Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Työelämäyhteistyön tiedonhallinnan kehittäminen Vaiheet, työkalut ja roolit Case Sedu, Primus ja Työ tekijäänsä opettaa -hanke.
Advertisements

Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Työnimi työpaikkakouluttajan verkkoalustalle Tredun toiminnassa olevan verkkoalustan jatkojalostaminen ja avaaminen valtakunnalliseen käyttöön. Toteutetaan.
TIPTOP – Lessons learnt Sisältö Tiptop-projektissa opittua, osallistujien terveiset seuraaville projekteille. Mitä tässä projektissa onnistui.
Suomen Rotary © Viestintä ja PR-seminaari Tietotekniikka viestinnässä Markku Kalliomäki.
Omalle huipulle Turun Kisa-Veikot. Turun Kisa-Veikkojen linjaukset harrastetoimintaan ViVa - vihreä-valkoinen tie - koko elinkaaren mahdollisuus pysyä.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
Itsensä johtaminen. Mitä on itsensä johtaminen? Itsensä johtaminen Oman mielen johtamista” Helena Åhlman (2003), tekniikan tohtori ”Ajatusten, tunteiden.
KUVIEN KESKELLÄ MEDIASTA JA VAIKUTTAVISTA KUVISTA.
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Viestinnän tilanne kesä 2016
YLLÄPITÄJÄ Miten pääsen alakuun? …ja siitä sitten etiäpäin
Miten Aloittaa Valokuvaus Liiketoimintaa
Lukiolaisen itc.
HAALARIMERKKI- KOKEILU
Tulevaisuuden uutta osaamista
Sosiaalinen media.
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
Tonni lähti Ryhmä 4.
Millaisin mittarein vaikuttavuutta voidaan mitata?
Mitä erityistä saat Innokylästä? Verkkopalvelu
Vapaaehtoistoiminnan peruskurssi
Työhyvinvointia järjestötyöpaikoille
Instagram.
Tietoturva.
Viitanen Kimmo 2016.
Minä yhdistelmäajoneuvon kuljettajana Teemu Viljamaa.
Missä mennään? Ryhmätöiden tilannekatsaus
Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry
Finna Aineistotyyppityöpaja
Syö aivosi virkeiksi™ -tyhykoulutus
OSUMA-Visio syntynyt työpajassa
TERVEYSTIETO 8 4. Perheen merkitys.
Internetin käyttö opetuksessa
Innovaationa toimintamallin parantaminen
Vapaaehtoistoiminnan peruskurssi
Espoo-tarina ohjaa kaupungin viestintäkäytäntöjä. Sen mukaan
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Facebook JYTY-koulutus
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
Ohjeita posterin (seuraava slide) käyttöön Voit käyttää koko pohjaa tai valita soveltuvat osat Tulosta H3 lopetustilaisuuteen posterisi koossa A3 Tiedot.
Oulun yliopiston intranetprojekti
PDPP-työpaja Mitä tehdään?.
Janne Hyvärinen Pohjois-Savon Reserviupseeripiiri ry
Vanhusneuvostojen yhteistyöseminaari
Opintopsykologi Katja Hietanen
Facebook ryhmäytymisen ja ohjauksen tukena – vai oliko niin?
Opintopsykologi Katja Hietanen
10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
Lisää lukiolaisia – mitä tehdä?
Viestinnän työkalupakki
MINÄ JA VASTUULLISET RUOKAVALINNAT
Ajanhallinta opiskelussa
Kehittämispäällikkö Eija Lappalainen
Innokylästä tukea järjestöille sote- ja maakuntauudistuksen valmistelutyöhön , Tampere Erityisasiantuntijat Jaana Joutsiluoma & Minttu Ojanen.
Tekninen tilannekatsaus
Oma osaston käyttöön! Esityksen tavoitteena:
Hyvinvointi- ja terveyserot -sivusto
Tervetuloa uuteen PowerPointiin
Oma Punainen Risti – ota Oma omaksi!
Miten tavoitamme vähävaraiset perheet?
ARKI NÄPPÄRÄSTI HALTUUN- Neuropsykiatrisesti oireilevien nuorten palveluiden kehittäminen Lohjalla ALKUTILANNE 1/2017 Mitä palveluita Lohjalla on nepsy-
Case-linkit sana&search[asiasana]=Yhteistoimintamenettely
Avoimen tuotteenhallintamalli
Massaviestinnän toimintatavan automatisointi
Pienin askelin kohti parempaa työhyvinvointia – yrittäjien näkemyksiä keinoista edistää hyvinvointiaan Y-Foorumi Salla Ahola & Kirsi Heikkilä-Tammi.
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Kentän uudet nettisivut Kentän
Blackout This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Esityksen transkriptio:

Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm

Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa MIKSI OLEMME SOMESSA? Netti ja radio sopivat hyvin yhteen Some on yksi työkaluista Työkalu helpottaa työmme tekoa eli viestin välittämistä FB sopii Iskelmä Rexin ikäprofiiliin Rex ollut muutaman vuoden page-pohjalla netissä Oi fm pidempään eri versioina (group, tekijöiden-group,page)

Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa PELISÄÄNNÖT JA TURVALLISUUSOHJEET Työkalu pitää tuntea ja käyttö hallita Olemme vastuussa kaikesta mitä julkaisemme, riippumatta paikasta FB:ssä ja nettisivuilla eritasoisia ADMIN-oikeuksia FB:iin luotu salainen henkilöys päivitystä varten (poistumassa mahdollisesti)

Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa TAVOITTEET Linkki radion ja nettisivujen välillä Pyritään olemaan läsnä, henkilöityä, jakaa tietoa Jako helposti ja nopeasti (kännykkäpäivitys) Kuuntelijoiden aktivoiminen Useita päivityksiä päivittäin Linkkien oma elämä FB:ssä Muiden seuraaminen

Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa MITÄ ON TEHTY Kutsuttu tykkääjiä Kyselyitä Nopeaa uutisointia (makasiinien palo jne) Persoonallisia viestejä/kuvia radion arjesta Ohjelmasisällön esittelyt Kilpailuja Linkitetty uutisia Mainostettu ( Oi fm) Luotu tapahtumia

Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa HUOMIOT Tykkäysten määrä ei ole relevantti -> Käyttäjien aktivoiminen on olennaisita Tapahtumamainokset arkea, kupongit uusi juttu Mainostaminen kohdennetusti edullista Uutisten yms linkittäminen välttämättömyys Muutokset/estot vaativat jatkuvaa seuraamista

Mitäs sitten? SEURAAVAKSI Kuponkitarjous Tulossa tapahtuma Hanki Hippalot, joihin oma Event ja kuvia suoraan tapahtumasta FB:iin Kuvia lisää radion tekijöistä FB-feed Rexin nettisivuille Twitter ja muut?

Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Some tuo radiot lähemmäs kuluttajaa, mutta voi olla myös tärkeän viestin välittäjä.