Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline WWW.KALEVA.FI.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Juha Kauppinen Consulting oy Työntekijäkysely Tietoja
Advertisements

Mission Gallup 08 nettikyselyn yhteenveto. Jeesus tunnetuksi kautta maailman Taustatietoja • 446 vastaajasta 38% (m) ja 62% (n) • Vapaakirkollisia 84%
Tutustu tablettiin (taulutietokone)
Uutta Suvi-työryhmältä Tarja Ahopelto Suvi-työryhmän pj Proflangin kevätpäivät Rovaniemellä 23. –
Kymen Sanomien mobiilipalvelu m.kymensanomat.fi. Mobiilin käyttö •Internetin käyttö matkapuhelimella on yleistynyt tuntuvasti viimeisten parin vuoden.
Toimitusjohtajan katsaus. Liikevaihto Kotimaa Vienti.
Sosiaalisen median platform 24 Onlinella RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa 24 Onlinen tyytyväisten asiakkaiden antaman.
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
TouNet – Tourism Development in co-opetition in Southern Finland and Baltic Region Projektikoodi: A32211 Karoliina Korpela.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
NYKYTILAKARTOITUS HANGOSSA - KOTIHOIDON ASIAKKAAN KÄYTÖSSÄ OLEVAT APUVÄLINEET JA TULEVAISUUDEN APUVÄLINETARPEET HENKILÖKUNNAN ARVIOIMANA (TOTEUTUS VIIKOT.
Kumppanuusyhteistyö Hankefoorum Lahti Erityisasiantuntija Anne Astikainen SOSTE.
Tulvakysely yrityksille Vastausten yhteenveto. Vastaajat N=79 KuntaN Pori58 Salo16 Ilmajoki1 Tieto puuttuu4 N Mallinnusalueella50 Ulkopuolella23 Tieto.
Finnan tunnusluvut, luonnostelua (esitystä päivitetty 2.9.) Finnan konsortioryhmä 3.9. Tapani Sainio, Kansalliskirjasto.
RAKENNETUN YMPÄRISTÖN DIPLOMI- INSINÖÖRIKSI? DIPLOMI-
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
Tuotteet Oikotie.fi Työpaikat.
Sensing the Web 2. lokakuuta, 2007Puh: Petteri Hannonen
Copyright © Tekes ”Tutkimusprojektin tulostiivistelmä” Janne Takalo-Mattila
1. kysymys  Ikäjakauma vuotta  Teemahaastatteluun vastanneista on:  Miehiä 60%, naisia 40%  Työssäkäyviä 55%, opiskelijoita 45%  Tampereella.
Elävä kaupunkikeskusta ry:n strategia 2010 – 2015 (viimeistely) Esitys hallituksen kokoukselle Strategiaryhmän valmisteluun perustuva toiminnanjohtaja.
Blogit osana strategista markkinointia
Heli Jimenez Senior Vice President OP-Pohjola
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Click to edit Master title style Testing Finnvera Oyj Liiketoimintajohtaja Annamarja Paloheimo.
1 MARKKINAKATSAUS RAHASTOPÄÄOMA SUOMALAISISSA SIJOITUSRAHASTOISSA.
Kurt Möller Brand Manager, Subway Suomi Puh
Oulu Juha Pulkkinen Tekes.
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.
Kotisivut myynnin edistämisessä Sametime-kokoontuminen Heidi Varpelaide.
1 Suomi24 – Suomen suurin yhteisö •Kävijät –Noin eri kävijää/vko –Suomen suurin käyttäjien tuottama palvelu •Palvelut –Aloitussivu & haku –Keskustelu.
Maatilojen kilpailukyky
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Hitech Business Breakfast Perjantai Kimmo Paajanen.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Työmarkkinatutkimus 2012 Yksityinen sektori
Suunnitelma paperittomasta kokouskäytännöstä koko luottamushenkilöhallinnolle Kaupunginhallitus
Sanomalehti mainonnassa
OIKEAT ASKELEET Perässäkulkijasta edelläkävijäksi Tablettitietokoneiden käyttö opetuksessa parantaa lasten ja nuorten kykyä ratkoa ongelmia.
Ryhmätekstiviestit netistä selaimella OSA I Tehtyjä tutkimuksia mobiilimarkkinoinnista ja mobiiliviestinnän tehokkuudesta
Talousarvioesityksen 2013 tasapainotusvaihtoehdot Kaupunginhallitus ma Kaupunginvaltuusto ma Kaupunginjohtaja Juha Majalahti.
Jakaumista. Frekvenssijakauma Mainostaja kysyy 200 asiakkaalta, kuinka monta kertaa viikossa he lukevat sanomalehteä. Päivät, jolloin luet lehden Frekvenssi.
Porin kaupunki Tietohallinto Jesse Pihlajamäki
TAVOITE Teemavuoden tavoitteena on vahvistaa Helluntaiherätyksen lapsi- ja perhetyötä käynnistämällä yhteinen kehittämishanke.
Akavan Erityisalat Yksityissektorin työmarkkinatutkimus 2009.
Instagram Katariina Toivonen.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Maaseutumatkailun suhdanteet ja kehittäminen Kysely yrittäjille.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
e-Hipsu – Eskarin tulevaisuusnäyttö
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Selviytyjät: Primo Central Index Kirjastoverkkopäivät Jussi Brunberg & Anna Pienimäki.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Napapiirin Kuljetus Oy
Uudistuva kylä kaupungissa –hanke Uudistuva kylä kaupungissa –hankkeessa etsitään uusia ja konkreettisia tapoja lasten ja nuorten palveluiden kehittämiseen.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Pohjoismaiden merkittävin kauneuden ja hyvinvoinnin tapahtuma n kävijää 491näytteilleasettajaa 9336neliötä messuklubilaista 8669facebook-fania.
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Viini-lehden liiketoiminta printin ulkopuolella
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Pk-yritysbarometri, kevät 2017
Miten ammatillisen koulutuksen brändi paranee?
10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
Osaohjelmien 1&4 kuulumisia
Esityksen transkriptio:

Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline

Lähde: Interquest 04/12 Kävijämäärät / vko kaleva.fi Lokakuussa eri kävijää viikossa Vko eri ihmistä kävi palvelussa!!!

kaleva.fi Hintoihin lisätään arvonlisävero 23% Käyttäjät asuvat 1/2 kaupungissa 40% tiheään asutuissa kunnissa Haluttu sisältö 2/3 kävijöistä useasti joka päivä Paikallis- ja kotimaan uutisissa nro 1. Suhde lehteen 50% ei lue säännöllisesti lehteä = uutta kuluttajaa

m.kaleva.fi käyttäjää vko käyntiä ETUNIMI SUKUNIMIWWW.KALEVA.FI

Mainonta tableteihin Oulun alueella 11% talouksista löytyy Tablet – tietokone  ipad:n osuus n. 90% Tällä hetkellä vain Ipadeihin saa mainontaa. Applikaatiota ladattu yli kpl:tta  Vuoden 2013 alusta lähtien myös Android-laitteissa näkyy mainonta.

Mitä asiakas toivoo? Digitaalisiin kanaviin kohdistetut tärkeimmät tavoitteet: -myynnin lisääminen -viestinnän tehostaminen -palvelun parantaminen Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu DimarK-hanke Pk – sektorin yrityksiä 467 kpl ( Mediaviikko 9.11)

> 60 % vastaajista hyödyntää digitaalista markkinointia huonosti. Mitä asiakas tekee? 1 / 3 panostukset < 5 % Mutta Jo 1 / 4 käyttää yli 41 %

tärkeimmät käytön syyt -viestin nopea perille saaminen -kuluttaja- ja asiakaskäyttäytymisen muuttuminen -kustannustekijät eli säästöjen etsiminen. Digitaaliseen markkinointiin syyt nyt?

Mitä maailmalla tapahtuu?

Parhaita kokemuksia brandin tunnettuudelle on tuonut;

Millä houkutella oman sisällön luo?

ETUNIMI SUKUNIMIWWW.KALEVA.FI