Tavoite 1: hallitse kokonaisuus

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Medinet- hoitopalvelu siellä missä potilas on
Advertisements

© Logica All rights reserved Sosiaalialan tietoteknologian käytön edistäminen Pohjois-Karjalassa - maakunnan ja Logican välisessä yhteistyössä Pirjo.
Riski = todennäköisyys x riskien laajuus tai vakavuus
Toimintajärjestelmän rakentaminen
Asiakkuuden muuttunut rooli, Case Hämeenlinnan terveyspalvelut
Hanke-ehdotuksesi nimi ja lyhenne Hanke-esityksen esittäjät + laitos/yksikkö.
Anne Eronen-Lindeblad
Ympäristöhankkeet Länsi- Suomen kilpailukyky- ja työllisyystavoiteohjelmassa.
Pia Virtanen Hyvät ratkaisut kaupan työssä Pia Virtanen Marketpäällikkö.
Työvoima- ja elinkeinokeskus Ohjelmakausi 2007–2013 käynnistyy, EU-projektien toteutus Yritysrahoituksen puheenvuoro Pekka Pelkonen Pohjois-Karjalan TE-keskus.
VARELY /Olli Madekivi1 Aluehallinnon tietotarpeita maa- ja metsätalouden vesienhoidon suunnittelussa ja seurannassa Olli Madekivi Varsinais-Suomen.
1 Vammaispalvelut Ann-Mari Einola, johtava sosiaalityöntekijä Kirjoita tähän nimi Dian perustyyli -tilassa: Lisää alatunniste.
© Tampereen kaupunki Lainrikkoja-asiakkaat kunnallisen sosiaalityön haasteena Maria Palmgren johtava sosiaalityöntekijä Tampere.
Tampereen kaupungin työllisyydenhoidon palvelut
Mielenterveys- ja päihdeasiakas terveyskeskuksessa - Palvelumuotoilulla parempia palveluita riskiryhmille päätösseminaari Salon avoterveydenhuollon.
Merja Jokela1 LAHDEN MALLI Merja Jokela Vastaava hammashoitaja Lahti.
SOTET Tuloskortin seuranta 4/2016. Asiakkaan palvelukokemus ja osallisuus
Tarpeen mukaiset palvelut... Asiakkaiden tarpeen mukaiset päätökset päätösten mukaiset palvelut, toteutuneen palvelun mukainen laskutus… Tiedotus, neuvonta.
Hoitosuunnitelma. Tavoitteet Laatuverkosto 2007 – Potilaan parempi, yksilöllinen hoito – Voimavarojen (henkilöstön) tehokas käyttö STM 2011 – potilaskeskeisyys,
Yhteinen suunnitelma Tapaaminen Toiminnallista integraatiota edistävät Kaste- hankkeet -VM:n kuntakokeilut: Hyvinvoinnin integroitu toimintamalli.
Palvelutarjotin – välineitä aktiiviasiakkuuteen * Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä / Terhi Kukkonen Terhi Kukkonen Aktiiviasiakashanke.
RAAHEN SEUDUN HYVINVOINTIKUNTAYHTYMÄ
Terveydenhuollon järjestämissuunnitelma Perusterveydenhuollon yksikkö - Lapin shp Ohjausryhmän kokous TÄNNE VOIT LISÄTÄ OMIA HUOMIOITASI,
Toimintakykytiedon hyödyntäminen ja SOTE-asiakassuunnitelma projektien
Mitä valinnanvapaus tarkoittaa minulle
Roni Nukarinen Sosionomi (AMK) (perjantaina )
Tiedon hyödyntämisen verkostotyöpaja avaus
Välitehtävien 1 a ja b purku Prosessit, mittaus ja asiakkaan toiveet
Kokonaisarkkitehtuurin kohdealueiden raportointipohja
”Palvelu” -kokonaisuus
Oikea palvelut oikeaan aikaan
KOTIHOIDON PALVELUOHJAAJA
ASIAKASOSALLISUUS PÄÄTÖKSENTEOSSA JA PALVELUIDEN SUUNNITTELUSSA
Hoitopaikanvalinta.fi Verkkopalvelun kehittämistyö – missä mennään?
Senioreiden terveysresepti
Senioreiden terveysresepti
Elinikäisen ohjauksen / tieto-, neuvonta- ja ohjauspalvelujen kokonaisuus ns. OHJAAMO – malli (luonnos TEM) Kansalainen oppimisen ja työn siirtymissä.
Asiakkaan valinnanvapaus
<Maakunnan nimi>
THL:n asiakkuustyön ja CRMn vaikuttamissuunnitelma
Esityksen nimi / Tekijä
Sosiaalisen kuntoutuksen valtakunnallinen kehittämishanke SOSKU
Polut hoitoon ja kuntoutukseen OTE7 projekti – Toimintamallin prototyyppi Leini Sinervo ja Nina Nevala.
AVIen asiakaslähtöinen toiminnan kehittäminen
Verkoston ammattilaiset työkykyä tukemassa – työpaja
ATOMI-hankkeen karkea tiekartta
<Hankkeen nimi>
Asiakassuunnitelma sote-integraation välineenä
Jaatinen, vammaisperheiden monitoimikeskus ry
KP OTE Opinnoista töihin
Uusi apteekki – asiakkaan näkökulma
Maakunnan konserniohjauksen työkalut
Henkilökohtainen budjetointi
Mikä on muuttunut hankkeen myötä
KP OTE Opinnoista töihin
Satakunnan polut hoitoon ja kuntoutukseen Kärkihanke: Osatyökykyisille tie työelämään (OTE) / STM Vertaisoppimispäivät Oulu
Asiakkaan suunnitelmat TYPPI-järjestelmässä
Päivittäinen toiminta Mittarit Muutos toiminnassa
Ammattilainen ja palvelujärjestelmä korin tilanne
RAPIAT-työryhmä. Asiakasprosessin kuvaus (rajapinta-asiakkaat)
Etunimi Sukunimi titteli.
Omatietovaranto tilannekatsaus
tavoitetilakuvaukset
…edellytykset yrityksen syntymiseen?
Työpajatuloksia.
Omavalvonta -työpaja THL:ssa
Uusi apteekki – asiakkaan näkökulma
Case-linkit sana&search[asiasana]=Yhteistoimintamenettely
Perhekeskustoiminnan työpaja
Ylihyvää elämää Vaasan kotihoidon strategia
Esityksen transkriptio:

Tavoite 1: hallitse kokonaisuus Asiakassuunnitelma Asiakassuunnitelma Hoitotiimi Ympäristöön liittyviä asioita Yhteiset tavoitteet (priorisointi) Yhteyshenkilöt(perhe) Muut palvelut? Hoitoon liittyviä asioita xyz Mittaukset Käynnit(menneet ja tulevat) Muut suunnitelmat(kooste) Itsehoitosuunnitelma(linkki?) Toimintakykyarvio (linkki asiakirjaan?) Sote-vastuutiimi Rooli(t) palvelu(i)ssa Ensisijainen kontaktihenkilö asiakkaalle Nimi Tehtävät ”Näkymät” Asiakas Eri ammattilaisten näkymät ”Palveluohjaajan” näkymä ”Maksaja?” Tavoitteet Lyhyen/pitkän aikavälin tavoitteet Toteutus ja keinot Tuki, seuranta, arviointi Suunnitelman kohteet A)ennaltaehkäisy B)suunnitellut toimenpiteet/ parantava hoito C)toimintakyvyn parantaminen D)hoiva E)XY Viestit/herätteet Toiminnanohjauksen tason suunnitelma(t) Yksikkö Osasto Palvelu/palvelutehtävä Erikoisala Itsehoitosuunnitelma Tavoitteet Omat Yhdessä sovitut Tavoite 1: hallitse kokonaisuus Tavoite 2: maksimoi asiakkaan osallisuus Yksi suunnitelma, versioidaan Ei päivity automaattisesti (koosteet päivittyvät)