© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN HUOMAAMINEN - YHTEENVETO.
Advertisements

Aikkareiden KMT mediaopas 2009
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Tervetuloa viidennen vaikuttavuustutkimuksen julkistustilaisuuteen!
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Ruoka Taustaa ruokailutapojen muutoksille Suomessa Perheiden määrä on lisääntynyt vuodesta 1970 yli :lla. Yhä harvempi kuuluu useamman henkilön.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sanomalehti mainonnassa
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aller Media Oy:n tapahtumat
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Tervetuloa seitsemännen vaikuttavuus- tutkimuksen julkistustilaisuuteen!
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Kansallisen verkkokauppatilaston julkistus Verkkokauppa Suomessa tammi-kesäkuussa 2010 Seppo Roponen
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä
Propaganda 1700 – 1800-luvuilla
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? n= 5 015, est Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 544 % Blogit 122 % Painettu sanomalehti % Sanomalehtien nettisivut 322 % Televisio 543 % Radio 111 %

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Muoti ja pukeutuminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 633 % Blogit 855 % Painettu sanomalehti 1089 % Sanomalehtien nettisivut 211 % Televisio 1054 % Radio 111 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Matkailu Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 643 % Blogit 755 % Painettu sanomalehti % Sanomalehtien nettisivut 422 % Televisio 1064 % Radio 211 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Terveys ja hyvinvointi Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 532 % Blogit 644 % Painettu sanomalehti 1198 % Sanomalehtien nettisivut 211 % Televisio 954 % Radio 211 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Ruoka ja ruuanlaitto Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 1255 % Blogit 1277 % Painettu sanomalehti % Sanomalehtien nettisivut 522 % Televisio 1896 % Radio 211 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Kosmetiikka ja -merkit Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 433 % Blogit 656 % Painettu sanomalehti 657 % Sanomalehtien nettisivut 111 % Televisio 744 % Radio 111 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Huonekalut ja sisustaminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 543 % Blogit 644 % Painettu sanomalehti 1311 % Sanomalehtien nettisivut 211 % Televisio 1054 % Radio 011 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Rakentaminen ja remontointi Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 543 % Blogit 423 % Painettu sanomalehti 1210 % Sanomalehtien nettisivut 212 % Televisio 1054 % Radio 111 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Pihan- ja puutarhanhoito Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 533 % Blogit 423 % Painettu sanomalehti 1198 % Sanomalehtien nettisivut 211 % Televisio 1165 % Radio 111 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 754 % Blogit 434 % Painettu sanomalehti 1110 % Sanomalehtien nettisivut 322 % Televisio 754 % Radio 111 % n= 5 015, est

© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Säästäminen ja sijoittaminen Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista? Ideoita ja vinkkejäVertailuOstopäätös Painettu Aikakauslehti % Aikakauslehtien nettisivut 432 % Blogit 222 % Painettu sanomalehti 1398 % Sanomalehtien nettisivut 322 % Televisio 433 % Radio 211 % n= 5 015, est