Solita.. Juha Salonen Concept Designer 044 328 Palveluhakemiston ammattilaiskäyttöliittymän testaus.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Muista … läpi vuoden, olla kiitollinen siitä, mitä sinulla on…
Advertisements

Kirka – Alku kaiken kauniin
LKK:n työnhakumaantait
Kansallinen digitaalinen kirjasto - lyhyt johdatus Jukka Liedes
Tilannekatsaus • Oppijat uratiedon etsijöinä ja rakentajina oposeminaarin antia •Hankekokonaisuuden määrittelytyön uudelleen organisointi.
Monenlaisia työkuvia Työajat hankalat a.  Päivittäinen työaika pääosin klo ja klo  Myös lauantait työpäiviä, 6-päiväinen viikko  Pitkä.
Nopein, helpoin, tuottavin tie 3D-maailmaan..  Käytön ja oppimisen helppoutta  Työskentelyn nopeutta  Suunnittelun joustavuutta ⇓ Lisää tuottavuutta.
Kaksi kieltäjää Matt 26:69-27:10
Selkeän kirjoittamisen huoneentaulu
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Korkeakoulujen arkkitehtuuripäivä Helsinki
Asiakkuuden muuttunut rooli, Case Hämeenlinnan terveyspalvelut
Kotihoidon haasteet •Maailma, julkinen terveydenhuolto on jatkuvassa muutoksessa •Tarvitaan muutoksen ymmärtämistä, organisaatio ei kykene hallitsemaan.
Janne Peräkylä Sosiaali- ja terveysministeriö HYVINVOINTIPALVELUT JA KUMPPANUUSYHTEISÖT.
Osaaminen näkyväksi ja tunnistetuksi EU-tason käytännöt ja suomalaiset sovellukset Kumppanuusfoorumi Helsinki Anni Karttunen.
Työllisyysaste •Suomessa ~68% •Työelämä 2020 –hanke (työelämän kehittämisstrategia): 1%-yksikön nosto vai 72% tavoite? •Muissa Pohjoismaissa, Hollannissa.
Sosialisaatio Sosialisaation käsitteellä kuvataan prosessia, jossa yksilöstä kasvaa yhteisönsä jäsen. Uusi sukupolvi oppii ja se opetetaan kulttuurinsa.
2.2. komplementtisääntö ja yhteenlaskusääntö
KE Teknillisen kemian seminaarikurssi. Seminaariesitykset Ti klo 9-10 Ohjeita esim. –J. W. Niemantsverdriet: How to give successful oral.
Stratox Oy / HN / Oct 01 / for SiX1 määr arvi tavo kilp toim resu toim Strategia on yhteinen näkemys yrityksen suunnasta ja toimien yhteensovittaminen.
DB2 Yhteistyöryhmän Kevätkokous
Clojure – this one goes to eleven!. Antti Virtanen Software Architect // Clojure oikeassa projektissa.
Teemaryhmä Opintoasiainpäivät Sihteeri Tuula Kivistö
Asiakkaan osallisuus omien palveluiden kehittämiseen – Ravitsemus, liikunta ja toimintakyky – kolme asiaa, millä mahdollistetaan kotona kokonainen elämä.
Älä pelkää UX-suunnittelijaa, hän on ystäväsi
S Sosiaalitekniikka 1999 S Sosiaalitekniikka.
Oletetaan, että kello on Olet oikein väsynyt ja turhautunut…
Tulevaisuuden koulutus ja osaamistarpeet IOY:n koulutuspäivä , Turku Hamburger Börs.
Restonomi Opetussuunnitelma 2005
Digitaalisten kirjastopalveluiden arkkitehtuuri Kansallinen digitaalinen kirjasto ASIAKASLIITTYMÄ- Projektin tilanne Ari Rouvari.
Rakenteen ja ilmeen määrittelystä konseptissa. Konseptisuunnittelu Konseptisuunnitelman sisällöstä Konseptisuunnitelmassa kuvaillaan Projektin tausta.
Jaostopäällikkö Minna Kuitunen
Ohjelmistojen suunnittelumenetelmät ja –työkalut
Työllisyysportti ”Ei vain tietoa, vaan ihmistä varten”
Metropolialueen alueellisen palvelukeskuksen pilottihanke HANKEFOORUMI Palvelumalli urheiluseurojen iltapäiväkerhojen ja iltapäivätoiminnan.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
JHS:N SUOSITUKSET VAATIMUSMÄÄRITTELYLLE SEPPO RÄSÄNEN SAVONIA-AMMATTIKORKEAKOULU TERVEYSALA, KUOPIO Ohjelmistotekniikka ja projektinhallinta,
Nuorissa = voimaa, vahvistetaan sitä! Voimakas –projekti
Algoritmi-harjoituksia…
Raakaideasta käsikirjoitukseksi Tuottajan näkökulma Juho Helminen.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
Elektronisten aineistojen käyttöoikeudet - FinELib lisenssisopimukset.
INFRA-ALAN TIETOMALLIOSAAMINEN Tietomallit Mallipohjainen (engl. Model-based) Tiedon käsittelyn soveltamistapa, jossa esim. tuotetta kuvataan.
Atk-infot tutorryhmille Atk-keskus / Hannele Rajaniemi.
Sosiaalipalvelujen neuvonta X.X.2012Matti Meikäläinen.
Sosiaalisen median hyödyntäminen työssäoppimisen ohjauksessa ja opettajien tukena Sirkka Hulkkonen Otto Burman
Opiskelun ja opetuksen viitearkkitehtuuri
Iltapäivän raporttiin käytettävän ajan puolittaminen
Annuiteetti- eli tasaerälaina
Tervetuloa! Ohjelma klo 9:00-10:30  Avaus, teollisuusneuvos Reijo Vauhkonen  Hallituksen puheenjohtajan puheenvuoro, teollisuusneuvos Matti Virtaala.
Puhu parin kanssa! Mitä sinä teit eilen? Mitä hän teki eilen?
OSALLISUUS JA KOKEMUSASIANTUNTIJA
Opiskelun ja opetuksen tukipalveluiden ja hallinnon viitearkkitehtuuri Pekka Linna, CSC.
FTR (Formal Technical Review) Kimmo Airamaa. Johdantoa Muodollinen tekninen tarkastus = toiminta tarkastustilaisuudessa on tarkasti määritelty Muodollinen.
Tekesin Asiointipalvelut. Miksi Asiointiin?  Asioinnissa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta.
KOHAA! Leena Kinnunen ja Mikko Paajala Rovaniemen kaupunginkirjasto – Lapin maakuntakirjasto Lapin kirjastokokous
Kierros 3 - OLO Kuva. Tänään Lyhyesti kurssista tähän mennessä Viikon aiheiden esittely Jakautuminen ryhmiin ja työskentely ryhmissä – OLO1 –
Ohjaamot ja etsivä nuorisotyö
Toimintamallien kuvaamisen ja esittämisen haaste Innokylässä
Kuntoutuksen Living Lab suomalaisen yhteiskunnan vahvistajana
DiabetesRIIHI
Kiinnostus osallistua hankesuunnitteluun tai toteuttamiseen
Työpäivän kokeminen kuraa vai kivaa?
THL – SÄHKÖINEN JULKAISEMINEN MÄÄRITTELYTYÖPAJA
Kotimaanliikenteen matkustaja-alusyrittäjien turvallisuuspäivä
Kehittämismatriisi Resurssit (miten resursoidaan?)
Organisaatiouudistus Oodissa
Omavalvonta -työpaja THL:ssa
Avoimen tuotteenhallinta
Esityksen transkriptio:

Solita.

Juha Salonen Concept Designer Palveluhakemiston ammattilaiskäyttöliittymän testaus

Agenda  Projektin tilanne  Organisaatiorakenteet ja käyttäjät  Palvelutarjonnan kuvaaminen

Tämä on Solita Digitalisoituminen muuttaa rakenteita ja liiketoimintamalleja. Pelkkä analogisen maailman siirtäminen digitaaliseksi ei riitä, vaan muutos kaipaa näkemystä, sparrausta ja ohjausta. Me olemme se kumppani joka kuljettaa asiakkaat läpi tuon muutoksen. Kaiken taustalla on yhteiskunnan paine muuttua tuottavammaksi. Samalla sen pitää pystyä takaamaan palvelut kaikille tasapuolisesti, joka luo tarpeen uusien digitaalisten palveluiden synnyttämiseen. Ymmärrämme, että digitaalisuus muuttaa tarjontaa – osin jopa poistaa vanhoja toimijoita – samalla kun se synnyttää rinnalle uutta. Olemme rakentamassa ja muokkaamassa toimintamalleja, liiketoimintaa, johtamista sekä palveluita.

Projektin tilanne

Missä vaiheessa olemme? ›Kansalaisen palvelun graafinen ilme ›Ammattilaisen käyttöliittymän kehitysversio

Organisaatiorakenteet ja käyttäjät

Kuinka kuvaan oman organisaationi rakenteen ja miten organisoin tietojen ylläpidon työnjaon? Käydään läpi suuntaviivat ja pelisäännöt.

Organisaatiorakenne Organisaatio- yksikkö Palvelupiste

Organisaatioyksikkö SairaanhoitopiiriLäntinen alueItäinen alue

Organisaatioyksikkö ›Perustiedot ›Käyttäjät

Palvelupiste SairaalaOsasto A Palvelu 1 Palvelu 2 Palvelu 3 Osasto B Palvelu 3 Palvelu 4 Palvelu 5 Osasto C Palvelu 6 Palvelu 7 Palvelu 8

Palvelupiste ›Perustiedot ›Palvelut ›Asiointi ›Toimitilat ja henkilöstö ›Asiakaspalaute ›Laatutiedot ›Käyttäjät

Organisaatiorakenne SairaanhoitopiiriLäntinen alueItäinen alue SairaalaOsasto A Palvelu 1 Palvelu 2 Palvelu 3 Osasto B Palvelu 3 Palvelu 4 Palvelu 5 Osasto C Palvelu 6 Palvelu 7 Palvelu 8

Julkisuus ja passiivirekisteri SairaanhoitopiiriLäntinen alueItäinen alue SairaalaOsasto A Palvelu 1 Palvelu 2 Palvelu 3 Osasto B Palvelu 3 Palvelu 4 Palvelu 5 Osasto C Palvelu 6 Palvelu 7 Palvelu 8 Piilotettu Passiivi- rekisteriss ä

Tiedot Palveluvaa’assa Sairaala Osasto AOsasto BOsasto C

Käyttöoikeudet SairaanhoitopiiriLäntinen alueItäinen alue SairaalaOsasto A Palvelu 1 Palvelu 2 Palvelu 3 Osasto B Palvelu 3 Palvelu 4 Palvelu 5 Osasto C Palvelu 6 Palvelu 7 Palvelu 8 AAAABBC

Käyttäjäroolit ›Tietojen ylläpitäjä ›Asiakaspalautteen käsittelijä ›Organisaation pääkäyttäjä

Käydään töihin

Tehtävä 1: Kuvaa oman organisaatiosi rakenne Klo 10:30-11:00 Yhdessä Milloin käytän organisaatioyksikköä ja mitkä ovat palvelupisteitä? Kuka saa muokata tietoja?

Tehtävä 2: Kuvaa palvelutarjontasi Klo 11:00-11:45 Hanna Klo 12:30-13:15 Marja / Lauri-Matti Klo 13:15-14:00 Marja / Lauri-Matti Miten kuvaisit palvelupisteesi palvelutarjonnan?

Kiitos.