Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Jämsän työllisyyspalvelut
Advertisements

Tuotteistus Tuotteistaminen
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
RATKAISUNA RAKENNETTU YMPÄRISTÖ. RAKENNETTU YMPÄRISTÖ  Aiheuttaa 40 % kasvihuonekaasupäästöistä  Kuluttaa 40 % energiasta  Teollisuutta tai liikennettä.
… löytyykö markkinoita?
Eeva-Leena Aittoniemi
Pyry Heinonen.  Nykyisen Internet-pohjaisen painotuotetilausjärjestelmän korvaaminen uudella versiolla  Esitellään nykyinen järjestelmä ja mahdollinen.
Asiakkuudet luovalla alalla
Yhdyskunnan arvot, merkitykset ja estetiikka Kuinka ympäristö mielletään? Miten ympäristöä arvotetaan? Mikä on esteettinen arvo? Kevin Lynch ja ympäristön.
Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.
Yritysasiakkaan luottoluokittelu rahoituksen näkökulmasta
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
Hyvää asiakaspalvelua!
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS. OPINTOJAKSON TOTEUTUS  KESTO: –  PÄIVÄOPISKELIJAT: – KAKSI LUOKAA (SUOMI) –YKSI LUOKKA (ENGLANTI)
Ryhmä-dynamiikka: liittymisen ja erillisyyden vuorovaikutusta ryhmässä
Kuvaa mahdollisimman selkeästi yrityksenne käyttämä mobiiliratkaisukokonaisuus, jolla osallistutte Most Mobile Enterprise - kilpailuun. Kilpailun esiraati.
Tulos vs. Kassa / #1 MYYNTI
Elämänkatsomustiedon työtavoista Tarinan jatkaminen Eero Salmenkivi HY, opettajankoulutuslaitos.
Klubin arvojen määrittelyprosessi. Arvoprosessi Klubin tulee selvittää itselleen miksi arvot ovat tärkeitä. Arvoja ei kannata pohtia vain siksi, että.
Hyvinvointiteknologia kartoitus  Toteuttaminen  Tavoitteet  Tulokset Kati Tuokkola
Mainoselokuvalle tyypillistä Korkeat kustannukset pituuteen/kestoon nähden Täysin manipuloitu tilanne esitetään ikään kuin se olisi realismia/totta – erona.
NEUVOTTELUUN VALMISTAUTUMINEN
Asiakkaan päätösprosessi
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS. OPINTOJAKSON TOTEUTUS  KESTO: –  AVOIMEN OPISKELIJAT: – YKSI LUOKA (SUOMI) – LUOKKA ICT02O-1.
Puhelintyöskentely.
Asiakkaan päätösprosessi
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut UKJ toteutusvaihtoehtojen tutkiminen Minna Kivinen, UKJ-ohjausryhmän kokous
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Markkinoinnin perusteet
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Kuinka esittää ratkaisu menestyksekkäästi B2B –myyntineuvottelussa Based on Thesis (2013) Mari Klemola.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Tarjous.
Asiakashankinta.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Kustannuslaskenta yritysverkostoissa Toni Laaksonen.
Vähittäiskaupan kehitys, minne olemme menossa? Raija-Leena Söderholm
BUSINESS MODEL CANVAS KUMPPANIT YDINTOIMINNOT ARVOLUPAUS ASIAKASSUHDE
Teknikmagasinet Puhelimenkuoret.fi Gigantti
22 Valtiontalous tarvitsee veroja s
Tietokantamoottorit Suosittuja tietokantamoottoreita: MySQL SQLite
JATKOSUUNNITELMAT Minustako yrittäjä Suomessa?
… … … … … … … … ….
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
HINNAN MAKSAMINEN SOPIMUKSESTA
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 Leena Lahtinen Helia
Alaikäisen tekemä sopimus Anniina Väisänen & Jutta Kokkonen
Internethuijaukset Opinnäytetyö © Hans Lindström 2007.
Kotitehtävä: suunnittelu
”Hissipuhe” Esitysmateriaalin runko ja sallittu sivumäärä.
Fabrikam hoitaa kevätsiivouksesi
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 Leena Lahtinen Helia
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – CTQ
Näin ostan mainostoimistopalveluja
Opintopsykologi Katja Hietanen
palvelutarpeen arvioinnin toimintakuvaus
BtoB ASIAKKAAN TARVE MATKAILUALALLA
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS.
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS.
Myyntikanavien… …kaivelua.
…edellytykset yrityksen syntymiseen?
KANSILEHTI LUONTAISET TAIPUMUKSET™ KIIHDYTYSPÄIVÄN VALMENNUSMATERIAALI 1. Viestintätyylit/vuorovaikutusharjoitus 2. Palautteenanto 3. Ongelmanratkaisu.
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS.
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – (CTQ tree)
ICT- laitteiden ja palvelujen kokonaisratkaisut palveluna
Esityksen transkriptio:

Ratkaisunesittely

Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella -Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua.

Ratkaisun esittämiseen vaikuttavat tekijät! Kartoitus Tieto mahdollisista asiakashyödyistäKilpailijatietous Asiakkaan näköinen tuotekokonaisuus = Ratkaisuesitys

Esitä ratkaisussa kaikki oleellinen! Älä esitä kaikkia mahdollisia ominaisuuksia vaan kerro, kuinka ratkaiset asiakkaan esiin tulleet tarpeet.

Etene ratkaisun esittämisessä askel kerrallaan ja hae asiakkaan hyväksyntä! Tuotteen ja palvelun….. soveltuvuus juuri heille tuomat edut asiakkaalle käyttöönoton helppous käyttömukavuus toimitus kokonaisedullisuus (hinta)

Anna asiakkaalle ajateltavaa! Asiakkaan on itse oivallettava, mutta me pyrimme tekemään sen helpoksi!

Palvelun / Tuotteen hinta Älä nosta hintaa puheenaiheeksi > asiakas tekee sen itse, jos se on hänelle oleellinen tieto. Käsittele hinta aina todellisten asiakashyötyjen kautta. Harjoittele vastaväitteiden käsittelyä varten!