Puhelintyöskentely.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Advertisements

URATAKOMON TOP-valmennus. Minkälaisia ongelmia TOP-jakson aikana voisi ilmetä? Opiskelijoiden vastauksia: • Teen virheen • En tule toimeen muiden työntekijöiden.
Tunne lääkkeesi Katse oman lääkehoidon onnistumiseen
KEKE-ARVIOINTIA JA TEEMOJEN ÄÄNESTYS Toukokuussa 2013 toteutetun kyselyn tulokset Kuva: Kekepuu elokuussa 2013.
1.tapaamisen haastattelukartta ratkaisukeskeisessä terapiassa
Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja lobbaus Ulpu Iivari KTOL:n koulutustilaisuudessa
Helga Skiftesvik, Sanna Pitkänen
Jumalan kanssa.
Protestin käsittely Michael Röllich.
Kalenterit ja ajanhallintaohjelmat Sanna, Laura, Nelli, Pilvi, Anne-Mari, Emilia, Suvi, Katariina, Elsa, Veera, Marjo-Riikka, Monika LUKO 1B.
Helppoa ja ymmärrettävää suomea
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Näpäytä hiirtä nähdäksesi diat...
Selkeän kirjoittamisen huoneentaulu
Puhelukäsikirjoitus kun soitat listaltasi, nro 1 Puhelukäsikirjoitus kun soitat listaltasi • Hei __________ mitä kuuluu? Small talk voimmeko puhua? Minulla.
Puhelinkäyttäytyminen
LYHENTEET BIC OF DNS not married ABT
TEEMAT VUOROVAIKUTUS -VASTUSTAJAN KUNNIOITTAMINEN -PALLOTTOMAT TILANTEET -RANGAISTUKSET - UUDET PELISÄÄNNÖT.
MYA9114 Matkailupalvelun perusteet, 2 op
TÖIDEN PRIORISOINTI JA AJAN HALLINTA

Preppaus ENA 4.
Puhuminen Varmista, että toiset ymmärtävät sinua
TAUOLLA TYÖKAVEREIDEN KANSSA
Työrauha ja haastavat tilanteet
Mikä minä olen ? Minä olen suunnilleen 20 cm pitkä. Minun toiminto sopii kummallekin sukupuolelle. Minut voi löytää seisomasta, roikkumasta tai makaamasta.
Jos jonain päivänä Jos jonain päivänä tuntuu siltä että itkettää...soita minulle. En lupaa, että saan sinut nauramaan, mutta voin itkeä kanssasi.
TASAPAINON RAKENTAMINEN
Jouni Viuhko 2010 Pilkun käyttäminen.
Työluotsityö työterveyshuollossa – kokemuksia
Huolen puheeksiottaminen
Analyysi Analyysi = kreik. irrottaa: hajottaa osiinsa, eritellä, jäsentää. voi käsitteellisesti tarkoittaa kahta erilaista asiaa: muotoanalyysi: miten.
Ystävyytesi on: arvokas aarre....
PILKKU.
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Tietopalvelu verkkoympäristössä Nina Granlund 2006.
Asiakkaan päätösprosessi
Asiakkaan päätösprosessi
Haastatteluun valmistautuminen
Vastaväitteet ja niiden käsittely
TAIKURI KOULUSSAMME Magic Seth –taikuri vieraili koulussamme toista kertaa Tämän shown aikana myös yleisö pääsi tekemään taikoja!
Tunne lääkkeesi Katse oman lääkehoidon onnistumiseen
Puhu parin kanssa. Mistä kaupungista sinä olet kotoisin
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
HARJOITTELUPAIKKA HAKUSESSA
Kuinka esittää ratkaisu menestyksekkäästi B2B –myyntineuvottelussa Based on Thesis (2013) Mari Klemola.
Opinnäytetyön eteneminen ”Karjavaunu vai karuselli?” Case - Tietojenkäsittelyn koulutusohjelma Hypa-seminaari
TYÖPAIKKA HAKUSESSA Veijo Korhosen luennosta koonnut Soili Fabritius 2007, muokannut Tuija Juntunen 2010.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Tarjous.
Asiakashankinta.
Kesätyöntekijöiden kommentteja Opasnetistä ja ydinvoimatyöstä: ”Kun tulin kesätöihin minulla oli vain jokin suuntaa antava aavistus siitä mitä meinattiin.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Suomi 2A Missä kissa on? Missä lintu on? Kissa on laatikon alla.
Tervetuloa keskustelukurssille!. Kurssi-info Puhutaan suomea Tilanteet, puhefunktiot Keskustelut, pelit, roolileikit… Vaihdetaan ryhmää / paria usein.
Työelämän tekstejä sähköposti.
Puhelinkäyttäytyminen työnhakutilanteessa
Luen, kirjoitan ja kerron
Puhetilanteen kieli.
TYÖKOKEMUS työtehtävä, kesto ja yritys MIKSI MEIDÄN
LIIKEKIRJEET.
Tervetuloa.
Pää- ja sivulauseen erottaminen toisistaan pilkulla
Tietojen automaattinen ja luotettava kulku järjestelmien välillä notkeuttaa yhteistyötä – Suomi.fi-palveluväylä on turvallinen ratkaisu Kuntamarkkinat.
Hissipuheen anatomia Kuka olet ja mistä yrityksestä.
Tarjouspyynnön mallipohja
Myyntikoulutus Pitäjä: [Nimi].
Esityksen transkriptio:

Puhelintyöskentely

Asiakas- hankinta Jälkisoitto Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella - Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua. Asiakas- hankinta

Puhelimen käyttö Tapaamisen sopiminen Tapaamisen varmistaminen Tarjouksen ”vahtiminen” Jälkimarkkinointi

Buukkauksen onnistuminen! Soiton sisältö ja runko Poista kaikki häiriö tekijät Älä puhu liian nopeasti tai hitaasti Puhu kuuluvalla äänellä Äännä huolellisesti Vältä täyte sanoja Jos ei onnistu, analysoi miksi EI

Buukkausrunko Esittele itsesi Varmista oikea henkilö Kysy onko aikaa asialle Esittele yrityksesi Kerro asiasi Ehdota tapaamista Kertaa päivämäärä, aika, osoite ja puhelinnumero

Puhelintyöskentely Matti Möttönen SalesPeople:sta hellurei (EI NÄIN) Täällä on Matti Möttönen Yritys Oy:stä, hyvää päivää (uusi asiakas) haluaisin tulla, haluaisin mielelläni, tulisin mielelläni, olisiko mahdollista päästä, toisin mielellään esitteet (EI NÄIN) Löytyisikö kalenteristanne ajankohta tapaamiselle, Olen varannut aikaa teitä varten ensi keskiviikolle sopiiko tämä päivä teille, Mistä löytäisimme ajankohdan tapaamiselle

Miksi soitan keskuksen kautta? Varmistan oikean vastuullisen henkilön ja voin käyttää sitä kun henkilö vastaa jostain. Varmistan henkilön paikallaolon tai millainen hetki on tavoitella häntä. Saan tietooni, koska on seuraava hetki tavoitella henkilöä sekä varmasti oikean kännykän numeron. Saan ns. äänen auki ja samalla valmistautuminen puhumiseen on rennompaa. Muista, kännykkään jää aina numero. Takaisin soittoon valmistautuminen ei ole sama asia kuin soittaessasi. Jos keskus ei tiedä vastuullista henkilöä, pyydä kääntämään toimitusjohtajalle.