Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

HUS-SERVIS.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "HUS-SERVIS."— Esityksen transkriptio:

1 HUS-SERVIS

2 HUS-Servis tukee HUS:ia sen tavoitteiden saavuttamisessa
HUS:n ydintehtävä on tuottaa asiakkailleen korkeatasoisia erikoissairaanhoidon palveluita kustannustehokkaasti Hyvinkään sairaanhoitoalue Länsi-Uudenmaan Tammiharjun sairaala Kellokosken sairaala Jorvin sairaala Hyvinkään sairaala Lohjan sairaala Peijaksen sairaala Hyksin sairaalat Helsingissä Lapinjärvi Liljendal Pernaja Loviisa Askola Mäntsälä Porvoo Pornainen Järvenpää Sipoo Kerava Hyvinkää Nurmijärvi Vantaa Espoo Vihti Karkkila Nummi- Pusula Kauniainen Kirkkonummi Siuntio Lohja Karjalohja Hanko Raasepori Inkoo Länsi-Uudenmaan sairaala Lohjan Porvoon HYKS- Porvoon sairaala Helsinki Tuusula Laatu Servis visio Suomen paras kunnallinen palvelukeskus Palvelutaso Kustannustehokkuus Servis tukee HUS:n tehtävää tuottamalla laadukkaita tekstinkäsittely-, asiointi-, henkilöstö- ja talouspalveluita kustannustehokkaasti

3 Miten teemme visioista totta – strategiset päämäärät
Olemme haluttu kumppani Toimialan kilpailukyisimmät palvelut Tasapainoinen talous ja tuottavuus toimialan parhaimmistoa Teemme yhteistyötä alan parhaiden toimijoiden kanssa Vakioidut ja nokkelat prosessit takaavat edelläkävijyyden Henkilöstön ja johdon palvelukyky, ammattitaito ja kehittämisinto ovat onnistumisen perusta

4 Tuotamme asiakkaillemme monipuolisia tukipalveluita keskitetysti
Tekstinkäsittelypalvelut Potilashoidon tukipalvelut Talouspalvelut Henkilöstöpalvelut Hallintoasiakirjapalvelut Koulutuspalvelu Potilasasiakirjapalvelut Tekstinkäsittely Aulapalvelut Puhelinpalvelut Ostolaskut Rekrytointipalvelut Asiointipalvelut Hallinnolliset tukipalvelut Kirjanpito ja maksuliikenne Palkkapalvelut Laskutus ja perintä Palvelussuhdepalvelut Johtaminen Asiakkuudet – Henkilöstö – Kehittäminen – Talous – Tietotekniikka - Viestintä Yhteensä: 890 hlö / 50 M€ Potilaskuljetus

5 HUS-Servis on parantanut kustannustehokkuuttaan ja asiakastyytyväisyyttään

6 Henkilötyön tehokkuus on parantunut merkittävästi 2009 - 2013
* Mittarit kattavat noin 60% Servisin henkilötyövuosista (htv). Toteutettujen benchmark-tutkimusten mukaan Servis on erityisen kilpailukykyinen palkkapalveluissa ja laskutuksessa

7 Jatkamme kehittymistä kaikilla palvelualueilla
Asiointipalvelut Monialapalvelumallin kehittäminen Suoritepalkkauksen kehittäminen Henkilöstöpalvelut Palkkaprosessien tehostaminen Toimintojen sähköistäminen Lisäarvopalvelujen muotoilu Talouspalvelut Myyntilaskutuksen tehostaminen Perinnän tehostaminen Ostolaskunkäsittelyn tehostaminen HUS-Servis Prosessien kustannustehokkuuden kehitys Henkilöstöresurssien käytön tehostus Tekstinkäsittelypalvelut Digisanelun laajennus Toiminnanohjauksen kehittäminen Puheentunnistuksen hyödyntäminen Kehityksen painopiste on nyt prosessien kustannustehokkuuden parantamisessa ja henkilöresurssien käytön tehostamisessa


Lataa ppt "HUS-SERVIS."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google