Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Palvelu- ja matkailualan kurssit

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Palvelu- ja matkailualan kurssit"— Esityksen transkriptio:

1 Palvelu- ja matkailualan kurssit
PM1 ja PM2 ovat kansainvälisyysosa 1. kurssilla toteutetaan kansainvälisyysjakson rahoitus 2. kurssilla matkustetaan valittuun kohteeseen ja tutustutaan kulttuuriin

2 PM3 (asiakaspalvelu 1) -kurssilla opiskelijat tutustuvat palvelualoilla tarvittaviin asiakaspalvelun periaatteisiin ja käytännön palvelutoimintaan. Lyhyen teoriajakson jälkeen opiskelijat jalkautuvat kolmeen eri yritykseen pienimuotoiseen työharjoitteluun, eli tarkkailevat, miten asiakaspalvelu toimii valitsemissaan yrityksissä. Harjoittelupaikoista kirjoitetaan lyhyt raportti koetun perusteella. Suositussuoritusajankohta lukion 1. vuosikurssilla.

3 PM4 (yritystoiminnan perusteet) -kurssilla käydään läpi yritystoimintaan liittyviä peruskäsitteitä teoriajakson aikana ja kurssilla käydään tutustumassa paikallisiin matkailualan yrityksiin. Kurssin suoritusperusteena on raportti jostain opiskelijan valitsemasta yrityksestä kurssin päätteeksi. Suositussuoritusajankohta lukion 1. vuosikurssilla.

4 PM5 (asiakaspalvelu 2) -kurssi perustuu vähintään kolme viikkoa kestäneeseen asiakaspalvelualan kesätyöpaikkaan ja siitä raportointiin. Raporteista ja kesätyökokemuksista pidetään palautekeskustelu koulun alettua syksyllä. Suositussuoritusajankohta lukion 1. vuosikurssin jälkeisenä kesänä/ 2. vuosikurssin alussa.


Lataa ppt "Palvelu- ja matkailualan kurssit"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google