Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat"— Esityksen transkriptio:

1 KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat
HENKILÖT: Pedagogiset asiantuntijat: sekä myyjän että ostajan roolissa KÄSIKIRJOITUS: Asiantuntijaryhmän tavoitteena on markkinoida ja myydä oma tuotteensa ostajille eli toisille asiantuntijaryhmille. Ostajien tehtävänä on arvioida tuotetta uteliaan kriittisesti. ENNEN MYYNTITILANNETTA Kukin asiantuntijaryhmä valmistautuu kaupankäyntiin täyttämällä ”tuoteselostekaavakkeen” ja valmistautumalla esittelemään tuotteensa. MYYNTITILANTEESSA Asiantuntijaryhmä esittelee tuotteensa ostajalle tuoden esille sen merkitystä ja erinomaisuutta. Ostaja on kiinnostunut tuotteesta ja esittää siitä tarkentavia kysymyksiä. Pirkko Hyvönen

2 OMAN TIEDELEHDEN TUOTESELOSTE
Asiantuntijaryhmä (lehden nimi): OTSIKKO: Mikä julkaisu on kyseessä; kuinka kiinnostava ja osuva otsikko on? TEKNOLOGIAN PEDAGOGINEN KÄYTTÖ: Miten teknologian käytön pedagogiset perustelut ja tausta-ajatukset näkyvät? KÄYTTÖARVO: Miten tuotetta voidaan hyödyntää lastentarhanopettajan työssä? AIHE: Mihin ongelmaan/tarpeeseen tuote vastaa? Miksi tarpeellinen? Kuka sitä tarvitsee ja miksi? SISÄLTÖ: Mistä sisältö koostuu? Miten sisältö vastaa siihen mitä tuotteelta luvataan ja odotetaan? Kuinka kiinnostava tai innostava sisältö on? Miten se herättää ajattelua, entä tunteita? Miten vuorovaikutuksellista se on? Muita myyntiargumentteja, kuten mitä sellaista uutta tuo jota ei ole muualta saatavilla? Miten se eroaa muista vastaavista julkaisuista? Pirkko Hyvönen

3 OMAN JULKAISUN TUOTESELOSTE
PERHE: Pirkko Hyvönen


Lataa ppt "KAUPPAHALLI PAIKKA: ”Kauppahalli”, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google