Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tekesin Asiointipalvelut. Miksi Asiointiin?  Asioinnissa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tekesin Asiointipalvelut. Miksi Asiointiin?  Asioinnissa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta."— Esityksen transkriptio:

1 Tekesin Asiointipalvelut

2 Miksi Asiointiin?  Asioinnissa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta ja nopeuttaa käsittelyä. Lähetetyt tiedot ovat saman tien asiantuntijan käytettävissä. Tiedot säilyvät asioinnissa koko projektin ajan.  Asiointi on turvallista  Palvelussa voit jättää uuden hakemuksen, täydentää hakemusta, seurata hakemuksen etenemistä ja raportoida projektin edistymistä (kustannustilitys ja sisällöllinen raportointi)  Asioinnin palvelut löytyvät myös englanniksi ja ruotsiksi  Tulossa: HAKA -tunnistautuminen, päätöksen hyväksyminen, projektimuutokset, liitteiden lähettäminen jälkikäteen…

3 Kuinka rekisteröidyn käyttäjäksi?

4

5

6

7

8

9

10

11 Käyttäjätietojen muokkaus Muita tietoja voi muokata paitsi käyttäjätunnusta ja HETUa. Käyttäjätunnus muuttuu syksyllä s-postiosoitteeksi. Roolit välilehdeltä näet projekti- tai organisaatiotason oikeudet. Jos välilehti on tyhjä, voit pyytää oikeuksia projekteihin oman organisaation/projektin pääkäyttäjältä tai Tekesistä Palaute -linkin kautta.

12 Asioinnin etusivu, uusi asiakas Palveluun kirjautunut uusi käyttäjä voi aloittaa uuden hakemuksen täytön. Jos sinulla on jo käynnissä olevia projekteja, ota yhteys organisaation pääkäyttäjään.

13 Asioinnin etusivu, käyttäjällä projekti- tai organisaatiotason oikeudet Palveluun kirjautunut käyttäjä voit jättää uuden hakemuksen, täydentää hakemusta, seurata hakemuksen etenemistä sekä lähettää kustannustilityksen ja sisällöllisen raportin. - Jos sinulla on pääsy monen organisaation projekteihin, tältä näytöltä valitaan organisaatio.

14 Hakemuspalvelu  Tarvittavien esivalintatietojen jälkeen voit siirtyä täyttämään hakemuksen. Lisää lopuksi tarvittavat liitteet ja lähetä hakemus.  Hakemusta voi myöhemmin täydentää asioinnin kautta.

15 Raportit ja kustannustilitykset lähetetään asioinnin kautta  Huom! Voit antaa myös ulkopuoliselle asiantuntijalle (esim. tilitoimisto) oikeudet syöttää kustannustilityksen tarvitsemat tiedot asioinnin kautta.  Tutkimusorganisaatiossa tiedot voi täyttää ja lähettää kuka tahansa, jolle organisaatio on myöntänyt asiointioikeudet.  Yrityshankkeissa vain projektin vastuulliseksi johtajaksi nimetty voi lähettää tiedot. Täyttäjänä voi olla kuka tahansa projektin henkilö.

16 Jos törmäät ongelmaan verkkopalvelussa lähetä kysymyksesi ja yhteydenottopyyntösi palautelomakkeella. Valitse lomakkeen vaihtoehto Verkkoasiointi ja hakemus, vastaamme 24 tunnin kuluessa, viikonloppuja lukuun ottamatta. Tai soita neuvontanumeroomme 029 505 5051. Palvelemme arkisin klo 8.00 - 15.00. palautelomakkeella


Lataa ppt "Tekesin Asiointipalvelut. Miksi Asiointiin?  Asioinnissa annetut tiedot tallentuvat suoraan Tekesin tietokantaan, mikä vähentää virheiden mahdollisuutta."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google