Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Matinkylän Huollon arvot Luotettava •Mitä se on? –MH Oy:n historia paikallisena toimijana –Asiakkaiden omistama ja johtama –Tunnettu ja avoin Yhteistyökykyinen.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Matinkylän Huollon arvot Luotettava •Mitä se on? –MH Oy:n historia paikallisena toimijana –Asiakkaiden omistama ja johtama –Tunnettu ja avoin Yhteistyökykyinen."— Esityksen transkriptio:

1 Matinkylän Huollon arvot Luotettava •Mitä se on? –MH Oy:n historia paikallisena toimijana –Asiakkaiden omistama ja johtama –Tunnettu ja avoin Yhteistyökykyinen •Mitä se on? –Monipuolinen palvelukonsepti opettanut toimimaan erilaisten ihmisten ja toimijoiden kanssa –Koko kaupunginosan kehittäminen edellyttää laajaa verkostoa –Kehityspanostuksilla vuorovaikutteisuuteen Kehittyvä •Mitä se on? –Tunnettu toimialan edelläkävijä –Matinkylän tuleva kehittyminen edellyttää jatkuvaa uudistumista –Strateginen linjaus antaa uudistumisen suunnan •Isännöintiliitto –Vastuullisuus, yhteistyö, uudistushalukkuus, tuloksellisuus

2 Keskeiset visiotavoitteet 2015 asiakkaiden näkökulmasta •Asiakastyytyväisyyden paraneminen •Asiakaslupauselementtien täyttyminen •Vuorovaikutuksen kehittyminen •Tuottavuuden paraneminen •Henkilöstötyytyväisyyden paraneminen

3 Visiotavoitteet Asiakkaan Silmin Näkyvä tuottavuus Tuotteistamisen ja sopimuksen päivittäminen Taloyhtiön kokonais- strategioiden tukeminen Vuoro- vaikutuksen kokonais- uudistus Avain- prosessien tehostaminen Tunnistaminen / kuvaus Ajankäytön tehostaminen Muutostaitojen oppiminen Taloyhtiöiden tahtotilan selvittäminen Strategia- prosessien tukeminen Taloyhtiön pitkäjänteiset tarpeet Asiakkaan strategiaan perustuvat perustuotteet Lisäpalvelut Vuorovaikutus- tuotteet Kokonaiskuvaus Perustaitojen koulutus Hajautettu viestintä / Internet kärjessä Strategiat, Tavoitteet, Mittaus Toiminta, Tulokset, Mittaus Aloitteet ja Palautteet Resurssien uudistaminen Sopimuksen kehittämien Lisää kehitysresursseja! Pitkäjänteiset yhteiset tavoitteet Palvelujen uudistaminen! Läpinäkyvyys on perusedellytys! Vuorovaikutustaidot ratkaisevat! Strategiset linjaukset 2015

4 Loppuyhteenveto Matinkylän Huollon asiakaskunnan kannalta •Auktorisoituna yhteisönä olemme siirtyneet Norske Veritasin auditoimaksi yhteisöksi •As Oy lainmuutos ei muuta arkea merkittävästi •Kunnossapidon periaateohjelmat kattavat hyvin 5 vuoden korjaustarpeen esittämisvaateet •Luomme mallia As Oy:n kiinteistönpitostrategiaksi eli ”meidän tavaksi toimia” •Tulemme esittämään pilottien testaamisen jälkeen mallien pohjalta kunkin yhtiön ”meidän tavan toimia” laatimista •Asiakasyhtiöiden vahvistettua omat linjauksensa pyrimme päivittämään isännöintisopimukset kunkin asiakkaan kanssa sopien asiakastarpeiden mukaisesti •Valmistelemme yhtiöjärjestysten muuttamista, että tulevan lain ja voimassa olevien yhtiöjärjestysten välinen ristiriita saataisiin pois •Valmistelemme pilottien avulla yhtiökohtaisten sivujen laadintaa

5 Matinkylän Huolto Oy, auktorisoitu isännöintiyhteisö


Lataa ppt "Matinkylän Huollon arvot Luotettava •Mitä se on? –MH Oy:n historia paikallisena toimijana –Asiakkaiden omistama ja johtama –Tunnettu ja avoin Yhteistyökykyinen."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google