Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Sinikka Hiidenmaa KHT Mikkelin Tilitoimisto Oy
Advertisements

Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
Asiakkuudet luovalla alalla
Sami Savolainen & Juho-Matti Rautiainen
MYA9114 Matkailupalvelun perusteet, 2 op
Johdon konsultoinnin merkitys elinkeinoelämälle Johdon konsultointipalvelut standardin julkistamistilaisuus Kansallismuseon auditorio Kaupallinen.
Toimintasuunnitelma.
Tik Ohjelmistotuoteliiketoiminta. Tik Kevät 2001 ©Accenture 2001 All Rights Reserved 2 Luennot ja projekti Ti 12.3 To 14.3 Ti 19.3 To 21.3.
Hyvää asiakaspalvelua!
Joel Pekari Juuso Koskenseppä Julius Termas Joonas Jämsen
Tiimi osat Asiakas Jäsen 1 Osk Muut jäsenet Tiimi on ryhmittymää kehittyneempi muoto. Se vastaa ulospäin katsottuna yritystä joka tuottaa kokonaisvaltaista.
Luottamuksellinen – Informaatio on tarkoitettu ainoastaan Venture Expressin arviointipaneelin käyttöön Tämä template on Trailmaker Oy:n omaisuutta ja sen.
Työelämävalmiuksia | Yrittäjyyskasvatusta | Oman talouden hallintaa Toimintasuunnitelma.
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
SalesPeople Finland Oy: Tavoitteet
Turhia töitä... Ylituotanto ja varastointi Odottaminen ja etsiminen
Asiakkaan päätösprosessi
Puhelintyöskentely.
Asiakkaan päätösprosessi
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Liikeidean esittelyohje
Markkinoinnin perusteet
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Energiavuosi 2013 Kaukolämpö Wilhelms TILASTOTIETOJA 2013  Kaukolämmön myynti (sis. verot) 2310 milj. €  Kaukolämpöenergian myynti31,7 TWh.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
USUKO - Uuden Sukupolven Koulu ( ) Monikanavainen oppimateriaalikeskus Integroi erityyppisiä oppimisratkaisuja ja –resursseja Laiteriippumaton.
Tarjous.
Asiakashankinta.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
© T 2 O Consulting Oy Liiketoiminnan tasapainoinen kehittäminen T 2 O Consulting Oy Juhani Pylkkänen Maj-Britt Rytkönen.
Hyvinvointialan näkymiä Lapissa OSUVA –klusterin kertomana Sirkka Saranki-Rantakokko THM, HTT.
Ikärakenne vuotiaat, % väestöstä vuotiaat, % väestöstä.
ALUETALOUDEN SUHDANTEET KESKI-KARJALA 1-6/2015 Pohjois-Karjalan Trendit –julkistaminen Joensuussa Risto Hiltunen.
Mitä ovat hyvinvointi ja kokemustieto ja miksi kokemustietoa pitää kerätä? Sakari Kainulainen, Ari Nieminen, Ari Tarkiainen Puheenvuoro SOHVI-hankkeen.
Ryhmätyö Kasvualojen etsintä Internetin kanavien kautta.
Liikeidea Yrityksen toiminnan pohjana on yritysidea. Se kuvaa niitä asioita, joihin yrityksen synty ja olemassaolo perustuu. Liikeidea on jalostettu yritysideasta.
MIKÄ ON PROJEKTI / HANKE?. Projekti  …. On joukko ihmisiä ja muita resursseja, jotka on tilapäisesti koottu yhteen suorittamaan tiettyä tehtävää,
MYYNTIRESKONTRA. RESKONTRA Yritys kirjaa myyntilaskunsa myyntireskontraan ja ostolaskunsa ostoreskontraan Mikä on reskontra? Miten reskontra.
Polar Shiitake Oy Kotikulmilta maailmalle. Itä-Suomen Siitake Oy Perustettu 1985 Liikevaihto 1999, mk kasvatusalustaa viikossa 350 kg sieniä.
BUSINESS MODEL CANVAS KUMPPANIT YDINTOIMINNOT ARVOLUPAUS ASIAKASSUHDE
SOTE-organisaatioihin liittyviä käsitteitä keskustelun pohjaksi
Ikärakenne.
Toimintasuunnitelma.
Parempia luottopäätöksiä maksamisen datan avulla
Tactic – Uusi lautapeli vai palvelumuotoile jo olemassa olevaa peliä?
BMC - Liiketoimintasuunnitelma
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Start-up tai pienyritys patentoi
Yhteisten palveluiden organisointi
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä
Ota 2. jaksossa.
”Palvelu” –kokonaisuus, osa 3
Asiakkuuksien hallinta
Venäjän vienti kasvuun Päijät-Hämeessä –hanke
Palveluiden tuottaminen maaseudulla
ICT –ympäristön yleiskuvaus
Arvonlisäys toimialoittain Raahen seutukunnassa 2016
Työtapaturmat Tilastojulkaisun graafit, toimialat
Psykososiaalista tukea tarvitsevat
Kylämatkailuseminaari
Liiketoimintasuunnitelman esittely
Mistä löydämme tietoja…
Työtapaturmat graafit
Start-up tai pienyritys patentoi
Liiketoimintasuunnitelma
Markkinointisuunnitelma
Toimipaikat toimialoittain Pyhäjoella 2014–2017
Esityksen transkriptio:

Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi

Asiakas- valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella -Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua.

Asiakaskriteerit Asiakaskriteereillä tarkoitetaan perusteita asiakasmassan valitsemiselle. Kriteerit määritellään tuotteen ja palvelun kuvauksen pohjalta. Tavoitteena on löytää potentiaalisin asiakasmassa, jolle tuotetta ja palvelua ensisijaisesti myydään. Asiakaskriteerien määritteitä ovat esimerkiksi: toiminta-alue: maantieteelliset myynnilliset resurssit asiakassektori: teollisuus, liike-elämä, jne. toimiala: metalli, tukku, sähkö, jne. kohde: hallinto, tuotanto, huolto, myynti jne.