Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Asiakasprosessi hankkeissa

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Asiakasprosessi hankkeissa"— Esityksen transkriptio:

1 Seminaari Uudenmaan työllisyyspoliittista avustusta saaville hankkeille 23.1.2015
Asiakasprosessi hankkeissa Eija Lappalainen, kehittämispäällikkö, Uudenmaan Te-toimisto PL 3 Uudenmaan TE-toimisto, Tuetun työllistämisen palvelulinja

2 Asiakasprosessin kehittäminen
Prosessin kehitys aloitettu Työryhmä saa työn valmiiksi Työryhmän tavoite tehdä esitys: miten henkilöasiakas ohjautuu hankkeeseen? mitä tehdään hankkeen aloitusvaiheessa? mitä tehdään hankkeen aikana? mitä lopetusvaiheessa tapahtuu? mikä on toiminnan tuloksellisuus - mittarit?

3 Linjaukset työryhmän työlle
Hankkeet eivät ole pyöröovia asiakkaille Niiden hankinta lähtee tunnistetuista asiakkaiden tarpeista Hankkeet ovat polku työhön/työkokeiluun/koulutukseen Vaikuttavat oikeasti työnhakijan tilanteen selkiytymiseen ja parantumiseen

4 Asiakasohjaus hanketoimijan kannalta
Taidonpolku.fi- sivuston hyödyntäminen Asiakasesite hankkeille Tiivis yhteistyö TE-toimiston kanssa: Hankkeen aloitusvaiheessa infot paikallisessa Te- toimipaikassa Tiedote asiakkaan aloituksesta TE-toimistoon Kun asiakas lopettaa hankkeessa, tilannearvio (mitä hankkeessa tapahtui) ja jatkosuunnitelmat tiedoksi TE- toimistoon Uudenmaan Te-toimisto | Tuetun työllistymisen palvelulinja

5 Tiedote asiakkaan hankkeessa aloituksesta TE-toimistoon
Toimisto | Otsikko

6 Työnhakija-asiakkaan lopetusvaihe hankkeessa
Toimisto | Otsikko

7 Asiakasohjauksen jatkotyöstö
Hanketoimijoista tarvitaan arviointi/sparrausryhmä työryhmätyöskentelyyn. Ilmoittaudu mennessä: Toimisto | Otsikko


Lataa ppt "Asiakasprosessi hankkeissa"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google