Projektisuunnitelma Esittelemme Tempur tyynymallistoa asiakkaille Paikkana Me Kalustajien myymälä Tavoitteena saada asiakkaat kokeilemaan ja ostamaan Tempur-tyynyjä, saada positiivista näkyvyyttä Me Kalustajille, Tempurille ja Keudalle Esittelystä mainos Keski-Uusimaa lehteen (=Budjetti 1000€), sekä facebookin Järvenpää-, Kerava- ja Tuusula-ryhmiin
Projektin toteutuksesta vastaa Eija ( Projektipäällikkö ), Carolina, Anne ja Laura. Maanantaina saamme koulutuksen tuotteisiin Tempurin aluemyyntipäälliköltä Tiistaina aloittaa Anne ja Carolina klo Eija ja Laura jatkaa Keskiviikkona vuorot päinvastoin Riskejä: Sairastuminen (Nella on varalla), vääränlaisen tyynyn myyminen, ei tule tarpeeksi asiakkaita
Työn alla: Kohderyhmä Myynnin määrälliset tavoitteet Tavoitteiden seuranta ja mittarit Henkilökohtaiset tavoitteet Some mainoksen tekeminen ja julkaisu ajankohdat Keudan esille tuominen Muu mainonta ( K-supermarketille?? ) Kaupanpäälliset