Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Hissipuheen anatomia Kuka olet ja mistä yrityksestä.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Hissipuheen anatomia Kuka olet ja mistä yrityksestä."— Esityksen transkriptio:

1 Hissipuheen anatomia Kuka olet ja mistä yrityksestä.
Heräte, yllättävä asia, joka herättää kuulijan kiinnostuksen Kerro suoraan, mitä tarjoat. Mieleen jäävä slogan. Referenssi tarinana “yhdestä kerrasta, kun teimme…” Toimivuuden vakuuttaminen. Mistä sinut / yrityksesi tavoittaa. Kiitokset.

2 Opettele puhe ulkoa. Katse kohti kuulijaa. Puhu rauhallisesti
Opettele puhe ulkoa. Katse kohti kuulijaa. Puhu rauhallisesti. Hengitä syvään.

3 Jännittääkö? Niin kokeneitakin puhujia. Valmistautuminen auttaa: avaa ääni, rentouta kehoa pienellä ravistelulla, hengitä syvään ulos, se rentouttaa lihakset.

4 Miksi hissipuheita pidetään?
v b Koska haluat, että kuulija pyytää sinulta käyntikorttiasi. Jos asia on näin, niin mikä on hissipuheen sisällön ohjenuora? Saada kuulija oivaltamaan, kuinka sinä voit heitä auttaa.

5 Mene suoraan asiaan v b Älä selitä. Älä sanoa, että tätä on hieman vaikea selittää. Älä ala kaukaa historiasta–arvosta kuulijan aikaa. Uskalla innostua. Innostunut saa pienet kömmähdykset anteeksi.

6 Kysy lisää tai tule treenaamaan:
Älä unohda liikettä Voit rytmittää puhetta käsillä. Päätä ja hartioita voi liikuttaa. Lavalla saa ottaa askelia. v b Kysy lisää tai tule treenaamaan:

7 Kuinka koukutan kuulijan? Klikkaa ja lue lisää aiheesta!
Treenaa ja onnistu Kuinka koukutan kuulijan? Klikkaa ja lue lisää aiheesta! Kun me katsomme hyviä puhujia, ajattelemme: “Mikä luonnonlahjakkuus!” Tosiasiassa useilla luontevuus syntyy treenistä ja treenistä.

8 Kysy lisää markkinointiviestinnän suunnittelusta:
Kyllä onnistut! PS. Silloin kun oma viesti on mietitty, hissipuheeseen saa helpommin osuvaa sisältöä. v b Kysy lisää markkinointiviestinnän suunnittelusta:


Lataa ppt "Hissipuheen anatomia Kuka olet ja mistä yrityksestä."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google