SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TUOTTAVAan aikuiskoulutuksen toimintamalliin
Advertisements

Tuotekehityksen ja kansainvälistymisen kautta laajemmat markkinat Samuli Vanhala
Executive Coach -koulutus
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Laatujärjestelmä marjatiloilla/jatkojalostajalla
Sovellettu: Damelio, R The Basics of Process Mapping 1 Liite Harjoitustyöhön.
Alustava liiketoimintasuunnitelma
NEO-ACT OY Kierrätysalan sosiaalisen yrityksen toimintamalli
Koulutuksen avulla kasvuun Koulutustarjontaa vähittäiskaupan alalle.
LC Finland Internet Heltech Pertti Lehtinen.
MISTÄ OIKEIN ON KYSE?.
Asiakkuudet luovalla alalla
Kainuun digitaalinen tulevaisuus Mikko Setälä
Maija Pirvola Yrityssalo Oy alk. Salon kaupungin omistama elinkeinoyhtiö.
Maatilojen kilpailukyky
SÄTEILYLÄHTEIDEN VAIHTO JA KAUPPA AMBERTEC’in kokemuksia
Palveluohjaus Ota Koppi 2 –tilaisuus
Päätoimittaja – sähköiset mediat Coronaria Oy
Uusia avauksia ja jatkotyöskentelyn tarvetta Pohjanmaan välityömarkkinoilla TRAPPAN - portaittain töihin välityömarkkinoiden kautta -hankkeen ulkoinen.
Mika Väyrynen tuottaja
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Diges ry – Kehittää luovien alojen liiketoimintaa.
Erilaista verkkokaupankäyntiä Markus Myllymäki, TJ markus
Työntekijän kokemuksia asiakkaan kohtaamisesta jalkautuvassa työssä
Kuinka asiakasta palvellaan hyvin? Näkökulmia yritysten tarpeiden tunnistamiseen ja oppilaitosten palveluiden kehittämiseen Salla Koivunen, Edupoli.
SalesPeople Finland Oy: Tavoitteet
Tervetuloa. Yleistä Videcam Oy:stä  Erikoistunut sähköisen markkinointiviestinnän sisältötuotantoon  Perustettu vuonna 1987  Toimipiste Technopolis.
Huippuostajat Fiksu kysyntä luo markkinoita yritysten uusille ratkaisuille Tekes Asiantuntija Sampsa Nissinen.
Asiakkaan rauhoittaminen
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
Asiakkaan päätösprosessi
Puhelintyöskentely.
Asiakkaan päätösprosessi
Terveysvaikutusarviointi kaikessa päätöksenteossa Jouni Tuomisto, Mikko Pohjola YMAL.
OSAAMISEN KASVATTAMISTA YHTEISELLÄ KEHITTÄMISELLÄ - HYVINVOINTITOIMIALAN INFO /Eeva Nuottasaari.
Liikeidean esittelyohje
Ketjuohjattu liiketoiminta
Markkinoinnin perusteet
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Asiakashankinta.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
W w w. e s m o. f i Pasi Kinnunen, 2015 Yrittäjyyden starttipaja nuorille –
F-Cons Oy / Pekka Bäckström METALLINSOPIMUSHANKINTAVERKOSTON KEHITTÄMINEN JA KANSAINVÄLISTYMINEN L-S verkostoPäähankkijanaToimitusverkoston kehittäminen.
Yritysoston strateginen johtaminen Erkki Petäjä. Sisältö Tausta ja tarkoitus Strategia yritysoston lähtökohtana Yritysoston johtaminen Yritysoston strategisen.
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Innokylä 2.1 – Innovatiiviset julkiset hankinnat Innokylään
Osaamisen tuotteistaminen Seinäjoen ammattikorkeakoulussa Irma Jaakkola
Seura suuren tapahtuman järjestäjänä Suurtapahtumat SM kilpailut MTV&NTV (YLE) Maaottelu FIN-NOR-DEN-POR 2000 Suomen Voimistelupäivät.
Helena Törmi ”Painavaa asiaa” Lapsen ylipainon ehkäisy, ylipainoon puuttuminen ja perheen tukeminen.
Gugguu Aqua Action Finland Nanso
Toimialajohtaja Marita Lehikoinen
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
Ota 2. jaksossa.
Kilpailijat Joona ja Tomi 14SASA02.
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
Hämeen matkailun nykytila ja sen näkymät Pekka Vihma
Asiakkuuksien hallinta
Venäjän vienti kasvuun Päijät-Hämeessä –hanke
SUOMEN SUURIN JA TEHOKKAIN
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Mitä kokeessa pitää osata? 40 pistettä max = 40 % arvioinnista
Hinnoittelun kuvaaminen…
Myyntikoulutus Pitäjä: [Nimi].
Myyntikanavien… …kaivelua.
…edellytykset yrityksen syntymiseen?
MAR1LK Anna Hankimaa 5/10/2019.
Markkinointisuunnitelma
VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo.
Esityksen transkriptio:

SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö

Myyntitoiminnan keskeisimmät tehostamisen keinot Suunnitelmallisuus Tavoitteellisuus Asiakasvalinta Motivaatio Oikea-aikaisuus Aktiivisuus

Kumppanuuden askeleet Etsi > Asiakasvalinta Ota > Asiakashankinta Pidä > Asiakassuhteen ylläpito

Myynti ja markkinointi käsitteenä

Markkinointi Myynti Kohteena tietty laaja asiakaskunta Pyritään passiivisin keinoin edistämään palveluiden kysyntää Kerrotaan yleisiä asioita yrityksestä, toiminnasta ja tuotteista Myynti Kohteena yksi asiakas Alkaa asiakkaaseen perehtymisellä Kartoitetaan, onko asiakkaalla tarpeita, joissa voimme auttaa Kerrotaan, mitä toiminta meidän kanssa toisi heille Asiakaslähtöistä toimintaa ja ollaan iholla

Miten suunnitelmallinen myynti rakentuu? Tarvitaan… Myyntihenkilöitä Myynninjohtohenkilöitä Valmis toimintamalli materiaaleineen Työkalut myynnin tueksi

Asiakassuhteen rakentaminen suunnitelmallisesti

Suunnittele ja mallinna kaikki mahdollinen! Asiakasvalinta Tavoitteet Asiakkaan kohtaaminen Myynnin materiaalit Kaupankäynti Sopimukset Toimitus

Parhaatkaan suunnitelmat eivät toteudu, jos niitä ei jalkauta! SalesPeople Finland Oy: Parhaatkaan suunnitelmat eivät toteudu, jos niitä ei jalkauta!