Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Uusi apteekki – asiakkaan näkökulma

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Uusi apteekki – asiakkaan näkökulma"— Esityksen transkriptio:

1 Uusi apteekki – asiakkaan näkökulma
Etusivuvaihtoehto 1

2 Ihminen keskiössä valtakunnallisesti yhdenvertaiset palvelut
aito moniammatillinen yhteistyö sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten ja muiden alan toimijoiden kesken asiakkaat ja potilaat sekä heitä edustavat järjestöt mukaan toiminnan suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin asianmukainen lääkkeen käytön ohjaus varmistettava, että asiakas ymmärtää lääkehoidon vaikutukset varmistettava, että asiakas hallitsee lääkkeenottotekniikan, esim. lääkeinhalaatiolaitteen käytön Alasivu, jossa vähän tekstisisältöä

3 Kustannukset kuriin lääkekustannusten taso Suomessa liian korkea
lääkkeitä jätetään ostamatta toimeentulotuesta iso osa menee lääkekustannuksiin vuosiomavastuu kohtuuttoman suuri pienituloiselle jaksottaminen maksukattojen yhdistäminen asiakkaalle kertyviä terveydenhuollon kustannuksia tulisi tarkastella kokonaisuutena asiakasmaksujen kohtuullistaminen Alasivu, jossa vähän tekstisisältöä


Lataa ppt "Uusi apteekki – asiakkaan näkökulma"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google