Visuaalisen ammattilaisen esitys Verkkokurssi Tiedosto 1 Kurssin rakenne.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
OPS-TYÖSKENTELYÄ LUOKISSA pe klo
Advertisements

Palvelut ja tiedot käyttöön: Palveluväylä
Jakson 3 lähestyessä. Tarkista valinnat Wilmasta • Ryhmiä ei vaihdeta kesken jakson. • Pidä huoli, että valitset riittävästi kursseja. • Jos haluat osallistua.
Moodle verkko- oppimisympäristö Lyhyt johdatus kuvien avulla Lähde: Tem Valtosen PP-esitys Vetu 7 -koulutuksessa.
Otavan Opiston 2-vuotinen täydennyskoulutus opetusalan henkilöstölle Maria Suoraniemi, Minna Vähämäki, Otavan Opisto.
Tohtoriopinnot CMT:ssä Pekka Isotalus Kaikki kuuluvat •Tampereen yliopiston tutkijakoulu •Viestinnän, median ja teatterin tohtoriohjelma •Oppiaineet:
Ohjelmointitaito (ict1td002, 12 op) Opintojakson esittely, syksy 2008.
Tukea tarjolla verkkokurssien tuottamiseen ja toteuttamiseen KTOL:n Tammiseminaari Olli Ruohomäki Moodle-on-Demand -hanke Parkanon kansalaisopisto.
HTK-opiskelijoiden aloitustapaaminen Hämeenlinna HTM Riina Keskinen.
SLIDESHARE Materiaalin jako Mervi Isola, Tarja Jurmu, Sari Toppila
Moodlen ohje opiskelijoille
Portal-ohje opiskelijoille. 2 Kirjaudu sisään tunnuksella ja salasanalla. Portaliin kirjauduttaessa käytetään samoja tunnuksia kuin muihin VAMKin IT-järjestelmiin.
Ari-Matti Auvinen Jarmo Tanskanen Suomen eOppimiskeskus.
Opetusprosessi Opettaja TVT Yksittäisen kurssin tarkempi suunnittelu
YV9TV1-07 Mikron käyttöönotto ja ylläpito Juha Korhonen
Opinnäytetyöprosessi
VTM Timo Valtonen  Aika: 18.3.– pe klo 9–12  Paikka: kokoustila 3, 325.
Lausteen koulun TVT-STRATEGIA
T3MM54 Visuaalisen ammattilaisen esitys Heikki Hietala.
Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Pirteä, kesäinen opiskelijoita paikalla, jossain kohti kuvaa.
Kokemuksia opiskelijoiden yritysprojektien ja tutkivan oppimisen ohjaamisesta verkossa Eija Kalliala
Slideshare koonti Mervi Isola.
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulun prosessikuvaukset ja prosessien laatukriteerit 1 Opintojaksoreklamaatio Prosessin nimiKuvaus luotu Opintojaksoreklamaatio.
Internet-projekti - MUM2TM Heikki Hietala Jukka Mutikainen TIKO – Malmi
MUM8TM D-jatko Heikki Hietala. Kurssin rakenne 8 x 2 x 3 h lähiopetusta = 48 h Omaa työskentelyä 33 h Yhteensä 81 h = 3 op. Kurssi koostuu 3DS Maxin.
Tutkimussuunnitelman ja opinnäytetyön rakenne
Verkko-opetuksen suunnittelusta Opintopäivä Arcada, Haaga & Helia Tore Ståhl Pil-projektet
@Virtuaaliammattikorkeakoulu 5 VirtuaaliAMK - opiskelijan uusi mahdollisuus VirtuaaliAMK - opiskelijan uusi mahdollisuus Annina Korpela, tiedottaja Kehittämisyksikkö.
HAAGA-HELIA Venäjän kielen opetus
Java Serveletit ja Java Server Pages, 2 ov
Naisen terveyden edistämisen erityiskysymyksiä, 1 ov
SEKOPUSSI. SEKOITETAAN: Kaikki TAVI-talon 2 vsk:n opiskelijat Kaikki kynnelle kykenevät opettajat MILLOIN - Syksyn ensimmäisellä opetusviikolla.
Johtajuus- ja asiantuntijaviestintä
VALTIOVARAINMINISTERIÖ HKO, Valtion IT-toiminnan johtamisyksikkö Julkishallinnon sähköisen asioinnin rakenneosat Kehitettävät yhteiset alustat,
Johtajuus- ja asiantuntijaviestintä Leif Åberg syyslukukausi 2006.
Tietojenkäsittelyn toisen lukuvuoden 1. lukukausityö Syksy 2010.
Opetuksen arviointi ja kehittäminen: ET ja filosofia Kurssin suoritus
ITKY104 IT kaikkialla, 2 op Alku- ja perusinfo
Opintojen kuormittavuus Opiskelijoiden näkökulma kurssien välisiin eroihin.
Tietokone asiantuntijan työvälineenä ICT01D Tietokoneen toiminta Juhani Merilinna.
Wiki …ja muutamia huomioita sosiaalisesta mediasta [työyhteisöjen näkökulma] Kulttuurituotanto YAMK | | Milla Laasonen.
Kurssivalinnat ykkösille
Tietoliikenne sähköposti WWW-sivut posti, puhelin, telefax...
L AAJENNETUN TYÖSSÄOPPIMISEN KOKEILUT AUTO JA LOGISTIIKKA.
OHJAAJAN KOKEMUKSIA SÄHKÖISEN HOPS-TYÖKALUN KÄYTÖSTÄ espanjalainen filologia Elina Liikanen Romaanisten kielten laitos Oodi-päivät ?
CS30A Case Course in Strategy consulting Kurssin opettaja  Professori, Tuomo Kässi Vastaanottoaika to 15:00 – 16:00  Tutkijatohtori,
Perhe- ja jäämistöoikeuden peruskurssi 2012
Tiedonhaku Käänteinen Inkvisitio 11. (toiminta) 11 ● Itsearviointi ● Opiskelija pohtii mitä uusia asioita on oppinut kurssin aikana? ● Opiskelija pohtii.
Tutkielma Kukin pari selvittää tietyn alueen hasardeja (valtio, maanosa, osavaltio) Yleistä tutkimusalueesta: –valtion/alueen sijainti maantieteellisesti.
PurisProjekti TAVOITTEENA PAREMMAT OPPIMISTULOKSET JA VIIHTYISÄMPI KOULU.
PBL-OPINTOJAKSON LUOMINEN VERKKOTOTEUTUKSENA
Käänteinen opetus ja oppiminen – Miten ja miksi?
Filosofian ja elämänkatsomustiedon didaktiikka: AD-perusteet kurssin suoritus Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
Prosessi- ja ympäristötekniikan perusta
LOKOMO- Laatua opinto-ohjaukseen kohdennetusti moniverkostoissa
Kurssit lukion kolmantena vuonna
Kotitalouden kurssit lukiossa
VIITASAAREN LUKIO perustettu vuonna 1905
Yhteisten verkkokurssien tarjonnan laajentaminen
8. Luokkalaisten TET Tämä esitys käsittelee PowerPointin uusia ominaisuuksia. Se kannattaa katsella diaesityksenä. Näistä dioista saat ideoita esityksiin,
Jari Kähkönen, koulutuspäällikkö
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Englannin ja ruotsin tasokokeet
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Metallurgian seminaari
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
LCB-5800 Ruotsinkielinen yritysviestintä 1
Vinkkejä juridiikan opiskeluun
opintoja Oulun kaupungin lukiolaisille etänä & verkossa
Esityksen transkriptio:

Visuaalisen ammattilaisen esitys Verkkokurssi Tiedosto 1 Kurssin rakenne

Kurssin tavoite  Tavoitteena on antaa opiskelijalle selkeä kuva yrityksen visuaalisen viestinnän merkityksestä ja siitä, kuinka visuaalista viestintää suunnitellaan  Painopiste on pk-yritysten toiminnassa  Tavoitteena on myös saada opiskelija ajattelemaan visuaalista viestintää jota kaikki yritykset harjoittavat sekä sen tavoitteita ja toimintatapoja

Kurssin rakenne  Kurssista saa 3 opintopistettä (ECTS)  Kurssissa on opintomateriaalina PowerPoint-esityksiä ja aineistoa ryhmäkeskusteluihin Moodlessa  Kurssilaiset lukevat materiaalin ja suorittavat siihen liittyvät tehtävät  Kurssiin kuuluu myös ryhmäkeskusteluja, jotka käydään Moodlessa

Kurssin tuotokset  Kurssiin kuuluu x kappaletta harjoitustöitä, jotka opiskelijat tekevät omaan tahtiinsa  Työt palautetaan Moodleen  Lopputyönä opiskelijat tuottavat pk-yrityksen visuaalisen viestinnän ohjeistuksen joko oikealle tai kuvitteelliselle yritykselle  Lopputyö muotoillaan PDF-tiedostoksi ja palautetaan Moodleen

Aikataulusta  Kolmen ECTS-pisteen kurssina tämän voidaan olettaa vievän 3 x 27 h eli 81 h  Näin ollen sen voi hyvin suorittaa yhden jakson aikana  Suorituksen voi kuitenkin venyttää kahteen jaksoon, jos osallistuu ryhmäkeskusteluihin ajallaan

Vaihtoehtoiset suoritukset  Kurssin suorittamiseen vaadittuja tehtäviä on varsin monta ja ne tulisi suorittaa ajallaan  Voidaan kuitenkin keskustella vaihtoehtoisista suoritustavoista, jos se on tarpeen  Ryhmäkeskusteluista ja lopputyöstä ei kuitenkaan voida luopua

Yhteystiedot ja verkko-osoitteet  Kurssin opettaja  Heikki Hietala  Verkko-osoitteet  moodle.haaga-helia.fi