PALVELUTARJOTIN – MARKKINAPAIKKA. 1. PALVELUNTUOTTAJA - Markkinointi on edullista yhteisen palvelutarjottimen avulla -Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Ea Hoitojonojen saattaminen erikoissairaanhoitolain edellyttämään tilaan mennessä Suunnitelma Tiedoksi: sote-johtoryhmä
Advertisements

Tiedon ja tiedon käytön merkitys työelämän arjessa tänään ja huomenna Marjo Huovinen-Tervo Ylihoitaja Kainuun maakunta –kuntayhtymä, Sosiaali-
Lukuvuosi-ilmoittautumispalvelu. Mistä tässä on kyse? Jatkossa korkeakoulut (opintohallinnon perustietojärjestelmät, käyttäjähallinto) saavat luotettavasti.
Mallinnettu informaatio, Osallistavat työtavat, Rakentuva tulevaisuus, Fasilitoitu yhteistyö ja Ennakoiva innovointi Uudistuvassa Sosiaali- ja terveyshuollossa.
KÄYTTÄJÄKOKEMUKSEN HYÖDYNTÄMINEN NEUVONTAPALVELUIDEN UUDISTAMISESSA Asiakaslähtöinen kunta, Heli Rantanen,
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
Kanta-Hämeen Sote III Ajankohtaiskatsaus Kanta-Hämeen alueverkosto Jukka Lindberg Projektipäällikkö Hämeen liitto Hämäläisten hyväksi – Hämeen.
Sosiaali- ja terveydenhuollon palveluluokitus (avattu ) Johanna Eerola, Marja Veikkolainen1.
HYVINVOINNIN PALVELUTARJOTIN Kuva: Esko Pääskylä Kotiin tilattavat palvelut kaiken ikäisille Hyvinvoinnin.
Muistisairaan hoito- ja kuntoutusketjun kehittäminen Leskinen Merja Projektipäällikkö SenioriKaste – Kainuun toiminnallinen osakokonaisuus Kainuun sote/LeskMerj.
Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä / Tiina Kärkkäinen.
Palvelutarjotin – välineitä aktiiviasiakkuuteen * Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä / Terhi Kukkonen Terhi Kukkonen Aktiiviasiakashanke.
Kulttuurilautakunta /Tarja Saarelainen 1 Transmodernin julkisen hallinnon tilaaja - esimerkkinä kulttuurilautakunta Fokus tehokkuuden, tuottavuuden.
Kansalaisten näkemykset sote-uudistuksesta ja valinnanvapaudesta
RAAHEN SEUDUN HYVINVOINTIKUNTAYHTYMÄ
Mikkeli Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020: NEUVONTA
Virtuaalinen palveluiden tarjonta- ja opastusjärjestelmä
”OHJAAJANA KEHITTYMINEN”
Liikenteen näkymiä Pohjois-Karjalassa vuoteen 2040
OKM:N HALLINNONALALLE
Maakunnallinen näkökulma
Vastuullinen valinta KIILTO NATURA -SARJA
Millaisin mittarein vaikuttavuutta voidaan mitata?
Ohjelma Kahvit, avaus Lisenssin tuotteistaminen, Chess Events, muut liiton ajankohtaiset (Juha Sundelin) Palvelut seuroille (Aleksi.
Lainsäädäntö ja sen merkitys
Työhyvinvointia järjestötyöpaikoille
VIRTA-julkaisutietopalvelun tilannekatsaus
SOTE-tieto SOMEssa Jari Porrasmaa
Kainuun toiminnallinen osakokonaisuus
Sote KA-ryhmän ja Akusti KA-ryhmän yhteiset Innokylä-työtilat
Monialainen yhteispalvelu
TK- johdon ja PPSHP:n yhteistyöseminaari
Opiskelijavalintojen kehittäminen ja avoin korkeakoulu
<Maakunnan nimi>
Jokaisella organisaatiolla oli oma toimintakulttuuri.
Liite 16: Kehittämisen tiekartta 2020, Hallinto
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Lissabonin strategia 2010 Tavoitteena on luoda Euroopasta maailman kilpailukykyisin ja dynaamisin tietoon perustuva talous, joka kykenee ylläpitämään kestävää.
Oma tupa, oma lupa - Kotona asuvan ikääntyvän itsemääräämisoikeuden tukeminen palveluilla Keski-Suomen hankesuunnitelma vanhuslain toimeenpanoon varattuun.
Viisi asiaa, mitä jokaisen opettajan tulisi tietää laadusta
<Hankkeen nimi>
Tervetuloa tiedolla johtamisen seminaariin
Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät Lahdessa
Jyväskylän kaupungin valinnanvapauskokeilu ja sen laajennus
Vanhusneuvostojen yhteistyöseminaari
Asiakkaiden osallistumisen toimintamalli
Nyt kannattaa toimia!.
SPPL Arvotyöpaja Kuopio
PALVELUOHJAUS Keski-Suomen SOTE 2020 Anu Pihl
YTY AKATEMIA: MIHIN SUUNTAAN KUNTOUTUS? YTY & STM
Tarkastuslautakunnan vpj. Maija Anttila
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Melindan laatuohjelma Lähtotietokyselyn tulokset ja toimenpiteet
Yhteiset palautekäytännöt laadun arvioinnissa
Laadunvarmistuksen työkalut Laadunvarmistus, toimijat ja niiden roolit
SDP:n linjaukset sote-valmisteluun
Satu Tissari Erityisasiantuntija.
Espoon ja Kainuun Kaikukortti-tilastojen koostetta vuosilta 2015–2017
Kys. 8. Maakunnan talouden ohjaus perustuu erityisesti maakuntalakiin ja maakuntien rahoituslakiin. Ohjaavatko maakuntien rahoitusmalli ja maakuntalain.
Move! ennakkotunti Tämä on pohja, jota voi muokata itselle ja ryhmälle sopivaksi. Itse olen vaihdellut kysymyksiä, lisännyt kuvia, lyhentänyt tekstejä.
Keski-Pohjanmaa / Kainuu / Oulunkaari / Lappi
Potilas- ja kansanterveysjärjestöjen näkökulma lääkejakelun kehittämiseen Etusivuvaihtoehto 1.
Kotikuntoutus liikunta- ja toimintakyvyn tukena
Inarin nuorisovaltuuston kärkihankelista
Tutkimushallinnon sanaston julkistus ja sanaston käyttö
YT neuvotteluissa asetettu tavoite henkilöstömenojen säästöille
Parasta palvelua palvelun­järjestäjälle Parasta palvelua on uusi valtakunnallinen verkkopalvelu, joka yhdistää uudella tavalla palvelunjärjestäjän,
Blackout This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Esityksen transkriptio:

PALVELUTARJOTIN – MARKKINAPAIKKA

1. PALVELUNTUOTTAJA - Markkinointi on edullista yhteisen palvelutarjottimen avulla -Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä ylläpitäjänä - Tuo uusia asiakkaita, kun palvelu saadaan asiakkaiden ja omaisten tietoisuuteen - Lisää itse maksavien asiakkaiden yhteydenottoja palveluntarjoajiin

2. ASIAKKAAT -Uudet asiakkaat saavat tietoa palveluista -Itse maksavilla asiakkailla mahdollisuus suoraan yhteydenottoon palveluntarjoajiin -Palvelujen laatu on korkeatasoinen, koska kaikki palveluntuottajat on jo hyväksytty Kainuun SOTE:n toimesta -Asiakkaan oman valinnan lisääminen

3. KUNTAYHTYMÄ -Helpottaa informaation antamista asiakkaille -Luotettavat ja hyväksytyt palvelutuottajat, joka helpottaa sitoumuksen/palvelusetelin antamista -Varmuus palvelujen laadusta -Mahdollisuus palautteen saamiseen

PALAUTEJÄRJESTELMÄ - Hyvä, koska on osana palvelutarjotinta -Kannustaa palveluntuottajaa jatkuvaan palvelujen kehittämiseen - Mahdollistaa palveluntuottajalle nopean reagoinnin mahdollisiin asiakkailta tuleviin reklamaatioihin

KIITOS JA HYVÄÄ KESÄÄ !