HUS-Servis esittely.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1 Johdon konsultointipalvelut – standardin julkistamistilaisuus Pekka Järvinen, SFS.
Advertisements

konsernin johtamisjärjestelmä
Keskeisiä teemoja asiakaskohtaisissa esimiesvalmennuksissa
Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
Tutkinnon osat Tuotteen / palvelun suunnittelu (ja dokumentointi) 10 ov työmenetelmien ja –välineiden suunnittelu oman työn suunnittelu tuotesuunnitteluprosessin.
Matinkylän Huollon arvot Luotettava •Mitä se on? –MH Oy:n historia paikallisena toimijana –Asiakkaiden omistama ja johtama –Tunnettu ja avoin Yhteistyökykyinen.
Kotihoidon haasteet •Maailma, julkinen terveydenhuolto on jatkuvassa muutoksessa •Tarvitaan muutoksen ymmärtämistä, organisaatio ei kykene hallitsemaan.
tehokkaampi tapa toimia!
Asiakas- ja ihmislähtöinen yhteistoiminta-alue Siika- Pyhäjokilaakso
RUOKAKOUVOLA VIESTINNÄN PROSESSI VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT.
Ek:n yrittäjävaltuuskunta
Valtionhallinnon suunnitelmat, tavoitteet ja odotukset kuluttajan e-laskulle Kuluttajan e-lasku tiedotustilaisuus Jere Reinikainen.
Kouvolan kaupungin strategiasuunnittelusta
Maatilojen kilpailukyky
FUAS-liittouma – maan suurin ammattikorkeakoulukokonaisuus July 2,
TILINPÄÄTÖS 2013 VALTUUSTO TP 2013 valtuusto.
Mihin strategiaa tarvitaan?
EWork – Reshaping consulting. eWork yrittäjien asialla HETKY Hubia ja Hupia.
Jouko Paaso1. Oulu, Capital of Northern Scandinavia, is strong in –ICT, health and wellbeing, printed intelligence, cleantech, energy and environment,
1 TERVEYSTOIMI Terveystoimen strategia Arvot, toiminta-ajatus ja visio Kriittiset menestystekijät Arviointikriteerit ja mittarit Terla
Ministeriöverkoston kokous Kohti kestävää tuottavuutta - työelämän laatu, innovaatiot ja tuottavuus -hankkeen käynnistäminen.
Toimintajärjestelmän rakentaminen
Liite 2 Toiminnan ja talouden suunnittelu 2013 – 2015, Investoinnit HUS-Servis Budjettikokous
Helsingin yliopiston tietohallinto Tietotekniikkapalveluita tuotetaan Helsingin yliopistossa keskitetysti tietotekniikkakeskuksessa sekä hajautetusti tiedekunnissa.
Kaupunkiyhteiset tulostavoitteet Kh Kaupunkiyhteiset tulostavoitteet v Talous Valtuustokauden tavoiteMittariTulostavoite Kaupungin.
Hallinnonalan VATU-hankkeen tavoitteet  2015  2020 Valtion toimintaan/Hankkeen kohdealueeseen kohdistuvat vaikuttavuustavoitteet: Valtion.
Nokian kaupungin strategia
Strategiset tavoitteet Käytämme monipuolisesti ammattiyhdistystoiminnan keinoja jäsenten asioiden ajamiseen. Vaikutamme luottamusmiesjärjestelmän toimivuuden.
Ks Oulun Eteläinen  3 seutukuntaa  Nivala - Haapajärven  Siikalatvan  Ylivieskan  17 kuntaa
Sivistystoimen tuloskortti 2012
Siilinjärven kuntaorganisaatio
Toiminnan suunnittelu
TULOKSELLISUUSTARKASTUKSEN AJANKOHTAISET VIESTIT Ylijohtaja vesa Jatkola Ylimmän virkamiesjohdon VTV –foorumi
HUS-SERVIS.
Ks Oulun Eteläinen  3 seutukuntaa  Nivala - Haapajärven  Siikalatvan  Ylivieskan  17 kuntaa.
1 ”Laadunhallintajärjestelmä toiminnan kehittämisen viitekehyksenä” Helsingin yliopisto
Pp.kk.vvvv Osasto Strategisempi Kevyempi Poikkihallinnollisempi Yhtenäisempi 1 Tulosohjaus  vuorovaikutteinen, sopimusajatteluun perustuvaksi ohjausmalli.
HSL-kuntayhtymän perustaminen Strategiaperusta Ohjausryhmä
Tuottavuuden mahdollisuudet kilpailukyvyn parantamisessa – mitä eväitä tutkimuksella on antaa Timo Sipiläinen MTT Taloustutkimus Helsinki
Akavan hallitusohjelmatavoitteet Kuntiin vahva ohjaus – palveluiden pelastus.
Oulaskankaan yhteistoiminta alue Alustava toimintasuunnitelma 02/2007 – Vaihe 1 esiselvitys Vaihe 2 yhteistoiminta- alueen suunnittelu Vaihe.
Verkko-opetuksen laatukäsikirja Kristiina Karjalainen, Ulla Ritvanen Erika Löfström Laadun teoriasta käytäntöön työpajat
Verkko-opetuksen laadunhallinta- ja laatupalveluhanke (Vopla) Helsingin yliopisto, Kuopion yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Verkko-opetuksen.
ETELÄ-POHJANMAAN PERUSPALVELUOHJELMA 2030
Tekninen hallinto Tukipalveluyksikkö TEKNINEN HALLINTO Tukipalveluyksikkö.
Verkko-opetuksen laatukäsikirja ja verkostotoiminnan laatu Annika Evälä, Kristiina Karjalainen SVY-yhdyshenkilöpäivä
Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Johtokunnan kokous Ajankohtaiskatsaus Pertti Mäkelä
Severa Oy Janne Hirvonen Projektinhallintajärjestelmät: käyttö ja hyödyntäminen.
Palvelukeskushanke ja tukipalvelujen kehittäminen Tiedotustilaisuus henkilöstölle
TALOUSHALLINNON MODERNI RATKAISU JÄRJESTÖILLE. Risto Iivonen toimitusjohtaja Rantalainen Helsinki.
Uudistettu tulosohjaus: kohti yhteisiä tavoitteita Tulosohjauksen verkostotapaaminen Markus Siltanen.
Palveluiden muutosten vaikutukset
Ammattikorkeakoulujen talous- ja hallintopäivät Rehtori Arto Karjalainen.
Case Oulun kaupunki ja Monetra: Keskitetyn hallinnon siirtäminen tytäryhtiöön Anne Piikivi, Oulun Kaupunki, Oulun Konttori –liikelaitos Päivi Pitkänen,
MYYNTIRESKONTRA. RESKONTRA Yritys kirjaa myyntilaskunsa myyntireskontraan ja ostolaskunsa ostoreskontraan Mikä on reskontra? Miten reskontra.
TALOUSARVIO 2008 JA TALOUSSUUNNITELMA Esittely
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
SUOMEN SALAOJAKESKUS OY
SUOMEN SOTILASURHEILULIITON
Hallinnonalan VATU-hankkeen tavoitteet 20152020
Tilauksesta perintään prosessialueen mittareiden tulokset 4/2017
TILINPÄÄTÖS 2013 valtuusto
AVIen asiakaslähtöinen toiminnan kehittäminen
Asiakkuuksien hallinta
ATOMI-hankkeen karkea tiekartta
(yksilöasioiden jaosto)
Jussi Ahjo Rondo Raindance ProE Itella iPosti MBP Tane Intrum Luotsi
Kehittämisen toimijat – systeeminen taso
HENKILÖSTÖTUOTTAVUUDEN PERUSTEET
PAIMION – SAUVON KANSANTERVEYSKUNTAYHTYMÄ STRATEGIA
Esityksen transkriptio:

HUS-Servis esittely

HUS-Servis tukee HUS:ia sen tavoitteiden saavuttamisessa HUS:n ydintehtävä on tuottaa asiakkailleen korkeatasoisia erikoissairaanhoidon palveluita kustannustehokkaasti Palvelutaso Kustannustehokkuus Laatu Servis visio Suomen paras kunnallinen palvelukeskus Servis tukee HUS:n tehtävää tuottamalla laadukkaita tekstinkäsittely-, asiointi-, henkilöstö- ja talouspalveluita kustannustehokkaasti

Miten teemme visioista totta – strategiset päämäärät Olemme haluttu kumppani Toimialan kilpailukyisimmät palvelut Tasapainoinen talous ja tuottavuus toimialan parhaimmistoa Teemme yhteistyötä alan parhaiden toimijoiden kanssa Vakioidut ja nokkelat prosessit takaavat edelläkävijyyden Henkilöstön ja johdon palvelukyky, ammattitaito ja kehittämisinto ovat onnistumisen perusta

Tuotamme asiakkaillemme monipuolisia tukipalveluita keskitetysti Tekstinkäsittelypalvelut Potilashoidon tukipalvelut Talouspalvelut Henkilöstöpalvelut Hallintoasiakirjapalvelut Koulutuspalvelu Potilasasiakirjapalvelut Tekstinkäsittely Aulapalvelut Puhelinpalvelut Ostolaskut Rekrytointipalvelut Asiointipalvelut Hallinnolliset tukipalvelut Kirjanpito ja maksuliikenne Palkkapalvelut Laskutus ja perintä Palvelussuhdepalvelut Johtaminen Asiakkuudet – Henkilöstö – Kehittäminen – Talous – Tietotekniikka - Viestintä Yhteensä: 900 hlö / 50 M€ Potilaskuljetus

HUS-Servis on parantanut kustannustehokkuuttaan ja asiakastyytyväisyyttään

Henkilötyön tehokkuus on parantunut merkittävästi 2009 - 2014 Toiminto Mittari* Tehostuminen 2009-2014 Tekstinkäsittely Purettua saneluminuuttia / htv 11 % Ostolaskujen käsittely Käsiteltyä laskua / htv 20 % Myyntilaskujen käsittely Käsiteltyä potilaslaskua / htv 41 % Potilasasiakirjojen arkistohaut Arkistohakua / htv 5 % Palkanmaksu Lasketut ansioerittelyt / htv 32 % * Mittarit kattavat noin 60% Servisin henkilötyövuosista (htv). Toteutettujen benchmark-tutkimusten mukaan Servis on erityisen kilpailukykyinen palkkapalveluissa ja laskutuksessa

Jatkamme kehittymistä kaikilla palvelualueilla Asiointipalvelut Monialapalvelumallin kehittäminen Suoritepalkkauksen kehittäminen Henkilöstöpalvelut Palkkaprosessien tehostaminen Toimintojen sähköistäminen Lisäarvopalvelujen muotoilu Talouspalvelut Myyntilaskutuksen tehostaminen Perinnän tehostaminen Ostolaskunkäsittelyn tehostaminen HUS-Servis Prosessien kustannustehokkuuden kehitys Henkilöstöresurssien käytön tehostus Tekstinkäsittelypalvelut Digisanelun laajennus Toiminnanohjauksen kehittäminen Puheentunnistuksen hyödyntäminen Kehityksen painopiste on nyt prosessien kustannustehokkuuden parantamisessa ja henkilöresurssien käytön tehostamisessa