Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Lähde: Interquest 04/12 Kävijämäärät / vko kaleva.fi Lokakuussa eri kävijää viikossa Vko eri ihmistä kävi palvelussa!!!
kaleva.fi Hintoihin lisätään arvonlisävero 23% Käyttäjät asuvat 1/2 kaupungissa 40% tiheään asutuissa kunnissa Haluttu sisältö 2/3 kävijöistä useasti joka päivä Paikallis- ja kotimaan uutisissa nro 1. Suhde lehteen 50% ei lue säännöllisesti lehteä = uutta kuluttajaa
m.kaleva.fi käyttäjää vko käyntiä ETUNIMI SUKUNIMIWWW.KALEVA.FI
Mainonta tableteihin Oulun alueella 11% talouksista löytyy Tablet – tietokone ipad:n osuus n. 90% Tällä hetkellä vain Ipadeihin saa mainontaa. Applikaatiota ladattu yli kpl:tta Vuoden 2013 alusta lähtien myös Android-laitteissa näkyy mainonta.
Mitä asiakas toivoo? Digitaalisiin kanaviin kohdistetut tärkeimmät tavoitteet: -myynnin lisääminen -viestinnän tehostaminen -palvelun parantaminen Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu DimarK-hanke Pk – sektorin yrityksiä 467 kpl ( Mediaviikko 9.11)
> 60 % vastaajista hyödyntää digitaalista markkinointia huonosti. Mitä asiakas tekee? 1 / 3 panostukset < 5 % Mutta Jo 1 / 4 käyttää yli 41 %
tärkeimmät käytön syyt -viestin nopea perille saaminen -kuluttaja- ja asiakaskäyttäytymisen muuttuminen -kustannustekijät eli säästöjen etsiminen. Digitaaliseen markkinointiin syyt nyt?
Mitä maailmalla tapahtuu?
Parhaita kokemuksia brandin tunnettuudelle on tuonut;
Millä houkutella oman sisällön luo?
ETUNIMI SUKUNIMIWWW.KALEVA.FI