Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMari Laaksonen Muutettu yli 7 vuotta sitten
4
4.Mitä parannettavaa suunnittelussa, toteutuksessa ja arvioinnissa, jos tekisimme projektin uudestaan? - selkeämpi katumainonta seuraavaan kohteeseen - annetuilla päivämäärillä ja resursseilla emme pystyisi parempaan - jos saisimme päättää, viikonloppu voisi olla parempaa/vilkkaam- paa aikaa esittelylle 5.Millaista asiakaspalautetta saitte? -tähän saimme vastauksen arvontalipukkeissa olleista vastauksista: hymynaamoja ja yksi suullinen tykkäys kassalla 6.Miten käsittelitte asiakaspalautteen? -kävimme läpi sitä, minkä vaikutelman itse saimme asiakkaiden tyytyväisyydestä ja vertasimme sitä palautteeseen
5
7. Hyödynsittekö yhteyshenkilöitä? - hyödynsimme Me Kalustajista saamaamme Tempurin aluemyynti- päällikön yhteystietoa -hän lähetti meille Tempur-materiaalia ja tuli pitämään koulutuk- sen 8. Miten mittaisitte projektinne kannattavuutta? - vaikka asiakkaita ei ollut tarpeeksi, projekti oli silti hyvä, kiva ja opettavainen - projektipäällikölle vaativinta oli hallita kokonaisuutta esim. Muis- taa ja ottaa huomioon kaikki pikkuasiatkin - vaikka myyntiä ei nyt ollut paljon, mainonta ja projekti voivat kasvattaa sitä tulevaisuudessa 9. Millaista oli ohjauksen määrä ja laatu? - sopivasti ohjausta kaikilta tahoilta ja laatu oli hyvää, koska projekti tuntui selkeältä
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.