa nuoret käyvät säännöllisesti osallistujana ja pitää pajaa ohjaajan kanssa kuukausittain Lyhyt tutstumismatka ennen vaihto-opiskelua: Käydään kaikki paikat läpi ja tutustutaan ihmisiin. Tämän matkan aikana luodaan turvallisuuden olon perheelle ja analysoidaan nuorten osaamista moniammattilaisessa ryhmässä Opintomatka: Kiinnostuneille pidetään vierailukäynti +2 luento japaniksi asiantuntijana. Järjestän asiakkaan toiveen mukaisesti vierailukäynnin paikan ja siihen liittyvä luento vierailukäynnin ennen ja jälkeen Matkan kokonaisuuden järjestäminen Tutustumismatkalle tai opintomatkalle tulleille asiakkaille järjestän matkoja kuten sightseeing Helsingissä. How? (channels) Business image (image and way of doing) Sähköpostilla mainostaminen japanilaisille vapaaehtoistoiminnalle, jotka ohjaavat syrjäytyneitä nuorta ja heidän perheitä Opiskelijan aikana sivuyrittäjänä aion toimia. Opinnäytetyön tutkimuksen aineiston kerääminen on päätavoitetta opiskelijan aikana. Opinnäytetyön teema on syrjäytyneiden nuorten kuntoutus prosessin vertailu ennakkoluulon näkökulmasta

Business plan Canvanizer https://canvanizer.com/canvas/r3ad9Wl39WtYv 16.2.2019