Www.stoorinen.com.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Advertisements

Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Otetaan sosiaalinen media haltuun! Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Youtube.
Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median mahdollisuuksia järjestö- ja.
Asiakaspalvelu verkossa
Ari Hietala.  "prosessi, jossa yksilöt ja ryhmät rakentavat yhteisiä merkityksiä sisältöjen, yhteisöjen ja verkkoteknologioiden avulla.”  tarvitsee.
Sosiaalisen median koulutus
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalinen media. Timo Suvanto
Esitelmä YOUTUBE.
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
Sosiaalisen median palvelut ja niiden hyödyntäminen nuorisotyössä Tuhti2013.
| | Sosiaalinen media opetuksessa ja oppimisessa Aija Hietanen.
Facebook Julkisella sektorilla Tom Laine Skype: tomlaine Mob
Instagram Katariina Toivonen.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
WEB 2.0 — Sitä sun tätä Juha Kurri. Folksonomia Flickrissä on luovuttu tieteellisestä, tai muusta vakiintuneesta luokittelusta ja hierarkisesta lajittelusta,
”Elämä oli sotkuista, meluista ja sekavaa.” Sosiaalinen media ja nuoret Tomi Kiilakoski Oulu
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
Sosiaalinen media. Sisällysluettelo 3. Kuvat – Picasa 4. Sosiaaliset verkostot – Facebook 5. Videot –Youtube 6. Blogit ja wiki- Wikispaces 7. Oppimisympäristöt.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Kiravo-projekti 2011 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
IHANAT APPIST ja MONIPUOLISET MOBIILIT Ei takerruta protekniikkaan Syventäjä, ei itsetarkoitus Aina syntyy uutta Jo valokuva tuo mahdollisuuksia; kävelyt,
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Twitter Teppo Räisänen, Liiketalouden yksikkö Oulun seudun ammattikorkeakoulu.
Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittäminen nuorille suunnatuissa sosiaalipalveluissa Case: nuorten Facebook-palveluohjaus Oulussa Saila Lähteenmäki,
EFCAP ry Vrk Marko Lehtoranta Sisä-Suomen poliisilaitos Tampereen pääpoliisiasema Keskitetty rikostutkinta.
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
VIESTINTÄ.
Sosiaalinen media & työnhaku
Jarkko Muhonen TeamProg
Onko Facebook monopoli?
Vanhempaintoimikunnan kokous 4/2017 Anna Niemi koulukuraattori, YTM
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
ENO-verkkokoulun tuki ry
Nyyti ry – mielen hyvinvointia ja elämänhallintaa opiskelijoille
SNAPCHAT.
Snapchat.
Instagram.
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
Työelämän laatua ja tuottavuutta ketterästi kehittäen
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
Mitä vapaaehtoistoiminta on. Millainen vapaaehtoinen sinussa asuu
Miten ammatillisen koulutuksen brändi paranee?
Monikanavainen työpaikkatiedotus
Lions Pass the Plate #lionspasstheplate
Vuosikertakamaa – Asiaa & viihdettä jo vuodesta 1938!
” Tarinoita kaveruudesta TUNTI 1
Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys
Esimerkkejä sosiaalisen median erilaisista sisällöistä
” Tarinoita kaveruudesta TUNTI 1
LIITE vuotiaiden Audio-visuaalinen kulutus
Tutkimus e-urheilun seuraajista ja pelaamisen harrastajista Suomessa
Kirjaston avoimet tietotekniikkaopastukset 2018
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Sosiaalisen median kuvamalli
yths.fi | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube
Esityksen transkriptio:

www.stoorinen.com

Sosiaalisen median info Mitkä perusasiat olisi hyvä tietää, että pärjää somessa?

Snapchat 150 miljoonaa päivittäistä käyttäjää globaalisti Käyttäjien keski-ikä 20 vuotta Perustuu snappeihin, eli lyhyisiin tarinoihin

Snapchat Snapchatissa voi heittäytyä, jos niin haluaa. Muista kuitenkin edelleen, että edustat aina myös puoluetta.

Instagram Kuvapalvelu 500 miljoonaa käyttäjää globaalisti Käyttäjien keski-ikä 30 vuotta

Instagram

Twitter Yli 300 miljoonaa käyttäjää globaalisti N. 500 miljoonaa twiittiä päivittäin Suomessa yli puoli miljoonaa käyttäjää 150 merkin rajoitus

Youtube Perustettu 2005 Yli 1,3 miljardia käyttäjää Joka minuutti, palveluun ladataan Yli 300 tuntia videota.

Facebook 1,79 miljardia kuukausittaista käyttäjää globaalisti Käyttäjien keski-ikä 40 vuotta Suomessa yli 2,5 miljoonaa käyttäjää

Somekoulutus Kannattaa aloittaa hyvissä ajoin Tuo varmuutta tekemiseen Tekee sisällöstä yhtenäisempää

Sosiaalisen median info Kysyvä ei tieltä eksy!

www.stoorinen.com