Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat"— Esityksen transkriptio:

1

2 Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Tampereen markkina-alue LEVIKKI kokonaislevikki kpl sunnuntailevikki kpl LUKIJAMÄÄRÄ LUKIJAPEITTO Tampereen markkina-alueella 70 % Tampereella 73 % Lähteet: Levikintarkastus 2005, KMT Lukija 2005

3 Aamulehden kokonaislevikki on kasvanut
Lähde: Levikintarkastus

4 Mediamainonnan määrän jakautuminen, Tampereen alue (%)
1-3/ 2006 TNS Gallup Adex

5 Yhteistyö muiden lehtien kanssa
Helsingin toimitus Turun Sanomien kanssa Treffi-lehti viikoittainen 16-sivuinen tv-liite lähetetään 12 lehteen eri puolilla Suomea Erikoissivut esim. teemat (auto&liikenne, matkailu, muoti) 2-15 asiakaslehteä Radio- ja tv-ohjelmien arvostelut 10 asiakaslehteä Yhteistyöprojektit mm. MM-kisat, olympiakisat jne.

6 www.aamulehti.fi Ajantasainen uutispalvelu
verkkolehti – painetun lehden verkkoversio Keskusteluja, yhteisöjä, Kiekko-Aamulehti Aamulehden arkisto: artikkelit vuodesta 1994 alkaen, yli artikkelia lehden sivukuvat helppokäyttöiset ja monipuoliset haut Maksullinen palvelu päivän tai viikon käyttöoikeus jatkuva vuosisopimus yritys– ja yhteisöasiakkaille Asunto- ja autokaupan markkinapaikat, työpaikka- ja koulutusilmoitukset Tilaajan ja ilmoittajan asiakaspalvelut Aamulehden mediatiedot Valon oma verkkosivusto Maaliskuu 2005 eri kävijöitä käyntejä sivupyyntöjä Lähde: TNS Metrix

7 arkisto.aamulehti.fi Aamulehden artikkelit vuodesta 1994 alkaen
yli artikkelia lehden sivukuvat helppokäyttöiset ja monipuoliset haut Maksullinen palvelu päivän käyttöoikeus viikon käyttöoikeus jatkuva vuosisopimus yritys– ja yhteisöasiakkaille Media-arkisto.com


Lataa ppt "Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google