Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

T3MM54 Visuaalisen ammattilaisen esitys Heikki Hietala.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "T3MM54 Visuaalisen ammattilaisen esitys Heikki Hietala."— Esityksen transkriptio:

1 T3MM54 Visuaalisen ammattilaisen esitys Heikki Hietala

2 Ryhmätyö: Verkkosivustot 5 ryhmää 4 sivustoa Arvioidaan visuaalisen, ei tietosisällön mukaan Pyritään selvittämään ns. visual identity guiden sisältö (jos se löytyy sivustosta, otetaan se talteen)

3 Arvioitavat sivustot 1 Nokia, UPM-Kymmene, Outokumpu, Ilmarinen, 2 Nordea Pankki, Kesko, Tamro, Rautaruukki, 3 Fortum, Sampo, Kone, Wärtsilä, 4 Metsäliitto, Metso, Partek, Huhtamäki, 5 Kemira, Varma-Sampo, SOK, Stora Enso

4 Arvioitavat asiat väriskeema typografia valokuvat/piirrokset käytettävyys Logot ja niiden käyttö, muu vakiomuotoinen tavara TUTKI MYÖS relevantit PDF-tiedostot jos sellaista löytyy Sivutekniikka (.NSF,.ASP,.JSP,.HTML,.CFM…) Tilataan painettua materiaalia jos sellainen painike löytyy

5 Tuotettavat Powerpoint- kalvot Kuva sivustosta (Alt+PrtSc) yhteenveto arvioista

6 CASE: SUSI-POWER

7 Visual Identity Guide: SUSI- POWER Laaditaan Susi-Power –yhtiölle VIG. Se koostuu  yhtiön väreistä  logosta  fonteista  layouteista  verkkoviestintäohjeistosta

8 Case: SUSI-POWER Susi-Power on yksi maailman johtavia nopeiden ja keskinopeiden dieselien valmistajia Kilpailijoiden joukossa kolmanneksi suurin vienti 75%, kotimaa 25% (vienti kasvaa edelleen) vahva tuotekehitys

9 Susi-Powerin missio ja visio Missio: Susi-Power on maailman johtavien dieselvalmistajien joukossa innovatiivisin, nopein, ja tehokkain toimija. Visio:Susi-Power toimittaa asiakkailleen parhaat mahdolliset moottorit ja toimii läheisessä yhteistyössä näiden kanssa, jotta jatkuva ja kestävä kehitys on mahdollista ympäristöarvot huomioiden.

10 Susi-Powerin historia Perustettu 1902 nimellä Pörsänmäen Kone ja Asennus Ensimmäiset omat tuotteet 1910 Pieni dieselmoottorialan yritys aina sotakorvauksiin asti valtava kasvu 1946-55 vientiä Neuvostoliittoon -1991 suuntautuminen Eurooppaan ja maailmalle 1980-

11 Susi-Powerin arvot kokonaislaatu  mekaaninen, suunnittelullinen, käyttöarvot luotettavuus vakaus jatkuvuus ympäristöarvot lisäarvon tuottaminen asiakkaille

12 Millaiset ovat Susi-Powerin värit?

13 Millainen on Susi-Powerin logo?

14 Millainen on Susi-Powerin tekstiohje?

15 Millainen on Susi-Powerin verkkoviestintäohjeisto?

16 KURSSIN LOPPUTUOTOS Graafinen ohjeisto (Visual Identity Guide) joko Susi-Powerille tai muulle yritykselle  sisällysluettelo seuraavassa kalvossa Perustyyliltään VIGin mukaiseksi muokattu PowerPoint-esitys (yrityksen esittely) Word-asiakirjamalli  laskulomake  tarjouskirje PageMaker-ohjelmalla tehdyt  esite  hinnasto  mainos Käyntikortti yrityksen toimihenkilölle

17 KURSSIN LOPPUTUOTOS 2 Visual Identity Guiden sisällysluettelo (PDF) 1. Värimäärittelyt 2. Logo ja sen versiot 1.väriversio 2.mustavalkoinen 3.kuvallinen / tekstiä sisältävä ja pelkkä kuva 3. Logon käyttö 4. Asiakirjamalli, kirje 5. Asiakirjamalli, lasku 6. Kirjekuoret 7. Käyntikortit 8. Muut painotuotteet, messuesitteet jne. 9. WWW-etusivu (JPG)


Lataa ppt "T3MM54 Visuaalisen ammattilaisen esitys Heikki Hietala."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google