Tarjous.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Turvallisuusluvan ja luvan muutosten hakeminen Säteilyturvakeskuksesta Hakemuslomakkeet Säteilyn käyttö teollisuudessa, tutkimuksessa, opetuksessa, tuote-
Advertisements

2 Mitä? Valtakunnallinen pk-yritysten ja yksittäisten henkilöiden tuotekehitys- ja innovaatiotoimintaa tukeva asiantuntijapalvelu Yritys- tai hankekohtaisesti.
OHJEITA TARJOAJILLE TAMPERE Hankintapäällikkö Tanja Welin
Kuluttajan e-lasku Lyhyt tietopaketti kuluttajalle
Vippet Booking - majoitusvarausjärjestelmä
Länsi-Uudenmaan ammattikoulutuskuntayhtymä Kulttuuriala Ammatillinen valinnainen Yritystoiminta ja valmistus Vanhan opetussuunnitelman mukainen
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Tuella palkatun siirtäminen muun työnjärjestäjän tehtäviin
Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
Asiakkuudet luovalla alalla
Sami Savolainen & Juho-Matti Rautiainen
Johdon konsultoinnin merkitys elinkeinoelämälle Johdon konsultointipalvelut standardin julkistamistilaisuus Kansallismuseon auditorio Kaupallinen.
Lamppu NY – Välähtävää toimintaa!. NY 6h -leiri Aurinkokennovarjostin.
Sisältö: Johdanto kryptografiaan Salakirjoitus
Hyvää asiakaspalvelua!
Esitysgrafiikasta Harjoitus.
Tiimi osat Asiakas Jäsen 1 Osk Muut jäsenet Tiimi on ryhmittymää kehittyneempi muoto. Se vastaa ulospäin katsottuna yritystä joka tuottaa kokonaisvaltaista.
Vaikeasti puhevammaisten tulkkipalvelu
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Hyvinvointia opiskelijoille Oulun yliopiston opiskelijoiden hyvinvointisivuston uudistaminen – projekti Päätösseminaari Jaana Tolonen Päivi Isojärvi.
Osaamisen ja sivistyksen asialla Ulla Rönnberg Aikis –hankkeiden IV käsikirjoitusseminaari AIKUISTEN MAAHANMUUTTAJIEN KIELIKOULUTUS-
Asiakkaan päätösprosessi
Puhelintyöskentely.
Asiakkaan päätösprosessi
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Liikeidean esittelyohje
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Heikki Vesterinen Systeemitieteiden kandidaattiseminaari – Syksy 2009 Epälineaarinen hinnoittelu:
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Kuinka esittää ratkaisu menestyksekkäästi B2B –myyntineuvottelussa Based on Thesis (2013) Mari Klemola.
Aloitusseminaarin ohje
RAPORTTIEN JA WWW-SIVUJEN OHJEET Projektityökurssi KLTITE05OH/SU.
Kaupan merkitys kansantaloudessa
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta.
Verkkokaupan perustaminen. Verkkokaupan kehitysvaiheet Verkkoläsnäolo Yritykset perustavat www-sivut yleisen internet-buumin seurauksena Sivut olivat.
Fysiikan laudaturseminaari k-2004 Tieteellisen esityksen kokonaisuus taustatyö: tiedon haku, ymmärtäminen ja oleellisen aineksen erottelu taustatyö: tiedon.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Kustannuslaskenta yritysverkostoissa Toni Laaksonen.
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Yksityistieprojektin kilpailuttaminen LÄHTÖKOHTA: Tienpidon hankinnat on syytä kilpailuttaa aina. Yksityistien perusparantamiset, kunnossapidon, materiaalihankinnat.
Created by BM|DESIGN|ER MA3 määräaikaisvuokra portaali default I II III Ulkoistettu Sisältä.
– Kari Palokangas – Palvelutoimittajien arvioijan pätevöityminen ArvioijaPääarvioija HSEQ-koulutus xx Arvioijakoulutus xx Tekninen,
Vähittäiskaupan kehitys, minne olemme menossa? Raija-Leena Söderholm
Perusparannushankkeen toteutus tiekunnassa  Mitä tiekunnassa päätetään?  Milloin päätöksiä pitäisi tehdä?  Onnistuuko kilpailuttaminen?
MYYNTIRESKONTRA. RESKONTRA Yritys kirjaa myyntilaskunsa myyntireskontraan ja ostolaskunsa ostoreskontraan Mikä on reskontra? Miten reskontra.
BUSINESS MODEL CANVAS KUMPPANIT YDINTOIMINNOT ARVOLUPAUS ASIAKASSUHDE
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
Turvallisuusluvan ja luvan muutosten hakeminen Säteilyturvakeskuksesta Hakemuslomakkeet Säteilyn käyttö teollisuudessa, tutkimuksessa, opetuksessa, tuote-
Kauppa Suomessa Jaana Kurjenoja.
OPPISOPIMUKSEN ALOITTAMINEN Verkostoyhteistyö koko prosessin ajan:
BMC - Liiketoimintasuunnitelma
Vinkkejä sähköiseen viestintään
21 Kansantalous on koko Suomen talous s
Mainostaminen ja tuote-esittely
Epäoikeudenmukaisuuden karttaminen
Alaikäisen tekemä sopimus Anniina Väisänen & Jutta Kokkonen
LIIKEKIRJEET.
Yritysesite Toiminta-ajatus kannattaa kirjoittaa tähän
<Hankkeen nimi>
Tietojen automaattinen ja luotettava kulku järjestelmien välillä notkeuttaa yhteistyötä – Suomi.fi-palveluväylä on turvallinen ratkaisu Kuntamarkkinat.
Yritysesite Toiminta-ajatus kannattaa kirjoittaa tähän
Yrityskuva ja viestintä
KILPAILUMENETTELYSÄÄNNÖKSET
Kuntoutuspäivät 2018 KUVE:n suunnittelukokous
Tarjous Netvisorista.
Myyntikoulutus Pitäjä: [Nimi].
…edellytykset yrityksen syntymiseen?
Esityksen transkriptio:

Tarjous

Asiakas- hankinta Jälkisoitto Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella - Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua. Asiakas- hankinta

Tarjousmateriaali

Hyvä tarjous Jäsennelty kokonaisuus Ei liikaa sivuja Sisältää vain tarpeelliset tiedot Liitteet

Tarjouksen sisältö Vastaanottaja, lähettäjä, tuote ja palvelu, päivämäärä ja allekirjoitus Taustaa Tuotteen ja palvelun lyhyt esittely Hinnoittelu Toimitusaika, maksuehto ja maininta hintojen, veroista Tarjouksen voimassaoloaika

Esitteet tarjouksen tukena Yritysesite Tuotteen / palvelun tekninen esite Tuotteen / palvelun kaupallinen esite Esitteiden tarkoituksena on toimia markkinointivälineenä ja myynnin tukimateriaalina esim. sisäisen myynnin tukena eli muistin välineenä. Esitettä rakennettaessa on mietittävä voidaanko tehdä kaikki osat (yritys, tekninen ja kaupallinen) samaan esitteeseen. Usein kuitenkin varsinkin teknisellä puolella on syytä olla erillinen tekninen esite, jossa on vain yksityiskohtaista tietoa. Sen lisäksi on aina oltava kaupallinen esite, jota käytetään myynnin tukena ja markkinoinnissa. Tämä on unohtunut usein teknisellä sektorilla. Suotavaa olisi, että yritys ja kaupallinen esite olisi myynninvälineenä sekä teknillinen esite erikseen. Kaupallisessa esitteessä on ilmennyttävä todelliset asiakashyödyt.