Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

RAPIAT-työryhmä. Asiakasprosessin kuvaus (rajapinta-asiakkaat)

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "RAPIAT-työryhmä. Asiakasprosessin kuvaus (rajapinta-asiakkaat)"— Esityksen transkriptio:

1 RAPIAT-työryhmä. Asiakasprosessin kuvaus (rajapinta-asiakkaat)
Moniammatillinen työryhmä, johon kuuluu 2 työvalmentajaa, 2 ohjaajaa, esimies, toimintaterapeutti psykososiaalisista palveluista, aikuissosiaalityön sosiaalityöntekijä asiakkaan omatyöntekijä. Ryhmä on paitsi monialainen asiakastyön -tukiryhmä, myös kehittämisryhmä henkilöstölle. Ryhmä kokoontuu säännöllisesti 2 kertaa kuukaudessa ja tarvittaessa asiakastapaamisissa. Asiakas, jolla asiakkuus vammaipalveluis-sa tai psykososiaalisis-sa palveluissa Yhteistyötahot Asiakkaan tarpeen mukaiset yhteistyötahot kutsutaan yhteistyöhön, esim. sote -toimijat, TE-toimisto/TYP, Kela, asumispalvelut, esh, psykiatria, nepsy -valmennus, 3. sektori. Työvalmennus on merkittävä yhteistyötaho. RAPIAT–työryhmässä tehdään asiakassuunnitelma ja tarkennetaan asiakkaan tavoitteet ja tarpeet. Omatyöntekijä vie asiakasprosessin loppuun saakka, kulkien rinnalla Työhön sisältyy asiakassuunnitelman toteuttaminen ja yhteistyöverkoston kanssa tehtävä yhteistyö. Asiakkaan nykyisellä omatyöntekijällä herää huoli asiakkaan tilanteesta. Seuranta Asiakkuuden päättymisen jälkeen RAPIAT-työryhmä kontaktoi asiakkaan vuoden kuluttua. Asiakassuunnitelma ja muu tehty työ RAPIAT-työryhmässä kirjataan SosiaaliEfficaan. Sataosaa suunnittelijat:Tammi ja Mannila

2 Työhönvalmennuksen ja Rapiat-työryhmän yhteistyö
Yhteistyökumppanit Asiakkaan omaiset Työhönvalmennus


Lataa ppt "RAPIAT-työryhmä. Asiakasprosessin kuvaus (rajapinta-asiakkaat)"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google